Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het gaat over Oranje. Daar scoort RvP namelijk niet voor.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Komt het bij jullie misschien niet op dat het misschien aan Sneijder ligt dat Van Persie zo weinig scoort in het NL elftal? Aangezien Sneijder liever voor eigen succes gaat dan steekpasen geven of de spits aanspelen. Ik denk dat je met iemand als VDV je spits veel en veel beter kan bedienen.

3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    gezeik op van Persie_0/

van Persie is zoveel beter dan Huntelaar. Voorals Affelay naast hem komt te staan. Die voelen elkaar wel goad aan. van Persie kan ook nog eens mee voetballen in tegenstelling tot Huntelaar die alleen maar kan scoren.

HUntelaar is gewoon overschat. En hij gaat het echt niet veel beter dan van Persie in de spits hoor. Dan krijg je hetzelfde probleem. Dat hij amper goeie ballen krijgt omdat de opbouw van achteren klote is.

4. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kan het dat Huntelaar wél scoort met Sneijder achter zich?

5. Seh

Seh Guest

Ik ben er van overtuigd dat dat niet ligt aan Van Persie maar aan de manier van spelen van Oranje. Een Huntelaar loopt alleen maar in de weg met Afellay en Robben die naar binnen trekken. Terwijl Van Persie ook met hun van positie kan wisselen.

Maar ik ben wel een beetje klaar met dat gelul, Van Persie staat in de spits dit EK en na het EK mogen jullie je gelijk komen halen omdat hij geen bal gaat raken.

Je doet net alsof Huntelaar er al 20 in heeft liggen op eindtoernooien. :emo:

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Daarom wordt ook Van Persie op de plaats van Sneijder gesuggereerd. Maar Seh wilt daar niets van weten.;)

7. Seh

Seh Guest

Maar dan is het de schuld van de andere, nu omdat Huntelaar er niet in staat, ligt het aan de spits zelf. Zo werkt dat.

Dat gaat gewoon niet gebeuren, dus onzinnig om het daar over te hebben.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.889
    Dat gaat ook lekker als een of andere Jodokus telkens voor RvP kiest. :emo:

9. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    je zegt zelf dat het aan anderen ligt.... Maarja het gezeik van de Nederlanders op van Persie ben ik zo fucking zat he. Die mensen hebben er geen fuck verstand van eigenlijk.

In NL draait het om sneijder/robben. Sneijdertje geeft de lange bal en robben loopt. van Persie maakt plaats omdat Robben naar binnen trekt. Zo gaat het elke keer. Logisch dat ie niet scoort. Nu met affelay in plaats van Kuyt naast hem heb ik meer hoop op goeie voorzetten.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Op het WK was die echt aan het vlammen! Wat lul je nou dom.

11. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    lees je het wel idioot. Als je amper een bruikbare pass krijgt kan je moeilijk vlammen he.

12. Seh

Seh Guest

:emo:
    Oh, RvP lukt het niet laten we dan maar die arme Klaas-Jan erin zetten want hij verdiend het. Zo werkt het toch niet? De beste speler moet spelen en dat is gewoon Van Persie. Zowel de cijfers van dit seizoen als zijn voetbalskills spreken in het voordeel van hem. En ik neem die wedstrijdjes tegen San Marino enzo niet mee in mijn oordeel, vind ik onzinnig.

Dat zegt hij toch helemaal niet man. :lol:

13. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    haha idd, man. Ik denk echte dat Nederland gewoon gaat verliezen tegen Portugal en Duitsland. Allemaal door Van Marwijk.

14. Seh

Seh Guest

Boe fucking hoe.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.889
    Welke cijfers?

v Persie: 47 Apps 37 Goals
    Huntelaar: 47 Apps 48 Goals

Die gast scoort 1 op 1, man. ;)
    En dan heeft Huntelaar ook nog eens een slechter team om zich heen.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja geef de aanvoer maar snel de schuld. Diezelfde aanvoer waarbij Huntelaar al veel goals mee heeft gescoord en nu al betere statistieken heeft dan RVP. En ik ben inderdaad gestopt met lezen, Huntelaar overschat noemen is grote onzin. Hij presteert gewoon goed en heeft goede statistieken.

17. Seh

Seh Guest

Ja, ik bedoelde meer wedstrijden tegen betere of gelijkwaardige tegenstanders. Dus niet de onderste helft van de Bundesliga en Premier League maar juist de top.

Ja, de aanvoer is het probleem. Jij mag vinden van niet, maar er zijn mensen die daar anders over denken.
    Huntelaar is een goede spits maar RvP is gewoon beter wat mij betreft.

Maar ik stop met dit gedoe, heeft toch geen zin. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2012
  18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een drama, weet je wie uiteindelijk het probleem is -> Sneijder.

------hunt-------
    afe--rvp---robben

----hunt/rvp------
    -afe-vdv--robben

Robben mag imho ook gewoon op links spelen en Afelay/Narsingh dan op rechts of tijdens de wedstrijd switchen van positie wat het beste ligt/in het belang van het team.

19. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Ja in de kwalificatie wedstrijden. Dat zijn toch geen tegenstanders. Alleen zweden stelde wat voor. Tegen Portugal en Duitsland heb je van Persie gewoon nodig. Die kan ook zelf mannen voorbij. En hij is dit keer in vorm.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.889
    Voordat je wat zegt moet je misschien wat onderzoek doen? Het grootste land waar van Persie ooit tegen gescoord heeft was Frankrijk in 2008 toen dat land aan het begin van hun enorme dip stond. Voor de rest scoort hij ook alleen maar tegen de kleintjes. ;)

Deel Deze Pagina