Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sfeer was tof ja. En toen die Tshabalala zo ziek scoorde in de eerste wedstrijd _O_

[yt]SiBNn6pbQ6U[/yt]

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste wedstrijd is ook zo mogelijk al de kutste, dus die hebben we dan maar gehad. Polen - Griekenland, als dat geen 0-0 wordt..

Maar het is idd veel beter dat er nu niet van die gare landen tussen zitten. Niveau van een EK ligt zoveel hoger. De enige meerwaarde bij een WK zijn 2 a 3 Zuid-Amerikaanse landen.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Cruijff over het uitshirt van Oranje:

“Kijk, als je op de tribune zit, dan zie je het veld liggen, dat is dus groen. En dan de spelers erop in het zwart, da’s duidelijk om te zien.” Op het veld is dat groen voor de spelers echter niet te zien, betoogt Cruijff, maar vormen de donkere tribunes de achtergrond. “Als er dan iemand, je medespeler dus, zwart aan heeft, wordt-ie onzichtbaar. Die zie je haast niet staan. Dat is gewoon zo.”

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Geniet ervan, het aantal deelnemers wordt alweer opgeschroefd naar 24, dus meer onzin wedstrijden in de toekomst.

5. Seh

Seh Guest

Rot toch op man. :lol:

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hij heeft gewoon gelijk. Buiten dat, is zwart geen kleur voor een voetbaltenue.

7. Seh

Seh Guest

Oh jij hebt een wetenschappelijk onderzoek in mogen zien waar de rest van Nederland niet van weet?

En waarom niet? De grootste club ter wereld, Real Madrid, speelt al jaren met een zwart uit teuneu.

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat Real Madrid daarin speelt, hoeft niet te betekenen dat het een mooie kleur is voor een voetbal shirt.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zijn tribunes donker? Zal toch voornamelijk oranje en een andere kleur zijn?

10. Seh

Seh Guest

Oh, nu gaat het ineens om mooi. :lol:

Prima dat je Cruijff na wil praten, maar doe dat dan wel een beetje onderbouwen.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Cruijff? For real bro!?

Zou kunnen verklaren waarom ze tegen Bayern en Bulgarije zo kut speelde :+

Anyway, het EK gaat bijna beginnen. Krijg de kriebels als ik aan de wedstrijden van Oranje moet denken. Denemarken, Duitsland, Portugal. Fak-me 8)

Hoop echt dat het wat gaat worden ... zoniet, dan weet je als land na 3 wedstrijden ook weer waar je staat.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, vind ik toch minder onzinlanden dan op het WK. Ik heb er niet zoveel moeite mee om landen als België, Servië, Schotland, Zwitserland, B-Herzegovina, Slowakije enzo er bij te krijgen hoor. Zie ik liever dan die rare bananenrepublieken.

13. Seh

Seh Guest

Dit.
    Landen als België verdienen het wat mij betreft ook om op een eindtoernooi als deze te staan.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Met het team wat ze nu hebben? Zeker!

Toch hebben ze het aan zichzelf te danken. Als ze de motivatie / wil om te winnen niet hebben horen ze er niet thuis. Hoe dan ook, mochten ze zich plaatsen, dan hebben ze een leuk team staan op het WK2014.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol SammyR ga nou niet Cruijff napraten, want dit is gewoon weer zo'n typische 'laat maar' opmerking van hem.

16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Kijk: de bal kan zelfs vierkant zijn maar dan kan je er nog steeds tegen schoppen. Logisch toch?!

17. Seh

Seh Guest

[yt]JNj7lVMVQvo[/yt]

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mijn god :emo:

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan moeten ze zich kwalificeren...

Anders laten we gewoon het kwalificatie toernooi weg en dan kan iedereen mee doen :lol:

20. Seh

Seh Guest

:emo:
    Nou het trieste aan dit systeem is dus dat als je als land even niet presteert, maar wel een topgeneratie hebt (zoals België) je al zover afgegleden bent dat je in verhouding een ontzettend moeilijke poule krijgt. Tevens kan dit de kwalificatie wedstrijden ook spannender maken, want er zijn meer plekken te verdelen.

Als blijkt dat er landjes als Noord-Ierland of Moldavië het EK gaan bereiken met het nieuwe aantal teams is het kut, maar ik ga er vanuit dat het eerder landen als Schotland en België zijn.

Deel Deze Pagina