1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. Marcel_NL

    Marcel_NL Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    The item arrived at the International Logistics Center Frankfurt on Jun 7, 2012.

    Heb het thuis en uit-shirt van het Nederlands elftal besteld via 9Footballshirt.com. Heeft iemand enig idee hoelang het nu nog duurt? Zal niet al te lang meer zijn neem ik aan?
     
  2. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het probleem met de douane in Nederland of zou in Duitsland hetzelfde gebeuren?
     
  3. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Nee, mijn shirt arriveerde 30 mei in Frankfurt. 31 mei in Nederland en sindsdien ontbreekt elk spoor. Het is dus vooral de Nederlandse douane.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bestel de Nederlandse thuis-en-uit shirts dan ook gewoon officieel? Ik doe het elk WK en EK. Tuurlijk, we winnen er nooit wat mee maar dan nog ... kans is groot dat een shirt wat via Duitsland / Thailand komt EN ook nog is van Oranje is onderschept word. Lijkt me logisch?
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Manchester city shirt is nog niet binnen:mad:
     
  6. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Zo in de aanloop naar het EK zal er wel grotere controle zijn vandaar dat er
    nu meer onderschept worden, maar die shirts zitten natuurlijk gewoon verpakt
    dus het is van de buitenkant niet te zien dat het oranje shirts zijn. Normaal
    gesproken gaan ze echt niet elk pakketje controleren om te kijken of er
    oranje shirts inzitten.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Probleem is ... het word niet in een doos geleverd ;) Als jij in het buitenland een shirt koopt zit dit vaak verpakt in plasticfolie. Deze shirts zijn ook vaak nep ...
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou een doos verschil maken dan? Een doos weegt alleen maar argwaan dat het om een grote partij gaat. Als ze een enveloppe zien met CLOTH $10 is het haast niet eens de moeite om dat helemaal te gaan controleren.
    En of je nou kleding in een enveloppe of een doos doet je doet het sowieso in plasticfolie :cool:
     
  9. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    De shirts zijn allemaal nep, maar ze worden niet persé in een doorzichtige zak verpakt. Vandaar dat niet alles gecontroleerd wordt. Anders zou er nooit een shirt Nederland inkomen als ze doorzichtig verpakt werden.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wordt soms gewoon in een doos geleverd hoor.
     
  11. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het misschien een idee dat ik ze hier net over de grens laat bezorgen bij een bekende :)
     
  12. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Op het moment dat het bij de douane ligt is het wel in Nederland.
    Tis niet zo dat postnl het heeft kwijtgemaakt, maar je track en trace informatie
    geldt maar tot de grens. Daarna is het pakketje niet te volgen voor verzender en
    ontvanger.

    De douane geeft goederen niet vrij op basis van hoe ver het pakketje
    nog moet. Maakt voor hun niet uit of het naar Limburg of Texel moet.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    En al laat je het over de grens (Duitsland/Belgie neem ik aan?) kan het net zo goed daar door de douane onderschept worden.
     
  14. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Denk dat je genaaid bent. Als ik jou was, zou ik mijn geld proberen terug te halen.
     
  15. Wesley21

    Wesley21 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand toevallig nog XL of XXL shirts thuis liggen die ik voor een zacht prijsje mag overnemen. Ben sinds kort begonnen met een 'verzameling'.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  16. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat? Ik dacht dat hij besteld had in de Man City-shop. ;)
     
  17. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat als ik het op een Duits adres laat bezorgen de kans groter is dat het aankomt dan bij mijn eigen Nederlandse adres.
     
  18. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja maar dan ben je overgeleverd aan de Duitse douane, daar wordt natuurlijk net zo goed gecontroleerd als hier. Als je Duitsland als eindadres heb controleren zij. Nu is Nederland het eindadres en gaat de Nederlandse douane erover.
     
  19. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Lijkt mij dan als nog een louche bende, vooral nu met al die sheiks.
    Draait alleen om het geld afpersen van het westen daar joh.
    Richard twijfelt zelf ook al aan de maat zo te lezen.
    Ik zou zelf een maat groter nemen of misschien wel twee.Soms kan je ook niet retourneren enzo.
    De laatste tijd worden die shirts steeds meer qua maat ontworpen uitgaande van het woestijnvolk.
     
  20. TheGloaming

    TheGloaming Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag contact gehad met PostNL over de zending van 2 shirtjes die vanuit Duitsland Nederland zijn ingekomen. Liggen nu ook bij de doane. Als ze daar liggen is het dan 100% zeker dat ze gecontroleerd en vernietigd worden?
     

Deel Deze Pagina