Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vergeleken met aankomen is afvallen een eitje.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Axch km op man, als ik die fotos van jou kan herinneren moet je eerst maar is gaan bulken man, beetje massa pakken.

3. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Afgelopen 3 weken ongeveer 5 kilogram aangekomen + dat was aangespannen dus stelde niks voor.

4. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, hangt heel erg van de persoon af en hoeveel je wilt afvallen/aankomen

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van 24 April, die hierboven is aangespannen.

Deze is ontspannen

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom wil je afvallen?

7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wil niet afvallen, wil droger komen te staan.

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Als je niet met je vette tengels van eten en (fris)drank af kan blijven is het inderdaad moeilijk. Kan je dat wel dan is het geen probleem. Eet je gewoon de gezonde standaard maaltijden (ontbijt, lunch, avondeten). Onder je behoefte.. beetje cardio erbij en klaar is kees.

Creëer eerst maar wat spiermassa.. want anders word je zo'n levend skelet als je nu droog wilt komen te staan.

Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zo simpel is cutten niet hoor, je moet echt goed naar je verhouding E/K/V kijken.

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het over afvallen :+ er is toch wel een groot verschil tussen cutten en afvallen.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is heel erg persoonlijk. De één moet zichzelf helemaal volrammen met weightgainers en ander troep naast flinke hoeveelheid voer wil deze 2kg p/maand aan spiermassa aankomen, de ander kijkt 2 keer per week naar andere die trainen in een sportschool en hebben er weer 4kg spier de maand op.

Ikzelf werk me wel helemaal te pletter in de gym maar ik kan dan ook best veel spiermassa kweken. Helaas heb ik ook ontzettend snel vet eraan maar dat weet ik redelijk binnen de perken te houden doordat ik veel train en goed eet.
    Maatje van me, is 1.68m hoog, is met pijn en moeite boven de 70kg maar is bijna net zo sterk als dat ik ben maar massa zal hij nooit echt krijgen zoals ik dat kan.
    Zou eerst even lekker een half jaar tot jaar gaan bulken.
    Zet er nog maar 10kg op en ga dan eens nadenken over cutten.

Je bent nu kg of 75 ofzo zo aan de foto in te schatten, met welke lengte?

Niet lullig bedoelt ofzo, maar je hebt niet echt spiermassa zo aan de foto te zien. Als je nu zou gaan cutten naar 10% of lager ga je echt een bottenzak worden omdat je simpelweg nog niet echt spiermassa hebt.

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bovenste foto was ik 75 ( met zwarte Jordan broekje ) en die in de boxer ben ik ongeveer 90.

Zit nu zelfs op de 95 kilogram.

Naja het is meer bedoelt om voor de Zomer beetje beter lichaam krijg want nu lijkt het om eerlijk te zijn nergens op.

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    @ Syn3rgy ik snap het wel hoor hoe je denkt.. de zomer komt eraan en je bent voor je gevoel een beetje chubby.. Maar zou toch idd zeggen bulken flink de sportschool in.. Als je breder wordt valt het "dikkere" ook minder op... en fuck deze zomer, op naar de volgende ;)

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    95kg?!

Heb je zulke zware ballen dan?
    of giga ballen?

Hoe lang ben je?
    180/185cm ofzo?

Als je nu flinke massa gaat bouwen, komen je abs(waar het neem ik aan om gaat) er vanzelf doorheen zetten, je borst veel groter zijn waardoor je al een stuk 'groter' lijkt en schouders komen er dan ook doorheen zetten.

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ook chubby gewoon, redelijk wat vet bij borst en buik. Niet chill :+
    Gister gewogen, zat op 94.9KG en ben ongeveer 1.95.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan klopt je BMI.

Dat is een teken dat je veel massa erop moet gaan knallen:+
    BMI is ideale lengte/gewichter verhouding en gaat dus uit van gewone klootjesvolk uiterlijk/fitheid.

Daarom is dat voor iemand die fitnesst helemaal van 0,0 belang omdat je juist zwaarder wilt worden dmv spiermassa op te bouwen.

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar, ik zit nu al redelijk op wat KG, als ik nu nog eens ga bulken kom ik sowieso op de 100KG.

Fuck man, weet nooit zeker wat ik moet gaan doen. Hoor van iedereen wat anders. Doel is gewoon een afgetrained lichaam te hebben, hoef geen 150KG te kunnen bank drukken.

Ene zegt je vet weghalen, ander zegt clean bulken en de ander weer bulken.

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bulking it is. Eerst spiermassa bouwen en en daarna cutten.

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar is fuckt up, want dan word ik alleen maar '' dikker '', winter kan het me vrij weinig boeien maar stel je gaat naar strand/poolparty wil ik er wel graag een beetje goed uitzien.

Ik denk persoonlijk dat ik met 95KG momenteel teveel weeg, bij de foto met het Jordan broekje woog ik maar 74 en zit dik 20 KG verschil in alleen van de buitenkant zie je dat niet echt.

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja that's me. Ben nu niet meer loggen maar ik ga na m'n tentamens weer loggen, dan heb ik tijd haha. Heb nu ff geen zin om te loggen.

Sorry dat ik het zeg, maar je hebt echt een ruk fysio die geen verstand heeft van fitnessen/BB. Je doet niet veel met de tips die krijgt he? Deel je trainingsschema anders in want dit lijkt nergens op.

In je voedinggsschema mis ik rijst, pasta, brood met pindakaas, tonijn. Als je dat al gaat eten ga je massa gainen want met jouw gewicht sta je toch wel strak. Paar standaard dingen:
    Ontbijt: brinta (is ook te drinken dus dat excuus kan je niet gebruiken)
    Post-work out: direct naar je training banaan of dextrose, als je thuiskomt KH in de vorm van rijst, pasta en kip er bij.
    Voordat je naar bed gaat kwark eten, het lijkt me niet dat je om 9 uur naar bed gaat. maak van dei 200gr 500 gram.

Geloof me nou maar, je hebt echt geen massa. Als je nu nog gaat cutten ga je er echt als een botje uitzien. Chicks hoeven echt geen lean ass ripped mofo te hebben. En kom alsjeblieft niet aan met ik wil er goed uit zien voor de zomer, want dan had je zes maanden eerder moeten beginnen. Ga gewoon boven onderhoud eten, eet op je non trainingsdagen minder KH en ga lekker veel basketballen. Zolang je verhouding E/K/V goed is zal je echt niet ineens 10% vet gaan gainen en zal je zelfs zien dat je lijnen in je lichaam gaat zien als je gewoon goed eet. Ga echt niet cutten, no way.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina