Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ongeveer sinds Februari bezig. Geen junk gegeten, al het slechte eten weggedaan en niet meer gegeten, veel getrained en veel cardio ( basketbal). Begon verschil te merken, begon er wat '' droger '' uit te zien en zag er wel beter uit. Alleen dan sinds 25 April ziek geslackt, troep gegeten, veel bier en drank en dat voor zo'n 3/4 weken volgehouden. Dat klein beetje progressie wat ik had was al weg. Motivatie ook weg

Snap best dat chicks geen lean ass ripped mofo willen hebben maar lijkt me ook niet iemand met vet bij de borst en een onderbuikje, niet waar? De vraag begon alleen met of iemand Dexaprine gebruikte en wat zijn ervaring er mee was. Hoorde namelijk van een vriend dat Dexaprine wel goed is , ook al is het voor maar een maand het zal me er beter uit laten zien dan dat het nu is.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jep. Ik vond het maar kutspul. Heb het een stuk of 8 keer geprobeerd en elke keer slechte ervaringen. Draaierig, stonede blik in m'n ogen, geen concentratie, niet kunnen eten (in de negatieve zin van het woord), verhoogde hartslag (al is dat het bedoelde effect, ik vond dat gewoon niet zo fijn). Vond het maar klote spul eigenlijk. Het enige wat ik nog wel wil proberen, dat heb ik nog niet gedaan is trainen met dat spul op. Ik heb het eigenlijk alleen op rustdagen geprobeerd.

Ik heb daarna het potje aan Gdzr gegeven, hij heeft van bovengenoemde dingen geen last. Verhoogde hartslag volgens mij wel. Maar verder weet ik niet wat zijn ervaringen tot nu toe zijn. Ook niet of ie het nog steeds gebruikt. Is nu zeker een maand geleden dat ik het potje aan hem gaf.

Als je veel hebt, kan er ook veel af. :+

Vind ik niet. Aankomen is veel makkelijker. En dat zeg ik als zijnde meso/ectomorph. Ik ben nu aan het cutten en dat vergt veel meer toewijding dan bulken. Als je een 100% clean bulk doet dan is het misschien een ander verhaal, maar dat doet bijna niemand.

Je moet vooral naar je macro's kijken. 3g eiwit per kg vvm, 0.9g vet per kg vvm en dan de rest aanvullen met complexe koolhydraten.

Al ben ik daar sinds vandaag vanaf gestapt. Zoals ik hierboven beschreef 36/41/23 uit. Nu heb ik de carbs vet omlaag gegooid. Ik ben nu 2 maanden aan het cutten en het gaat nu niet zo snel meer. Heb er nu 6% vanaf, van 18% naar 12%, maar het gaat niet heel hard meer. Dus heb ik m'n voedingsschema wat aangepast.

Nu zit ik op 41/28/30. En dat zonder shakes, vind ik toch best een prestatie. :cool:

Het probleem is dat je nu zeer weinig spiermassa hebt, maar wel vet. Je bent dus eigenlijk mager, maar vet. Voor deze zomer gaat dat nooit meer iets worden. Bodybuilding is een lange termijns plan. Voor volgende zomer kun je wel goede resultaten boeken.

Je moet in elk geval echt niet gaan cutten nu. Maar als beginner kun je makkelijk vet verbranden en spiermassa aankomen tegelijk. Mits je een goed trainings en vooral voedingsschema volgt. Je kunt gaan cleanbulken tot het einde van de zomer en daarna wat meer 'dirty' bulken, als je dat wilt.

Onthoudt: abs on a skinny guy, are like tits on a fat chick!

Nou heb ik ook niet een super fysiek, maar ik ben iig op de goede weg. Ik ben nu nog even aan het cutten en dan gaat er na de zomer een flinke plak massa op.

Na m'n vakantie wil ik nog even een keto dieet volgen, als dat nodig is. Ik wil eigenlijk op 9 a 10 procent vet uitkomen. Daarna gaan cleanbulken en dan wil ik eigenlijk maximaal op 13 a 14 procent vet uitkomen, zodat ik daarna niet weer super lang hoef te cutten. Ik ga dan denk ik tot en met december bulken, in januari en februari cutten. Dan weer tot en met juni cleanbulken en dan juli en augustus cutten. Dan ben ik shredded in september, dan wil ik in de USA, liefst Cali, gaan studeren. Maar dat is dus nog 1,25 jaar. Moet te doen zijn.

Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nogmaals.. ik had het over afvallen, niet cutten ;)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Klopt. Maar je hebt het ook over aankomen, niet over spiermassa aankomen. Vet aankomen is echt niet moeilijk hoor. :+

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lees dit nu pas , maar dat is echt onzin. In 3 weken kan je zoveel meer aankomen dan afvallen namelijk (al is het door vet ongezond vreten).

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zeg ook niet dat het moeilijk is, alleen wel moeilijker dan afvallen :eek: want je moet namelijk iets doen.. namelijk vreten naar binnen werken.. en voor afvallen hoef je dat juist niet te doen.

Dus m.a.w. om aan te komen moet je: geld uitgeven aan eten, boodschappen doen, naar binnen stouwen, klaarmaken etc. nog meer naar binnen stouwen nog meer klaarmaken.. :+

Tot zover de uitleg van m'n omstreden post :+

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    King deal kost 2 euro, werk daar een paar per dag naar binnen en het gaat hard hoor :+.

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Brinta is toch van die dikke drap die je lauw hoort te eten? Kheb dat een keer geprobeerd, maar dat was meteen de laatste keer 8)

Maar, je kan t dus ook als koude shake weg werken? Zou opzich ideaal zijn want ik krijg 's ochtends wegens tijdgebrek vaak niet al te veel voeding binnen. Begin meestal pas op werk rond 12 en daarna thuis rond 17 uur flink te bunkeren :)

Zo weer even de gym in. Borst/triceps dag woohoo

edit:
    lekkere sessie achter de rug! 8*90 gevolgd door 3*100 benchpress :)

Squat en deadlift gaan nog altijd langzaam vooruit maar beginnen in te lopen. Squat nu 6*90 en deadlift 6*95. Nog wel wat werk voor de boeg dus.

9. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ziek chagrijnig hierdoor, weet niet wat ik moet doen.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    BULKEN!!!

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je hebt teveel zelfproblemen voor een man,dan maar wat meer vet boeiend..

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het boeit mij dan meer dan jou, mag t ? Misschien ander 'droomfysiek'?

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja maar het is gewoon geen ramp, je bent niet dik namelijk.

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dikker dan de gemiddelde, en ik denk dat je zelf ook wel weet hoe het bij andere mensen word gezien.

Ook het hele fitness gebeuren is bij sommige mensen uit mijn vriendengroep, waaronder ook meisjes een drama. Als je bijv een keer geen bier drinkt op een avond is het meteen raak.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Onzin. Je bent juist het schoolvoorbeeld van hoe een gemiddeld iemand eruit ziet.
    Echt, ga wat bulken, dan zul je al heel snel resultaten zien wat ook je zelfvertrouwen een boost zal geven.

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :)

Na de zomer ga ik bulken Flix, zal jou dan even een PM sturen van hoe en wat als je wil. Wil nu eerst dat vet eraf om er een beetje beter uit te zien voor de zomer en ga wel door met hard trainen.

Sowieso wil ik beginnen met shake's aangezien ik te weinig eiwitten binnen krijg. Whey perfection zou het wel moeten doen.

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Veel mensen gebruiken Fitness voor een zelfvertrouwen boost, voornamelijk voor sociale situaties. Geheel logisch gezien het beeld dat wordt geschetst op tv, in reclames in dat bushokje om de hoek en zelfs de gespierde paspoppen. Echter is dat een zwaar vertekend beeld, kijk om je heen.. loop een keer door de stad/over het strand. True je zult op het strand wat strakkere fysieken vinden maargoed je hebt ze ertussen zitten die elke mogelijkheid aangrijpen om de blote bast te showen... Als je door de supermarkt loopt oid ben je net zoals iedereen. De een is dik, de ander dun, de een lang de ander klein.. Echt gespierde gasten zie je nauwelijks hoor, alleen ze vallen wel sneller op.

Als het om de chicks gaat kan je beter je tijd in pua steken ;) in die wereld boeit je fysiek namelijk vrijwel niks en ga je het heel wat beter bij de dames doen dan met een wasbordje

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je misschien beter Kevf PM'en, die is toch wel de fitness guru van XBW. No offense naar jou Flix ;)

Je BP is hoger dan je SQ en DL? :+

Brinte hoeft geen drab te zijn, ligt aan je hoeveelheid melk. Ik maak het al warme pap + kaneel voor de smaak (nooit suiker ;)). Je kan ook havermout maken als je dat lekker vind, maar dat moet je in een pannetje koken en duurt altijd wat langer.

Vandaag ook borstdag gehad, 4x30 KG incline DB Press met goede langzame uitvoering :thumbs:

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nice. Ik heb ook lekker getrained net. Vooral benen ging wel aardig. Eerst 3x10x85kg Squat, daarna 3x10x200kg leg press, daarna nog sitting calf raise. Alleen daar lag ik nog een beetje te klooien met gewicht, ik deed eerst standing dumbell calf raise.

Maar ik vind brinta ook echt ranzig. Ik heb het 2 of 3 keer geprobeerd maar ik krijg echt geen lepel weg. Het is ook helemaal niet verplicht. Havermout is minstens zo goed, dat pak ik altijd bij het ontbijt. Met magere melk. Beetje kaneel erbij, beetje Stevia erbij en het is goed te eten. Havermout gewoon in de magnatron, gaat prima. 50g havermout met 275ml magere melk, 2 minuten op 800 watt.

Volgens mij is het advies vrij duidelijk. Iedereen zegt bulken. Als je eigenlijk wilt cutten vanwege je vetpercentage zou ik clean bulken. Super strak voedingsschema en dan echt knallen in je training. Dan kun je vet verbranden en spiermassa aankomen tegelijk. In je noobgains kan dat wel.

En je kunt je beter aanmelden op forum.dutchbodybuilding.com als je goed advies wilt over bulken en cutten ipv pm's te sturen naar members hier. Daar vind je heel veel uitgebreide informatie bij elkaar, veel meer en veel beter dan hier op xbw. Dit blijft immers een xbox forum en dat is een Bodybuilding forum. Lees de sticky's over trainingsprogramma's, vetverlies en voeding door en je bent er een heel eind.

20. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Syn3rgy ga gewoon cutten als je zo'n naar gevoel hebt bij bulken nu, zou niet iets gaan doen waar je je zo voor in moet zetten en 3x per week trainen terwijl je het niet wil. Steek die energie dan beter in cutten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina