Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Mathijssen niet naar het EK? Jammer voor die gozer ... snap alleen niet waarom dat Bertje die man uberhaupt nog een basisplaats geeft.

In Malaga heeft die kerel meer als de helft van de wedstrijden op de bank gezeten :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Omdat Douglas na zn naturalisatie nooit meer zn niveau heeft gehaald? :+

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als ze Mathijssen erbij kunnen houden, houden ze 'm erbij. Anders lijkt het mij logisch dat De Vrij of Viergever ingevlogen wordt.

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Bert moet voor morgen 18.00 beslissen

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gewoon 28 wedstrijden gespeeld, niet weinig hoor. Heitinga ook 'maar'
    30 en dat is een vaste waarde IMO.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maken de spelers toch een geagiteerde indruk zeg.

7. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag begin het EK al.

Hebben jullie er al zin in?

Ik wel ben benieuwd wat nederland gaat doen.
    Hoop dat ze de poulefase overleven.
    Wat denken jullie?

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zwaar, maar dan ook zwaar trieste reactie. Afellay laat zich hier van zijn slechtste kant zien.

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    1e plekkie natuurlijk :+

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :emo:

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vooral Affellay, ook bij interviews, vond het raar dat mensen serieus twijfelde om hem mee te nemen terwijl ie maar een paar potjes heeft mee gedaan dit seizoen, vind het echt een hele goede speler maar beetje meer realiteitszin zou wel mogen.

12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het blijft ook een hoop interpretatie hoor. Ik wil het niet goed praten, maar als je elke dag zo'n microfoon in je gezicht krijgt ben je ook wel een slechte journalist als je er geen sappig verhaaltje van kan maken. Volgens mij vond hij het helemaal niet raar dat mensen twijfelden of hij wel moest. Wat hij bedoelde was;

"Twee weken geleden twijfelde iedereen nog of ik wel mee moest, nu zegt iedereen dat ik de reddende engel ben. Daar kan ik niet zoveel mee. Laat mij gewoon m'n ding doen."

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ik eerlijk ben. Boeit het me totaal niet op het moment. Vorige toernooien had ik er altijd we zin in. Maar nu heb ik zo van zie het wel en heb geen zin in die stress. Denk ook dat ze er in de eerste ronde uit liggen.

14. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Vermaelen speelt meestal op LB trouwens.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Een verzameling (sub)toppers uit Nederland en België die nog niks op topniveau hebben gepresteerd, wat mensen uit internationale subtoppers met potentie (Fellaini, Witsel), een toptalent (Hazard) en twee verdedigers die het goed doen bij topploegen (Kompany en Vermaelen). Wooptifuckingdoo.

Leuke ploeg, maar de enige reden dat er veel van die ploeg wordt verwacht is omdat we ze allemaal kennen. Ik zie die ploeg op korte termijn geen prijzen pakken. Laat ze eerst allemaal maar eens zien dat ze op topniveau mee kunnen.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    prijzen pakken is natuurlijk een groot woord, maar het is een mooie lichting die ze nu hebben, met een goede trainer zie ik ze vanaf 2016 wel in een kwart/halve finale van een wk/ek komen

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Belgie moet zich met deze selectie probleemloos plaatsen voor het WK2014. Simple as that.

18. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    België had met deze lichting zich al moeten plaatsen voor dit EK. Als ploegen als Ierland,Kroatië en Griekenland zich kunnen plaatsen zijn de Belgen misschien alleen op papier een leuk team. Maar goed over het algemeen jonge gasten dus wie weet. Wordt wel weer eens tijd terwijl ze er tot 10 jaar geleden er voor mijn gevoel altijd bij waren.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat ze leuke spelers op papier hebben? IS namelijk totaal geen team. Heb een aantal kwalificatie wedstrijden gezien en het was gewoon 1 DRAMA. Als je wedstrijd uit bij Azerbeidzjan kijkt snap je wat ik bedoel.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft het toch ook over lichting. ;)

Deel Deze Pagina