[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

1. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uitgespeeld. Heb er 9 a 10 uur over gedaan. Valt me toch iets tegen eigenlijk.
    Zeker omdat ze zeiden 12 uur gameplay en ik ben meestal een langzame gamer dus tel ik er een paar uur bij. Speelde ook gewoon op Medium met free aim.

Maar heb me wel goed vermaakt. Het is super cool om Max weer eens te zien in current gen na al die jaren, en Bullet-time verveeld nooit samen met uitmuntende physics en quotes.
    Ook was de game aardig pittig zie je tegenwoordig niet zo snel meer.
    Level variatie was super. Had bij geeneen level een deja vu gevoel en allemaal hadden ze iets speciaals.

Het is wel iets meer over the top dan het orgineel. Slow motion in helicopters etc. Dat hoeft van mij niet zo maar het is niet echt een groot minpunt.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw was blij dat ze die final kill cam meegenomen hebben uit de eerste delen.
    Fijne manier om te weten dat iedereen in die kamer dood is. Niks is meer irritant als je er 20 hebt omgelegd en dan er nog een verborgen zit om jou lekker in je rug te schieten. :+

En de pics zijn nice. :p

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zouden ze ook in multiplayer bij de laatste kill moeten doen.

5. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    met welke wapens schieten jullie online?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mini 30 met attachments.

7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

8. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik verschillende loadouts. Meestal gebruik ik een MPK met een aantal attachements en het PT92 pistool in combinatie met de M10 (beide met attachements)

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wat is Max toch een baas met zijn teksten :cool:

"I killed more cops than cholesterol" _O_

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    “These bastards made the NYPD look like the Hari Krishnas.”
    “Do you think a pile of shit feels popular because it’s surrounded by flies?”
    “When you’re stuck in a foreign country and don’t know the words for “reverse charges” and you’re in some lonely skin joint in the middle of some poor slum and just had every last cent robbed from you and you call yourself a bodyguard then you know you’re a loser."
    _O_

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Sao Paulo is like Bagdad with G-strings”

“It was Monday afternoon and I’d already been thrown out of a party, been to a strip club and got into a bar fight. This latest mid-life crisis was certainly ticking all the boxes"

“I’d been sitting at the bar for three hours, or five hours depending on the way you looked at things"

"So I guess I'd become what they wanted me to be, a killer. Some rent-a-clown with a gun who puts holes in other bad guys. Well that's what they had paid for, so in the end that's what they got. Say what you want about Americans but we understand capitalism. You buy yourself a product and you get what you pay for, and these chumps had paid for some angry gringo without the sensibilities to know right from wrong. Here I was about to execute this poor bastard like some dime store angel of death and I realized they were correct, I wouldn't know right from wrong if one of the them was helping the poor and the other was banging my sister... "

Zeker dat laatste stukje. :D

12. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    die soundtrack op het
    vliegveld
    heerlijk!

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    What the hell, ik wacht nu al tijden op Max Payne 3(via Zavvi is hij 2 dagen voor de release verstuurd) ik heb het nog steeds niet binnen, sinds het Post NL is geworden duurt mijn bestellingen extreem lang eigenlijk via Zavvi dan.

14. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    uitgespeeld. wat een tof verhaal!

op hard heb ik er 13 uur 4 minuten en 38 sconden overgedaan.

Laatst bewerkt: 9 jun 2012
  15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Eindelijk level 5 in de mp;) Mini 30 begrijp ik...

Maar met welke loadout kan ik verder het best beginnen ?

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ook uitgespeeld. Wat een vette game zeg! De animaties en tussenfilmpjes enz belooft wat voor GTAV!

17. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game free-roam? Of lineair?

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Lineair.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De multiplayer van Max Payne 3 blijft echt tof om te spelen. Ging vanochtend weer Gang Wars doen en behaalde gewoon op het eind een score van 61-18! Stond boven aan qua kills en exp, echt gruwelijk gewoon.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Singleplayer uitgespeeld en in tijden niet zo genoten van een spel. Dit is de eerste Max Payne die ik heb gespeeld. De shoot-outs zijn sowieso geweldig, de wapens, de animaties, de vijanden, alles lijkt te kloppen en daardoor worden ze nooit saai. Ook de variaties in levels helpen daar enorm bij. De game was behoorlijk pittig, ondanks dat ik op medium speelde ben ik best wel vaak dood gegaan en een paar stukken echt meerdere keren overnieuw moeten doen. Qua lengte vond ik hem ook dik in orde.

Paar minputjes though, vond dat er iets teveel loze cutscenes in zaten. Soms kreeg je ook midden in levels filmpjes te zien terwijl ik dat juist liever in game had gezien. De overgang van cutscenes naar gameplay was soms wel briljant gedaan. Ander nadeel vond ik het knoppen indrukken. Af en toe moest je een knop indrukken om een deur open te doen ofzo en dat voelde nogal loos aan. Ook snapte ik niet echt wat het nut was van dat bewijs inspecteren, werd er weinig wijzer van.

Maar goed, dat zijn kleine dingetjes en de game voelt verder gewoon heel goed aan. Tegenwoordig speel ik spellen zelden uit, maar van deze heb ik tot op het laatste moment genoten _O_

Deel Deze Pagina