Uitgespeeld. Heb er 9 a 10 uur over gedaan. Valt me toch iets tegen eigenlijk. Zeker omdat ze zeiden 12 uur gameplay en ik ben meestal een langzame gamer dus tel ik er een paar uur bij. Speelde ook gewoon op Medium met free aim. Maar heb me wel goed vermaakt. Het is super cool om Max weer eens te zien in current gen na al die jaren, en Bullet-time verveeld nooit samen met uitmuntende physics en quotes. Ook was de game aardig pittig zie je tegenwoordig niet zo snel meer. Level variatie was super. Had bij geeneen level een deja vu gevoel en allemaal hadden ze iets speciaals. Het is wel iets meer over the top dan het orgineel. Slow motion in helicopters etc. Dat hoeft van mij niet zo maar het is niet echt een groot minpunt.
Btw was blij dat ze die final kill cam meegenomen hebben uit de eerste delen. Fijne manier om te weten dat iedereen in die kamer dood is. Niks is meer irritant als je er 20 hebt omgelegd en dan er nog een verborgen zit om jou lekker in je rug te schieten. En de pics zijn nice.
Ik gebruik verschillende loadouts. Meestal gebruik ik een MPK met een aantal attachements en het PT92 pistool in combinatie met de M10 (beide met attachements)
“These bastards made the NYPD look like the Hari Krishnas.” “Do you think a pile of shit feels popular because it’s surrounded by flies?” “When you’re stuck in a foreign country and don’t know the words for “reverse charges” and you’re in some lonely skin joint in the middle of some poor slum and just had every last cent robbed from you and you call yourself a bodyguard then you know you’re a loser."
"Sao Paulo is like Bagdad with G-strings” “It was Monday afternoon and I’d already been thrown out of a party, been to a strip club and got into a bar fight. This latest mid-life crisis was certainly ticking all the boxes" “I’d been sitting at the bar for three hours, or five hours depending on the way you looked at things" "So I guess I'd become what they wanted me to be, a killer. Some rent-a-clown with a gun who puts holes in other bad guys. Well that's what they had paid for, so in the end that's what they got. Say what you want about Americans but we understand capitalism. You buy yourself a product and you get what you pay for, and these chumps had paid for some angry gringo without the sensibilities to know right from wrong. Here I was about to execute this poor bastard like some dime store angel of death and I realized they were correct, I wouldn't know right from wrong if one of the them was helping the poor and the other was banging my sister... " Zeker dat laatste stukje.
What the hell, ik wacht nu al tijden op Max Payne 3(via Zavvi is hij 2 dagen voor de release verstuurd) ik heb het nog steeds niet binnen, sinds het Post NL is geworden duurt mijn bestellingen extreem lang eigenlijk via Zavvi dan.
Eindelijk level 5 in de mp Mini 30 begrijp ik... Maar met welke loadout kan ik verder het best beginnen ?
De multiplayer van Max Payne 3 blijft echt tof om te spelen. Ging vanochtend weer Gang Wars doen en behaalde gewoon op het eind een score van 61-18! Stond boven aan qua kills en exp, echt gruwelijk gewoon.
Singleplayer uitgespeeld en in tijden niet zo genoten van een spel. Dit is de eerste Max Payne die ik heb gespeeld. De shoot-outs zijn sowieso geweldig, de wapens, de animaties, de vijanden, alles lijkt te kloppen en daardoor worden ze nooit saai. Ook de variaties in levels helpen daar enorm bij. De game was behoorlijk pittig, ondanks dat ik op medium speelde ben ik best wel vaak dood gegaan en een paar stukken echt meerdere keren overnieuw moeten doen. Qua lengte vond ik hem ook dik in orde. Paar minputjes though, vond dat er iets teveel loze cutscenes in zaten. Soms kreeg je ook midden in levels filmpjes te zien terwijl ik dat juist liever in game had gezien. De overgang van cutscenes naar gameplay was soms wel briljant gedaan. Ander nadeel vond ik het knoppen indrukken. Af en toe moest je een knop indrukken om een deur open te doen ofzo en dat voelde nogal loos aan. Ook snapte ik niet echt wat het nut was van dat bewijs inspecteren, werd er weinig wijzer van. Maar goed, dat zijn kleine dingetjes en de game voelt verder gewoon heel goed aan. Tegenwoordig speel ik spellen zelden uit, maar van deze heb ik tot op het laatste moment genoten