[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat ik nu ook veel meer gebruik zal maken van portcrystals/ferrystones. Nog wat monsters slachten, hopelijk de laatste paar achievements oppikken en het is tijd voor een andere game. :p

    Jammer dat The Hero zo een gedoe is. :+
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb me ook die crystals in de uithoeken gezet, maar ben wel van plan om 2de playthrough juist rustiger aan te doen. Wil nu toch alle questen doen die ik heb gemist en voor de 1000 puntjes gaan. Je moet in principe...

    die 20 Wakestones niet inleveren, zolang je dat niet doet kan je endgame gaan exploren. Je kan zelfs na het inleveren van die Wakestones terug Gransys in maar dan kan je niet meer die drop omlaag doen in Everfall, en daar zitten ook enkele bosses die je kan doen voor achievo's. Ik zou dus gewoon spelen totdat je daar bent maar niet de Wakestones inleveren totdat je helemaal klaar bent, dan zit je altijd goed.

    Waar zitten die portals dan naar die Ur-Dragon? Ik heb er nog geen gevonden.
    Las dat die op het strand in Cassardis ( of hoe heet dat eerste dorp ) moest zijn maar ik zie daar niks, of ik ben gewoon blind :)
     
  3. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Op het strand van Cassardis inderdaad. Helemaal rechts en dan heb je een opening, daar doorheen en dan vind je een klein strandje met daarop een Portal:)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Sowieso zijn de verschillend augments die ik eerder heb gepost al erg handig. Als je Fighter en Warrior levelt kun je dus 30% meer Strength hebben met je Strider, wat hem echt een monster kan maken icm de snelheid. :cool:
    Als je dan ook nog eens die Assassin Augment neemt zou ik alleen nog maar 's nachts de wereld verkennen, want je hebt dan gewoon +100% Strength en + behoorlijk wat Defense/Magic. _O_
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat ik niet alle achievements heb gehaald die er te behalen vallen in in Everfall (ervoor kiezen niet te vechten maar terug te gaan ofzo). Levert geen ander einde op, maar blijkbaar wel een achievement. Kan ik alleen daarvoor al die wakestones weer gaan verzamelen. :+

    Nu er als eerste voor zorgen dat ik weer snel in Gran Soren kom. Mijn Sorcerer staf kan ik niet gebruiken als Mage zijnde. Sta je daar met je awesome equipment, maar met een beginners stafje. :p
    Ik wil op zich wel een andere Vocation uitproberen, maar ik ben eigenlijk best wel gehect geraakt aan de combo Sorcerer/Strider.

    Pff, dat is me allemaal teveel gedoe. :+
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Gelijk al vanaf het begin of moet je op bepaald punt in de game zijn daarvoor? Weet zeker dat ik daar al heb gekeken want das exact waar ik dacht dat die zou zitten als ik moest raden. Denk dat het idd tijd wordt voor een oogtest :)

    Dat heb ik gelukkig wel gedaan voor de achievements, ben alleen vergeten bij de draak weg te lopen in mijn enthousiasme. Maar ja moet toch tot end game spelen want ik heb juist die acievo's voor de monsters opengelaten. Dacht dan heb ik nog wat dingen om voor te gaan buiten The Hero.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Weet je hoe ziek die Augment is (en daar hoef je maar level 4 Assassins Vocation voor te hebben): Bloodlust - 4 - 2,400 - Strength/Magick +70% and Defenses +30 at Night _O_
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk is dat 'ziek', maar toch is het te veel gedoe. :+ Ik houd het wel bij mijn Sorcerer die niet zoveel hulp nodig heeft om awesome te zijn. :cool:
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Jij bent gewoon te lui Dulle! Je moet sowieso de hele game overspelen, tijd zat om met je maelstroms te pielen haha
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Luiheid kan ook een rol spelen ja. :+ En verlatingsangst! Ik durf onze huidige vocations gewoon niet achter te laten. :'-(
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind zelf wel fijn dat die mogelijkheid er gewoon is, heb nu bijna 4 klasses volledig gedaan. Pawn laat ik gewoon mage omdat ik die zelf niet wil doen, hooguit voor augments snel maar niet als job waarmee ik speel ( en uiteraard voor de mensen die Cindy de hele tijd moet redden, waarna ze als dank weer stiekum het ravijn in wordt geduwd door ene Emma :) )
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah wat lief. Emma heeft onthouden dat Cindy het altijd leuk vond om in ravijnen te vallen. Nu helpt ze haar zelfs in jou game. :+
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Het mooiste is dat je nauwelijks power verliest vanaf Strider naar Warrior of Assassin. Ik weet niet hoe het met de stap Strider -> Mage is, maar hoewel je natuurlijk minder sterk bent dan een pawn/persoon die vanaf het begin al die Vocation heeft heb je eigenlijk geen nadelen.
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Doelde meer op jouw fotoreportages waarop zij of een andere healer ontbreekt, om de een of andere onbekende reden :) Als ik Cindy het ravijn inkukel krijg ik een slap van de real life Cindy die weleens meekijkt als ik DD speel.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    " The wide expertise of the development team has shown through, and it's very easy to see the appeal of Dragon's Dogma to many sections of the RPG fan base. There are areas for improvement, most notably on the storytelling front, but Capcom has produced a thoroughly entertaining adventure with widespread charm. With the world outside Gransys yet to be explored, Capcom has the option of further diving into Dragon's Dogma's world and, based on this initial very solid outing, taking that option would be a most welcome decision."

    Gloeiende review van RPGamer.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    It hits the spot. De game heeft areas of improvement, maar het is een geweldige game anyway. :)
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    :mad:
    Over de Pawn guild quest:

    Wat een rot beest is die troll gebeuren. Ik doe bijna geen damage. Tijd om te levelen voordat ik weer aan de quest begin.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik was level 27 en vond ze zelfs nog kut, dus je bent inderdaad te low level, maar dat ding kan je daar ook beaten als je lang genoeg vol houdt.

    Ik heb overigens weer lekker veel quests gedaan. Ik dacht dat ik die 50 War Horns nooit zou halen, krijg ik er opeens 40 bij het completen van een andere quest. :cool:

    Ik ben echter nog steeds op zoek naar die Snakeskin Purse. Iemand enig idee waar dat ding te vinden is? Ik heb alle wateren die ik maar kon vinden al afgezocht en geen spoor van dat ding te vinden.

    Edit: Oh, en ik heb Derpina weer wat nieuwe dingen aangeleerd. Ik wil haar alleen nog High Spellscreen leren en dan is ze vast wel aardig tof. :)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Als je dit allemaal zo hoort is DD gewoon een heel intelligent in elkaar stekende game. Fucking bruut en nice tegelijk imo. _O_
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik ben trouwens bijna level 30 en nog steeds niet aan die Wyrm quests begonnen. :lol:
     

Deel Deze Pagina