@Dulle: Je moet beter opletten tijdens het verhaal haha, die spoiler van je wat je moet doen....
Dat heb je net ook gedaan bij je voorganger, waardoor jij dus zijn plaats inneemt. Vandaar dat je enkel kan reizen als geest, je zit dus opgesloten totdat je opvolger arriveert, tenzij je dus doet wat je uiteindelijk doet
Je tweede punt:
Je bent nu voorbij het punt voor de endgame helaas en kan dus enkel een new game + beginnen. De endgame zit...
gewoon na het verslaan van de draak. Wanneer je die 20 wakestones moet verzamelen kan je ook gewoon de everfall verlaten ( op dezelfde verdieping als waar de NPC zit voor die wakestones quest. Wanneer je dat doet dan heb je dus die dark mobs ( o.a. gobbies voor 1k+ XP en meeste andere mobs krijg je een zwaardere versie van ) en kun je ook via de mission boards nieuwe missies doen, er komen dan enkele bazen beschikbaar ( o.a. Hydra, Draken etc. ). Zodra de wakestones inlevert en de Everfall inspringt is er no return.
Niemand heeft dus gelogen, je hebt niet goed opgelet
Check ff mijn post in Skylanders Giant topic, ik had daar nog een vraagje voor je btw
@Gakkie: Portcrystal krijg je er 1 van bij 1 main quest ( richting einde ), vervolgens kan je ze kopen in new game +
@Modder: Nu je het zegt ja, heb idd geen double jump met mijn warrior. Was me niet opgevallen aangezien je met mage/sorcerer omhoog zweeft en ik lange tijd met mage/sorcerer heb gespeeld. Degene die je wel behoudt maken verschillende klasses levelen dan wellicht interessant, weet zo uit mijn hoofd niet welke dan wel meegaan van de Core Skills.
Klik om te vergroten...