Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Beetje simpele reactie zo. Ik ben niet de gemiddelde supporter die elk half uur anders denkt.

Volgens mij roep ik al een tijdje dat het niet meer kan zo, je kunt je beter eerst verdiepen in mijn mening voordat je gaat denken dat je weet hoe ik erover denk.

Het is niet alleen pech, zo simpel ligt het niet. Als je combinatievoetbal wil spelen moet je ook durven penetreren. En dat doet Oranje onvoldoende omdat we twee middenvelders hebben die en niet durven in te schuiven en niet durven in te passen. Daarbij ligt het baltempo al wedstrijden lang gewoon ontzettend laag, ziet alleen van Marwijk niet dat Robben op rechts niet (meer) werkt omdat en elke tegenstander 3 jaar van tevoren al weet wat hij gaat doen en omdat hij gewoon 100 schoten nodig heeft om eens een bal op het doel te krijgen. Daarbij mist Robben de echte explosiviteit waardoor hij zijn voorspelbaarheid nu wel een probleem is.

Daarbij, dit is topvoetbal, hoeveel kansen denkt hij vriend van Persie nog te moeten geven in de spits? Een heel WK heeft hij als spits niet gedaan wat hij moest doen als spits, in de voorbereiding was Huntelaar al zijn meerdere en op dit EK heeft hij in de eerste wedstrijd al teveel gemist. Begrijp me goed, van Persie is een topspeler, maar bij Oranje werkt het onvoldoende met hem in de spits. En dan kijk ik puur naar het veldspel en niet naar de prestaties van het team zelf.

Ik weet ook wel dat van Marwijk speelt met de Jong en van Bommel omdat onze verdediging niet het niveau heeft van het overige deel van het elftal. Die moet dus ontlast worden, maar hierdoor kun je dus geen combinatievoetbal spelen zoals van Marwijk dit wil. Dat zou ik met een linkervleugelspeler op links spelen en een rechtervleugelspeler op rechts en Huntelaar in de spits.

Laatst bewerkt: 9 jun 2012
  2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Simpel maar waar. Met voetbal heb je gewoon naast de skills ook veel geluk nodig. Er zijn zoveel verschillende dingen die een doelpunt kunnen beïnvloeden. En natuurlijk is het niet alleen pech, maar hoe het anders had kunnen lopen dat weet je gewoon niet.

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik had het erover dat je gelijk van mening bent dat ik een successupporter ben omdat ik Oranje afkraak. Dat doe ik al een tijdje en niet pas na de wedstrijd van net.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je komt nogal driftig over als je het over seksuele spanning en Big Macs gaat hebben, vandaar. :+

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik krijg ook altijd seksuele spanningen van big macs.

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben nu ook driftig :+

7. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Dit Duitsland en Portugal zijn te verslaan, wat een bagger voetbal van beide kanten. Het word Spanje of Frankrijk dit EK.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol Özil debiel

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd haha, zou mooi zijn als Denemarken 9 punten pakt. Wat een bagger pot is dit ook.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo komt Duitsland goed weg.

Was leuk geweest als hij alsnog had geteld ivm Duitsland- Engeland in 2010.

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoop een gelijkspelletje, dat zou mooi zijn voor ons. Want ook Duitsland en Portugal zitten er nog niet lekker in. Mocht van Marwijk dan Klaas gewoon eens in de spits gooien, dan zetten de Duitsers 6 man op hem. Daar zijn ze wel bang voor Klaas.

Als ik geen Nederlander was geweest had ik de pot tussen NL en Denemarken leuker gevonden dan deze pot. Overigens moet ik toegeven dat Sneijder verschrikkelijk sterk speelde vandaag. Die pass was echt belachelijk mooi man. Die had Luuk de Jong wel gemaakt.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.873
    Wedstrijden van gisteren waren een stuk beter. Hopelijk valt morgen Spanje tegen Italië niet tegen.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Ai ai ai ... zelden met zo'n kut gevoel de stad uitgekomen :mad:

Wat baal ik zeg, ben gelukkig niet de enige. Hoe dan ook, dit was te verwachten. Nederland was scherp, subliem ... na de 0-1 van Denemarken kakte het compleet in. De tweede helft bood nog enige hoop. Helaas, geen 3 punten in de zak.

Nu ik Duitsland - Portugal zit te kijken ( en ik ga hier spijt van krijgen ) krijg ik nog enigszins hoop.

Laten we hopen dat we Duitsland pakken ... en Portugal. Met de klasse die ik vandaag heb gezien lijkt me dat geen kansloze missie. Alleen moeten we ze beide winnen ... Hopelijk gaat er van de 20+ kansen er nu WEL één in.

Hup Holland!

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Er is nog niet heel veel aan de hand, als je uiteindelijk Europees kampioen wil worden zul je toch van Duitsland moeten winnen, en of dat dan nu of in de finale is maakt niet uit. Woensdag verliezen zou een terechte uitschakeling betekenen.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.873
    Ronaldo is boos, tweede helft een andere kapsel. 8)

16. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ah joh niks aan de hand. 9 van de 10 keer win je zo'n
    wedstrijd. We moeten niet doen alsof Nederland er
    ineens niks van kan. Tuurlijk was het beter geweest als
    we hadden gewonnen, dan had je in 1 van de komende
    twee wedstrijden punten kunnen laten liggen en nu niet.
    Dat is het enige verschil. Theoretisch gezien zou je zelfs
    met 4 punten door kunnen gaan. Als Duitsland niet wint
    moeten hun ook winnen tegen Nederland, dus dan krijg
    je ook ruimte. En als Nederland zo speelt als vanavond
    kan je echt wel winnen van Duitsland. Want Nederland
    speelde bij vlagen echt goed en creërde genoeg kansen.

We hebben het nog steeds in eigen hand.

Edit: ik zie net nog ff de statistieken. 27 goal attempts tegenover
    4 van Denemarken. Dat kan je normaal niet verliezen. Sterker
    zovaak schiet je niet eens richting goal als je tegen pakweg
    Andorra of Luxemburg speelt.

Laatst bewerkt: 9 jun 2012
  17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    1-0 germany

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Fuu, beter knalt Portugal er nog een in.
    Gelijk spel is toch het gunstigs.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik het niet mee eens. Portugal zie ik van Denemarken winnen. Dan mogen we gelijk spelen tegen Duitsland.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wij winnen van Duitsland en Denemarken verliest van Portugal allemaal 3 punten. :)

Deel Deze Pagina