Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Bommel is echt al lang over, dat zei ik al voor het EK. Bert had Anita/Clasie op die plek moeten zetten, dan kun je druk vooruit gaan zetten. Het enige wat die 2 CM's/VM's doen is achteruit lopen en afwachten. Verder heb je er in balbezit helemaal niks aan. Tel uit je winst.

Ik zit er ook totaal niet mee dat we verloren hebben, wist gewoon al dat het nooit wat kon worden met deze spelopvatting en met deze spelers. Enige positieve is dat het WK van 2014 nu nog gered kan worden als Bertje weg gaat.

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Daar maak ik me juist de meeste zorgen over, iedereen roept dat ze wel goed speelden. Vond de eerste 20 minuten er inderdaad aardig uitzien maar je speelt tegen Denemarken. Tegen Noord-Ierland zag het er ook leuk uit. Tegen een topland sta je echter na 5 minuten 0-1 achter als ze zo spelen als gisteren en krijg je geen 20 kansen.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik was wel voorstander van Robben op rechts maar het komt er echt niet uit. Als ik Bert was had ik het nu wel omgegooid.

Stekelenburg
    Boula-heitinga-vlaar-Willems
    ------------de jong
    -------rvp----------Sneijder
    Narsing------kjh------robben

En gaan met die banaan. Niet echt me een 10 maar rvp wel aansluiten als narsing of Robben de bal heeft. En een beetje de beuk er ingooien en niet zo tam als gister.

Maar gister was trouwens niet slechter dan wat ik op het wk zag van nl. Alleen toen hadden we veel geluk.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.781
    Ik weet het niet, hoor. In 2014 zijn veel van onze topspelers denk ik niet meer op het niveau dat ze momenteel (kunnen) zijn. Ik hoop dat Sneijder dit niveau nog vasthoudt tot 2014, want die ga je echt missen als hij wel een keer een matige eindronde speelt. Qua toekomst zie ik het ook niet rooskleurig tegemoet. We hebben wel een paar goede middenvelders in aantocht, maar daar houdt het wel een beetje mee op (+ natuurlijk Willems in de verdediging als hij goed doorgroeit).

Ik denk dat binnen een paar jaar Denemarken ons voorbij is.

Danny, op het WK hadden we geluk dat Sneijder in zo'n wereldvorm was, anders lagen we er al veel eerder uit. (En ook nog wat geluk inderdaad)

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nou modder, hij scoort 5 x maar het was geluk. Bal op z'n hoofd had ie niet door volgens mij. Van richting veranderde ballen. Vond hem gister beter dan het wk :). Die bal op Huntelaar, geweldig zeg.

En Sneijder is 28. Mag toch hopen dat hij op z'n 30e nog kan voetballen.

6. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Van Marwijk zal toch niet na één wedstrijd zijn hele formatie omgooien. Ik hoop wel dat Van Persie plaats moet nemen op de bank voor Huntelaar.

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Maher ( wordt over 4-6 jaar wereldtop)
    Anita op VM
    Van Rhijn is nu al beter dan VD wiel( niet dat heel lastig is)
    Willems wordt onze vaste linksback (veel potentie)
    Clasie en Strootman erbij
    Ola John
    Luuk de jong

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sneijder was gister geweldig ja en zo speelde hij idd echt niet op het WK. Maar je zag gewoon dat we compleet afhankelijk waren van Sneijders steekpasses gister, er was verder geen opbouw en moesten de meeste kansen van afstandsschoten komen. Bert heeft echter kansen gezien en aanvallend spel dus die verandert niks. Het maakt ook niet meer uit, hij had het al veel eerder om moeten gooien. Nu is het te laat.

Van Heitinga snap ik verder ook geen reet zeg, zo'n amateuristische blunder tegen een speler waar hij nota bene mee in de jeugd speelde en bekend stond om deze schijnbeweging.

9. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Clasie, Ola John en Anita zie ik nooit belangrijk worden voor Oranje.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En straks heb je in 1x weer een paar goede jonkies klaarstaan. Misschien dat als we wat minder vedettes hebben het ook wel goed komt.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Die opmerking van Bert idd. Aanvallend voetbal, alleen de voorste 4 doen mee in een aanval. We hebben 4 aanvallers en 6 verdedigers en zo denken ze ook allemaal. Iemand die vanuit het middenveld het gat induikt hebben we niet.

Hij gaat denk ik niks veranderen. Met zoveel kansen moet het wel goedkomen denkt ie.

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Robben was trouwens echt drama

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.781
    Clasie zie ik juist wel doorgroeien. Maher heb ik een hard hoofd in, ik heb zo'n idee dat die jongen geen wereldtop gaat worden, hoor. Ik hoop dat Anita nog doorgroeit, maar ik gok dat hij nu al aan zijn top zit.

Willems gaat sowieso de vaste linksback worden als hij zich zo doorontwikkelt.
    Strootman vind ik overrated. Ola John moet ik ook nog maar zien groeien, net als Narsingh.

Luuk de Jong is een goede spits, maar gaat het niveau van zijn voorgangers denk ik niet halen (behalve van Persie, maar dat is niet moeilijk :+). Klaas Jan gaat het nog wel lang volhouden. Zo'n type spits blijft echt nog heel lang constant, kijk naar een Inzaghi of Klose.

14. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    + Vlaar, Stekelenburg, Van der Wiel, De Jong, Afellay, Heitinga en Van Persie

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.781
    Vergeet Bert's lievelings-schoonzoon niet. Die was echt alleen maar te laat. :lol:

16. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Kon beter mijn hele reactie veranderen.

Alleen Sneijder voldeed.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    @Jingga: Idd. En dat komt niet omdat hij telkens hetzelfde doet. In 2010 deed hij dat immers ook en speelde hij alsnog 3 man zoek (die 1-0 tegen Slowakije bijv). Hij heeft zijn explosiviteit niet meer, dat is wat hem voorspelbaar maakt.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.781
    En Willems.

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En willems.

Nog een paar dagen relax voetbal kijken en dan er gewoon op. Kijken hoe se stemming omslaat als we winnen van de Duitsers.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.870
    Gewoon Vlaanderen snel overnemen voor 2014, België heeft echt een aantal machtige jeugdspelers. Sowieso een stuk beter dan de jeugd in NL op dit moment, benieuwd of ze een ticket pakken voor het WK.

Deel Deze Pagina