Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ga niet raar opkijken als Italië wint. Die doen het eigenlijk altijd goed tegen aanvallende ploegen met dat gecounter.

En wat betreft Nederland.. Niet best, alles over en naast geschoten bijna. Maar op het WK verloor Spanje ook van Zwitserland en toch nog kampioen. Dus ook voor Nederland kan het nog.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Tuurlijk kan het nog..

Maar gaan vergelijken met 1988 of met Spanje op het WK is compleet zinloos :emo:

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True that. Oranje in 1988 of Spanje speelde toen niet nog een match tegen de titelfavoriet en de angstgegner bij uitstek.

4. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maher een hard hoofd in? Die man heeft zoveel talent en blijft ook fysiek op de been. Gaat absoluut de top halen als alles normaal verloopt. Anita wordt door de menigte geweldig onderschat maar is nu al de beste VM die we hebben bij NL elftal. Heeft Ajax het kampioenschap bezorgt en is een meester in het druk vooruitzetten, positioneel geweldig en zijn handelingssnelheid ligt 3 keer zo hoog als die van De Jong en Van Bommel. Verder zoekt hij altijd de oplossing vooruit, waar we nu 36 keer de bal rondtikken om geen steek verder te komen.

Ola heeft veel talent maar vraag me ook af of hij het gaat halen bij Benfica.

Verder ben ik benieuwd naar de talenten van Feyenoord. Vilhena kan een grote worden maar 2014 komt nog te vroeg. Ik ben niet zo bang voor de toekomst.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Inhoudelijk vergelijken, is wel zinloos. Maar het klote gevoel is wel vergelijkbaar. Denk dat Spanje zich in 2010 net zo voelde als wij nu. Dat was meer wat ik bedoelde met die opmerking.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    We zijn niet voor niets Europees Kampioen U19 (ofzo) toch!

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Als we woensdag winnen ga ik heel de nacht op de bar van de Skihut op stadhuisplein staan

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Denk wel dat het verdomde moeilijk is om het uiteindelijke plafond van al die talenten te voorspelen. Er zit nog altijd een essentieel verschilm ussen doorbeken in de Eredivisie enn iteindelijk doorstomen naar de Europese top.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Behalve dat Spanje nog tegen Chili en Honduras moesten en wij tegen Duitsland en Portugal :p

Ben dus benieuwd of deze jonge selectie zich hier overheen kan zetten.

10. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is dat zo, maar van sommige talenten weet je gewoon dat zemet het talent dat ze hebben heel ver gaan komen en waarschijnlijk de top halen als alles normaal verloopt. (Sneijder, Van der Vaart, Eriksen, Maher)

11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Er zit genoeg ervaring die moeten dat gewoon kunnen. En die anderen er door heen slepen vind ik :+

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
  13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    We hebben toch geen jonge selectie? Overigens heb ik vanaf het begin al het gevoel gehad dat tegen wie we ook zouden spelen, het sowieso mis zou gaan, of het nou tegen Spanje of Griekenland zou zijn.

Ik vind dit EK ook maar sfeerloos :mad: 2 en 4 jaar geleden hingen alle straten vol en was het verl gezelliger op de toernooien zelf heb ik het idee.

14. Seh

Seh Guest

Als je die moffen en Portugezen gister zag dan kun je die 'gewoon' verslaan. Volgens mij had Nederland 30 schoten waarvan 5 op doel (heb ik alleen van horen zeggen), dus aan kansen geen gebrek. Maar alles ging gewoon over of naast, normaal win je dit soort wedstrijden gewoon.

15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Toen was het lekker weer, helpt wel erg mee aan de sfeer

16. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    't Is nu toch het gunstigst (ik denk even vooruit) als we woensdag winnen (duh) en dat Portugel en Denemarken gelijk spelen? Dan heb je 4-3-3-1. Portugal Nederland wordt dan denk ik makkelijker omdat Portugal eigenlijk toch niet meer door kan (dus spelen ze mak :+). En Duitsland Denemarken wordt een keiharde pot waarbij ze allebei willen winnen. Maar qua punten staan we er dan het sterkst voor toch?

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.781
    Als Denemarken tegen Portugal wint gaan we denk ik een probleem hebben.

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Verlies je tegen de Duitsers en de Denen pakken een punt, dan is het sowieso voorbij. Wint Denemarken, dan is het tevens hele slechte zaak.

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Wij en Portugal gewoon ff winnen woensdag. Niks loos :+

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.781
    Zwaai zwaai Nederland. _0/

Deel Deze Pagina