Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij gaat toch weer met dezelfde opstelling spelen en dan falen.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Beter dan aannames over vermoedelijke afspraken tussen Bert en Ibi als excuus voor het feit dat iemand gewoon een belabberde wedstrijd speelt.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tja, Italië speelde er perfect mee, maar verschil is wel: die hebben klasse verdedigers. Als je met Heitinga, Mathijssen en Bouma/Vlaar gaat spelen als de 3 centrale verdedigers, kan je net zo goed meteen terugkomen naar Nederland.

4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Daarom moet je ook de Kannibaal opstellen. Die vreet Podolski op. :+

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    True, dat gaat zeker gebeuren.

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :D

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Dit gaat sowieso gebeuren. Ik juich als hij iets veranderd met de spits- en controleurs-posities.

Tegen Duitsland en Portugal moet je gewoon Nigel (Özil/Moutinho) en Bouhla (Podolski/Ronaldo) opstellen.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Lichtpuntje voor mij was Willems btw. Dat gozertje toonde lef en durf. Dat hij in de steek gelaten werd door Ibi kan hij ook niks aan doen.

@ Siemenn: frustratie? Que?

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De bondscoach moet gewoon eens ophouden met zijn hoofd in de reet van sommige spelers te stoppen zodat hij het allemaal wat beter kan zien. Aldus Nigel de Jong.

10. Seh

Seh Guest

Ah, je eigen kut opstelling proberen te verdedigen door de manier waarop ik denk dat het gegaan is mbt Afellay. Knap hoor. ;)

Ik vind het nuttiger om daar over te speculeren dan over een 352 opstelling die alleen bij Fifa werkt. Met 3 verdedigers spelen tegen Duitsland is gewoon één grote grap. En dan ook nog eens met maar 1 verdedigende middenvelder. :lol:

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.042

KOMOP JONGENS!! HAVE A LITTLE FAITH

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Joh, jongens. Bartje gaat waarschijnlijk gewoon in dezelfde opstelling spelen. Dus over opstellingen hoeft men zich hier niet druk te maken.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe groot is de kans dat Duitsland een Felipe Melo (:F:) heeft die de bal in eigen doel kopt? :+

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Lol dafuq? Wat jij wil. :lol:

Je bent net een klein kind.

Gisteren Italië gezien?

15. Seh

Seh Guest

Ja, jij begint over een discussie die helemaal NIETS met jouw opstelling te maken had. Dat geeft al aan dat je maar gewoon wat lulde toch, of niet?

Italië vergelijken met Nederland. :lol: Die mensen hebben het verdedigen uitgevonden, dan kun je dat wel doen. Zeker tegen een land die zonder echte spits speelt.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nogmaals; zwakke vergelijking, want:

Trouwens;
    via MijlpaalMin: Robin van Persie staat in competitieve duels met Oranje (kwalificatie + eindronde) al bijna 6 uur droog (349 minuten). Nice!

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wilde met die opmerking vooral aantonen dat ik jou en je mening totaal niet serieus neem, dan wel daar ook maar enige waarde aan hecht. Iemand die dat soort opmerkingen maakt om slecht spel van een speler te verantwoorden heeft 0,0 verstand van voetbal. That's all. ;)

Italië speelde gisteren ook met een controlerende middenvelder in het hart van de verdediging. De Rossi stond daar met frisse tegenzin, maar voerde zijn taken wel goed uit, i.t.t. Afellay. Oh wacht, het was natuurlijk de bedoeling dat Afellay niet meeverdedigde. Mijn fout. :lol:

Laatst bewerkt: 11 jun 2012
  18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kijk nu eens je vergelijkingen terug met Italië :lol:. Kom op zeg, kerel.

Mja, zullen we even normaal discussiëren? Ook over iets nuttigs, want we kunnen wel opstellingen gaan verzinnen, maarja..

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Italië speelt 1 goede wedstrijd en gelijk doen alsof het een wereldteam is met de beste verdediging in de wereld :lol: Nee, dan ben je serieus te nemen.

20. Seh

Seh Guest

Het is toch niet zo gek dat Afellay gewoon energie moest besparen van Van Marwijk omdat hij anders na 30 minuten al kapot is? Ik snap die verontwaardiging daarover niet. En ik heb best verstand van voetbal, dat wij het bijna nooit eens zijn is wat anders. Beetje jammer om het er dan maar op te gooien dat ik er helemaal geen kijk op heb. Maar als jij daar blij van wordt gozer, jij hebt er meer kijk op hoor. Hoop dat je er lekker door slaapt.

De Rossi is dan ook 10 klasses beter en fitter dan Van Bommel en 5 dan De Jong. Kun je gewoon niet verwachten van die twee. Het is een leuke fantasie opstelling voor op een spelletje, maar met deze spelers gaat het natuurlijk gewoon niet werken. Maar ey wie ben ik, ik heb geen voetbal verstand.

Deel Deze Pagina