De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En bedenk nu even hoe het zou voelen als Inter, dat dan hypothetisch gezien plots een topclubs was geworden door een of andere Arabier of Rus, de rest van de Feyenoordtalenten zou wegroven en vervolgens de rest van de top van Nederland. En dat dan door een oud werknemer, laten we zeggen, Mario Been?

Precies. Inter werkt zich al jaren in het stof om zich aan de aanstaande regels te houden. Dat is ook nog zo'n ergerniswekkend gegeven in vergelijking met die pleurisclubs als City en PSG.

Laatst bewerkt: 12 jun 2012
  2. Seh

Seh Guest

Dat gebeurt hier toch niet? Het is toch niet zo dat heel de selectie nu in Parijs gaat voetballen?

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, dat gebeurt niet, maar dat is wel de reden waarom IK nu boos ben. Daarom snap ik ook niet dat jij met je voorbeeldje komt over Castaignos. Dat staat totaal niet in verhouding.

Daarom stel ik het ook hypothetisch, zodat je je even in mijn situatie kunt verplaatsen. Soms heb ik m'n bedenkingen bij je leescapaciteiten hoor, Seh...

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat is frustrerend inderdaad. Meer clubs ervaren daar veel hinder van en in zekere zin is het gewoon competitievervalsing.

5. Seh

Seh Guest

Ik snap ook wel wat je probeert, maar elke club is slachtoffer van de clubs met het grote (olie) geld. Dat je daar nog boos om wordt snap ik niet. Maar die hypothese is imo heel erg overdreven. Het is namelijk geenszins het geval dat heel Inter leeg wordt gekocht.

En ik kwam met heet voorbeeld over Luc, omdat die ook alleen naar Inter is gegaan omdat deze boven Feyenoord staan qua geld. En zo gaat het dus ook met andere spelers, Lavezzi en Thiago Silva kunnen waarschijnlijk meer verdienen dan waar ze nu spelen. Zo is het nou eenmaal. Je daar over opwinden heeft geen zin.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het gaat dan ook niet over Inter. Als je had gelezen hoe de discussie was begonnen en niet als een klein kindje naar Inter was gaan wijzen (zoals velen hier uiteraard direct weer doen omdat het een klagende Interfan betreft =(), dan had je dat wellicht begrepen.

Het heeft ook geen zin om je op te winden als een speler slecht speelt. Wind jij je er daarom niet om op? Kom op gast, voetbal is emotie. Wat een dooddoener zeg.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    The fuck? :emo:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou lekker. Ajax - AZ. Speelronde 1. :D

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja, en wij Utrecht uit. Heb er nou al zin in

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wij RKC uit.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Altijd lastig voor PSV.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ajax - AZ, pff gelijk een moeilijke wedstrijd. Maar wel mooi thuis.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Matthew Amoah naar SC Heerenveen! Tof mannetje :D.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :|

Dost weg en dan Amoah ervoor terug halen..

ja daar word je echt beter van

15. Seh

Seh Guest

Jij had Guidetti of Luuk de Jong verwacht?

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Amoah in goede doen is goed genoeg voor Heerenveen. Hij is alleen flink wat geblesseerd geweest de afgelopen tijd toch?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had op Messi en Aguero gehoopt :+

Nee maar serieus, ik had gehoopt op jong talent en niet op oud-gedienden.

Die zijn vaak alleen maar duur en in de prijsklasse die Heerenveen bereid is te betalen lang niet altijd gegarandeerd een toegevoegde waarde.

Dus dan heb ik liever dat ze weer gokken op wat talentvolle scandinaviers

Amoah zoals hij op zijn top was was vast goed genoeg geweest. Maar dat is hij al een tijd niet meer

Nu word Amoah natuurlijk maar stand-in achter die duitser die ze gehaald hebben maar dan nog is dit niet het niveau wat je aankopen moeten hebben als je Assaidi, Narsingh en Dost ervoor inlevert. Er moet toch wel iets meer te halen zijn

Laatst bewerkt: 13 jun 2012
  18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik ook, gelijk 3 punten los van Feyenoord.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dan hoop ik voor van Bommel dat Evander Sno niet meer bij RKC speelt. Anders wordt het appeltje eitje voor RKC natuurlijk. We hebben op het EK tegen Denemarken allemaal kunnen zien dat Mark van Bommel moeite heeft met het niveau van de Eredivisie ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zit wel snor want Sno is naar NEC :+

Deel Deze Pagina