Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach zoals ik al verwacht had. Maar ja je blijft een soort van hoop hebben dat ze met mazzel Duitsland verslaan. Maar ja. Team klopt gewoon niet, teveel ruimte, verdediging is slecht etc. Zullen het wel zien Zondag maar eerlijk gezegd ze hebben niks te zoeken in de kwart finale als ze het met mazzel lukt.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Schandalig hoe het Nederlands elftal zich vertoonde vandaag. Echt werkelijk waar misselijkmakend hoe triest al die spelers stonden te spelen. Alleen Sneijder had het geloof en kan me dan ook helemaal vinden in zijn woede naar zijn teammaten toe. Dieptepunt was ergens in de 36ste minuut met een 2-0 achterstand lekker gaan lopen. Dit Nederland verdient het absoluut niet.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Sneijder vandaag juist niet joh.. Tegen Denemarken wel.. Vandaag verdedigde hij niet mee wanneer het moest, viel niet mee aan wanneer het moest.

Props voor Willems, had het fucking zwaar maar liet zich niet kennen

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet kennen? Hij maakte grote fout na grote fout.
    Kan hem niet echt kwalijk nemen. Bert wel.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja fout na fout na 65minuten achter Muller aan moeten zitten.. Fucking een van de wereldspelers bij Duitsland.. Dan ben je dood en kan je hem niet kwalijk nemen dat ie dan fouten gaat maken..

6. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bert vond de eerste 20 min goed gespeeld :p

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Nou als je fouten maakt laat je je kennen. :p

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het wel een mooie wedstrijd. *bukt, ontwijkt alle schoenen*

Klinkt niet echt patriottistisch (ben ik ook niet echt), maar ik vond het gewoon spannend en wel leuk om naar te kijken, zeker na het doelpunt van Van Persie. Er was niet zo veel gezeik met de scheids, geen aanstellerij (dat vind ik het ergste van voetbal:+), gewoon een paar mooi momenten. Alleen de verdediging was echt tenenkrommend, maar er werd voor de rest best goed gespeeld.

Geen kutwedstrijd, Duitsland heeft gewoon verdiend gewonnen. Die wedstrijd tegen Denenmarken, dát was een kutwedstrijd.

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Je hebt verloren tegen duitsland.

dan blijft het een kutwedstrijd.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb niks verloren. :cool: Nee, maar ik ben gewoon niet zo fanatiek is dit soort dingen. ;)

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    W00T Pouleuitslag goed!! :D

Dit was zo baas!
    Mja vind het verder te jammer dat Du er niet gewoon overheen heeft gewalst met 4-0..trieste wedstrijd.

Laatst bewerkt: 14 jun 2012
  12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Nou Duitsers winnen van die Denen en we zien jullie terug in de finale \o/

Positief blijven he :+

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja? Dat moet je er gewoon even bij editen? Triest

Ik denk dat dat niet het probleem gaat zijn.. Maar bepaalde spelers hebben in beide matches het af laten weten imo. We gaan het heel zwaar krijgen tegen Portugal

Laatst bewerkt: 14 jun 2012
  14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    En dan maken we er gewoon 7-5-???? van. :cool:

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Ja.
    Nu krijg je t/m zondag al dat gezeik van 't kan nog dit dat', het moest gewoon over zijn vandaag. Terecht verloren. Klaar.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Bla

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Rustig maar hoor, ik weet dat je geirriteerd bent. :):

18. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Iedereen zal wel weer boos worden. Maar kom op als je van Denemarken al niet kan winnen... Gelukkig heb ik Gomez als topscorer in mijn poule, enige lichtpuntje aan de avond. Alhoewel het mij toch niet zo veel boeit of ze winnen of verliezen. :+

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Het is gewoon zo dat je nog door kunt gaan. Logisch dat mensen erover blijven praten. Zolang het niet over is blijf je hoop houden.

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Naieve gelul? Dat van 2 jaar geleden ben ik zowat vergeten, het enige wat me is bijgebleven is dat we WK-finale hadden gehaald en het super slechte voetbal. Tuurlijk liep ik dan ook wel een feestje te vieren als we het WK hadden gewonnen, maar het zal me dan gewoonweg niet bijblijven. Je kan dan nog wel titels winnen, maar om er vrolijk van te worden en dat het echt bij me blijft is een ander verhaal. Hetgeen dat Ajax in 2003 in de kwartfinale strandde door een ongelukkig doelpunt, laat ik et zo maar zeggen, is me zelfs nog meer bijgebleven. Ben echt blij als er een trainer wordt aangesteld die met een aanvallende visie werkt.

Deel Deze Pagina