Wielrennen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 25 mrt 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  2. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een prestatie van Kelderman! In de Dauphiné
    4e in een TT van 53,5 km.
    Achter Wiggins, Martin en Rogers, maar voor namen als Durbridge, Millar en Evans.
    Echt bizar goed voor een 21 jarige, dit in combinatie met z'n klimtalenten belooft heel erg veel goeds voor de toekomst. Nu hopen dat hij top 10 klassement kan blijven! (Nu 6e)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Waar haalt Rabo ze vandaan zeg.. Eerst had je Gesink, toen Mollema.. Toen kwam Kruijswijk en dacht ik, mwaah die wordt beter dan Gesink en nu Kelderman :D
    Dan hebben we ook nog Slagter 8)

Hopelijk heeft hij een beetje herstelkracht, dan is het een perfecte ronderenner.

Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Andy Schleck rijdt geen Tour dit jaar.

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Was dat al zeker? Vanmiddag staat er een persconconferentie.

Wel grappig, dus het enige jaar dat er geen echte concurrentie is (evans is nu echt te oud geworden denk ik, conta lekker op vakantie) kan hij niet meedoen. Dit seizoen is wel echt een ramp voor die ploeg als hij niet kan meedoen aan de tour.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik zie Andy niet als topfavoriet hoor.

Denk echt dat Wiggins hem gaat winnen, heeft een fantastisch seizoen so far. Heb daar ook een weddenschap op lopen.

En volgens mij is het al zeker ja.

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Trouwens dit hele seizoen is een ramp. Echt het saaiste seizoen dat ik in jaren gezien heb.=(

Maar de tour is wel lekker open. Wat eigenlijk niet goed is want nu gaat iedereen weer wachten in die bergritten en krijgen we een draak van een tour. God wat ben ik blij als Contador weer mee koerst.

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mooi, geen Schleck. Saaie renners die veel te weinig initiatief tonen, als de broertjes samen zijn dan. Ik zie Wiggins ook wel als kandidaat, gun het hem ook wel in afwachting van het echte werk als Contador volgend jaar weer terug is.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Maarja aangezien er niet echt veel bergritten zijn ivm andere jaren MOETEN de klimmers wel aanvallen.
    Dus hopelijk levert dat wel op.

En anders wint Wiggins.

10. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Leuk he wielrennen zonder dopingO-). Doe mij maar 10 jaar geleden waarin iedereen reed met doping. Maar toen was wielrennen echt super spannend. Nu zal cavendish alle sprints winnen. En ik verwacht nibali, gesink, van den broeck, evans en wiggins als voornaamste kanshebbers.
    Wiggins licht favoriet maar rijd in 1 team met cavendish en dat zal hem misschien wel opbreken.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Heb je Sagan niet zien sprinten? Ben benieuwd wat die kan klaarspelen.

12. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Sagan zal het op pure snelheid afleggen tegen cavendish. Cavendish heeft het geluk gehad dat de organisatie een duel tussen cavendish en kittel wilde. Gevolg is dat minimaal 5 vlakke etappes eindigen in een rechte laatste 500 meter. Wat zeker in het nadeel is van sagan. Maar wat je zegt klopt zeker, sagan is de grootste uitdager voor cavendish. Aangezien Farrar, kittel, bennatti(rijd die wel?), freire en ciolek allemaal gedregadeerd zijn tot 2e rangs sprinters.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja op het vlakke is Sagan geen favoriet nee.

PS die Sky ploeg is echt beresterk... Denk niet dat ze puur enkel voor Cav rijden maar ook zeer lang mee de bergen in kunnen met bv Froome.

14. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Parcours van dit jaar valt mij dit jaar erg tegen. Veel te weinig bergen en spannende etappes. Echte knechten als szmyd zijn dit jaar totaal niet nodig. Froome zal we leuk klassement kunnen rijden ivm veel tijdritkilometers zelfde geld voor wiggins. Maar ben echt nag dat we wiggins straks iedere vlakke etappe in de laatste kilometers zien. De gebroeders velits en martin gingen er vorig jaar kapot aan.

15. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    IK hoop wel dat Froome goed is btw. Was wel een baasje voorig jaar vuelta:)

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Andy was echt wel een topfavoriet. Doodzonde dit.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Haha ga toch weg. Belabberd seizoen gereden en totaal niet zijn parcours.

Tis jammer dat ie er niet is maar ik ben toch totaal geen fan van die broers. Verschrikkelijke gasten.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Sagan echt wat een baas... _O_

PS dat gedoe met Armstrong mag ook wel eens stoppen...

19. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    het is obvious dat hij natuurlijk gebruikt heeft. Anders kan je nooit al die andere gedopete renners voorblijven. Maar als ze het niet kunnen bewijzen en het weer met een sisser afloopt is die zaak slecht.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Precies, het is zo klaar als een klontje..

Maar als je nu alles gaat afnemen gaan de prijzen gewoon naar Ullrich, Landis, Klöden etc :emo:

Oftewel van mij mag wel eens naar de wereld worden bekend gemaakt dat Armstrong niet per se de 'good guy survives cancer and wins Tour 7 times' is.. Maar het gaat nu wel erg lang door.

Deel Deze Pagina