Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Hier wil je toch geen geloof meer in hebben? Met alle respect, maar als ze zo slecht spelen, niet voor hun land spelen en de schoonzoon niet geslachtofferd mag worden houd het op. Normaal heb ik een hekel aan Sneijder, maar hij is de enige speler waar ik mij zelf kan identificeren.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Boutpot en we gaan echt niet winnen van de Portugezen met deze instelling. We kunnen naar huis

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Tuurlijk is het absoluut niet goed wat er gepresteerd word. Ik heb ook genoeg kritiek geleverd, maar ik vind wel dat je achter je land moet blijven staan, ook als het niet wilt lukken.

4. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben persoonlijk helemaal geen Oranje fan, maar ik snap dat mensen er wel een beetje moe van worden. Een trainer die niet luisterd, spelers die niet goed spelen en verliezen van Duitsland. Hopen kan je altijd, maar of het zin heeft.

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik kan het heel goed begrijpen als mensen nu de hoop opgeven. Maar de mensen die nu roepen dat ze maar eruit moeten vliegen, dat zijn dezelfde mensen die vooraan in de polonaise lopen als we toch nog de kwartfinale bereiken.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geen geloof meer hebben is iets anders dan te zeggen dat ze er uit moeten vloegen. Natuurlijk hoop ik enorm op een wonder, maar ik zie het niet gebeuren.. Niet met een spelopvatting als deze, dan winnen ook de Portugezen nog van ons.

7. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je hier helemaal gelijk in hebt. Onder alle omstandigheden moet je gewoon je team blijven supporten! Ook al gaat het een tijdje minder goed!

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Dit, volledig mee eens! |:-

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zie het zelf ook niet gebeuren, maar het lijkt me voor de spelers ook erg lastig. Ze willen heel graag, dat zie je gewoon, en zo beginnen ze ook tegen Denemarken en Duitsland. Na Denemarken krijg je een bom van kritiek over je heen, die overigens helemaal terecht is. Tegen Duitsland begin je gewoon ook weer heel erg sterk, en is het eigenlijk gewoon wachten totdat je de 1-0 maakt. Als je dan bij de eerste de beste kans van de tegenstander 0-1 achter staat, krijg je een tik. Normaal gesproken kun je daar nog best overheen komen, maar die spelers krijgen zoveel kritiek de laatste dagen dat na die 0-1 gewoon alles in elkaar zakt en er totaal geen vertrouwen meer is. Je krijgt dan nog hoop na de 1-2, maar toen was de wedstrijd eigenlijk al beslist. En ook met een Huntelaar zou je in de eerste helft 0-2 achter staan. Zijn gewoon individuele fouten van verdedigers. Misschien is het ook wel gewoon kwaliteit. Je kunt niet van een 6'je verwachten dat ze als een '10' spelen.

Ik sluit echt niet uit, dat als je gewoon weer sterk begint aan de wedstrijd tegen Portugal, en het dan wel mee zit en je die 1-0 in de beginfase maakt, je echt wel met vertrouwen door kunt stoten en die 2-0 kunt maken.

10. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Deze post moet gewoon gequote worden, want dit is de waarheid! _O_

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Volgens mij zijn ze totaal van slag door die trip naar Auschwitz. Dat soort verhalen kunnen wel dagenlang door je hoofd blijven spoken. :'-(

Het neemt niet weg dat ik me al erger aan dat Passieve Kutvoetbal sinds van Basten, op Frankrijk en Italie na. |:-

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    QFT.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    En voeg er aan toe dat de Duitsers er naartoe hadden moeten gaan.

14. Seh

Seh Guest

Van Bommel, held van Oranje. _O_

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.132
    Gast..

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoop dat Bert de laatste wedstrijd alles of niets gaan spelen. Dan maar hard op je klote gaan maar zo kan het ook niet verder.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mee eens. Tegen Duitsland ben je 20/25 minuten sterker. Toen hadden ze moeten scoren en krijg je gewoon een andere wedstrijd. De verdediging is zo lek als een zeef. Willems kun je niks kwalijk nemen aangezien die een paar maanden geleden nog in de Jupiler League speelde. Misschien is het nog te vroeg voor hem. v/d Wiel en van Bommel moet je gewoon helemaal niet meer opstellen. De één kan niks meer en de andere wil niet.

Toen we het tempo opvoerde in de 2e helft ging Duitsland ook wankelen. En daar had ook gewoon de 2-2 kunnen vallen. Verschil was Gomez die 2 uit 2 scoort terwijl onze jongens de grootste moeite hebben om te scoren.

Al met al niet eens een slecht resultaat. 2-0 tegen Portugal moet zeker kunnen. Als je ze tegen Denemarken hebt zien spelen en dan kijkt hoe wij tegen Denemarken speelden is een gewoon een verschil in kwaliteit.

Heeft geen keus. Hij kan niet wachten tot de 80e minuut om dan nog aan te zetten en 2 doelpunten te maken. Nee dat doelpunt moet in de 1e 10 minuten vallen.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    De 1-2 viel puur omdat de Duitsers zelf verzuimden de 3-0 te maken, dat was echt niet de verdienste van Nederland.

Dik en dik verdiend verloren. Ze hebben het over zichzelf afgeroepen door weer zo ontzettend apatisch te voetballen. Niet doordekken, geen onverzetelijkheid. De mentaliteit is gewoon slecht en zwak.

Mensen onderschatten in dat kader volgens mij de rol die Frank de Boer als assistent speelde bij het Nederlands Elftal. Onder zijn vleugels was de wedstrijd van gisteren echt niet zo gelopen. Ben ik van overtuigd.
    Kijk naar de mentale veerkracht van Oranje op het WK. Kijk naar de mentale veerkracht bij Ajax dit seizoen, ondanks alle blessures en tegenslagen er toch bovenop komen en kampioen worden, met 15 wedstrijden op rij winst. Er zat een onverzettelijkheid in Oranje op het WK die je dit seizoen ook terug zag bij Ajax. Dat is gewoon zijn verdienste.

Philip Cocu heeft bij PSV ook al aangetoond niet over de juiste balsize te beschikken. Die lijn trekt hij vrolijk door bij Oranje.

Laatst bewerkt: 14 jun 2012
  19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Bij VI hadden ze het over 3-0 ipv 2-0, maar dat klopt toch niet? 2-0 winnen is +1 doelsaldo, dan heeft Portugal -1 en als Denemarken verliest hebben die sowieso een negatief doelsaldo.

Hoe komen ze dan op 3-0 8)?

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vond het echt zielig, de man stond op het punt om gewoon een potje keihard te gaan janken. Maar dan ook echt dat janken dat het snot langs je bek naar beneden loopt en je gewoon niet meer kan stoppen met huilen.

Hij kan het hoge niveau niet meer bijbenen, en hij weet het nu zelf ook. Dat doet pijn en ik heb respect voor de man. Hij kan er niets aan doen dat hij wordt opgesteld, dat doet Bertje. Als de ruimtes te groot worden, dan kan van Bommel het niet bijbenen. Omdat de verdediging weigerde uit te stappen kon van Bommel het onmogelijk belopen. Ik zat met een brok in mijn keel naar hem te luisteren. Nadat ik hem had horen praten was mijn woede helemaal weg.

Dit team is op, er moet vers bloed komen en een nieuwe trainer. Ik bedank Bert voor het WK 2010, dat was prachtig mooi, ondanks dat het voetbal zeer matig was. Ik snap ook dat hij het nogmaals wilde proberen, het is maar een mens. Verandering is voor heel veel mensen heel lastig, dus ook voor iemand met een bepaald idee van voetbal. Jammer dat we zo voor lul staan, maar dat overkomt ieder land weleens. We komen er wel weer overheen en dan gaan we weer mooi spelen en dom verliezen. Gewoon zoals het hoort.

Deel Deze Pagina