Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja okay, maar tegen een tegenstander die dat zich misschien niet kan permiteren?

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies, hij stond op het moment om te huilen. Heel sneu.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is toch pijnlijk voor zo'n man. In 2010 was hij een van DE mannen op het WK. Hij deed het goed, was een beest, slim en belangrijk. Het probleem is ook dat van Bommel nu de ploeg niet meer kan sturen en dat zie je terug. Hij heeft zelf teveel moeite om mee te komen, dan kan je niet ook nog eens een ploeg in nood bijsturen. Als je verdediging dan ook nog eens achteruit blijft rennen, dan zijn de ruimtes zo groot dat het niet meer te belopen is voor een speler als hij. Hij is in de steek gelaten door het team en ook door Bert.

Het deed me ook wat, dat interview. Mijn woede was direct weg, ik vond het lullig dat hij op die manier zijn interlandcarriere moet beeindigen. Daar mag hij Bertje voor bedanken, want die had het moeten zien. Ik bedoel, wij zagen het ook allemaal al aankomen. Nu moest hij wel zijn aanvoerder wisselen in de rust, had hem gewoon niet opgesteld en gezegd dat hij een blessure heeft opgelopen en geen risico wilde lopen voor de rest van het toernooi oid.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Precies, na de eerste wedstrijd had hij gewoon een trainingsblessuretje kunnen oplopen. Was voor iedereen beter geweest

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Zondag:

GK: Krul (WTF STEEK, echt matig)
    LB: Willems (omdat we Emanuelson niet hebben)
    CB: Heitinga + Vlaar (liefst zou ik Vlaanderen annexeren)
    RB: Van der Wiel (begon gewoon goed maar heeft een spanningsboog van 20 minuten)

DM: De Jong (gewoon enkel vol knallen, man uitschakelen en kuitenbijten)
    DM: Van der Vaart (heeft de drive naar voren.. Haalt de balletjes op bij onze 2 centrale kneuzen en brengt ze bij de voorhoede)
    AM: Sneijder (gewoon dikke prima, vrije rol daar)
    LWF: van Persie (gewoon vrije rol, hij is allergisch voor spitsen)
    CF: Huntelaar (29 goals in de BL)
    RWF: Robben (tja echt dramatisch gespeeld...) of Kuyt (vanwege die Coentrao, ook een opkomende gast en voor de balans. En ja Kuyt is ook niet best maarja).

Laatst bewerkt: 14 jun 2012
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet zeggen dat VdV gister ook behoorlijk onzichtbaar was. Maar goed, de ruimtes waren in de tweede helft ook ZO groot dat ik niet precies weet of dat aan hem te wijten is of niet

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.765
    Het is echt zonde dat Ajax van der Wiel nog niet heeft verkocht, want zijn waarde is dit EK aan het dalen tot het dieptepunt, als iemand hem zelfs nog wil hebben.

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Tegen Portugal 4-3-3 in de punt naar achteren. Vd Vaart en Sneijder op het middenveld, met Strootman in het midden. Voorin Narsingh - Huntelaar - Robben en Nigel de Jong linksback. All-out aanvallen!

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij had zich in 45 minuten kapot gelopen.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Vind ik ook wel een strak plan ja.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Zo zou Frank de Boer het ook doen, alleen dan met Anita i.p.v. Strootje. :D

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Bas dost had gewoon in de spits gemoeten !:p

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.765
    En van Persie dan?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ja en Urby gewoon LB.

Snap wel dat die gast compleet pissed is. Speelt zelf linksback (niet vast) bij AC Milan en een 19 jarig ventje wat driekwart jaar geleden nog bij Sparta speelde en geen een eerste keus is bij PS fucking V krijgt de voorkeur :emo:

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat een faal is dat ook. Heeft niet genoeg gespeeld op die positie bij AC, maar volgens mij is dat nog altijd een aantal jaren meer dan Willems bij PSV.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ..

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ja, plus hij heeft gewoon de laatste 2 wedstrijden LB gespeeld dit seizoen..

Gaf nog 2 assists ook. Daarnaast gewoon bulk ervaring die in de verdediging to-taal ontbreekt. Echt de meest triestige verdediging ooit.

Op het WK gewoon compleet vervangen met gasten als de Vrij, Bruma en van Rhijn etc. :+

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Banken.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Waarom niet Klaas in de spits en van Persie op de positie van Sneijder. Sneijder dan linkshalf zetten.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Spelen Ajax-style means: Vd Vaart = Theo Janssen, Sneijder = Eriksen en Strootman = Anita. Laat de Ajax school vervolgens maar aan Vd Vaart en Sneijder over. Huntelaar, Narsingh, Vd Wiel en Heitinga snappen dat ook, Van Persie niet. :)

Eigenlijk moet Nigel dan op de plek van Strootman staan zodat je in de as allemaal spelers hebt die weten hoe je 4-3-3 in de punt naar achteren speelt, maar die moet noodgedwongen linksback omdat Willems nog niet klaar is voor die verantwoordelijkheid.

Deel Deze Pagina