Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben jullie Vd Vaart wel zien spelen gisteravond?

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon Gullit in de spits , die is getergd nadat
    Badr fucking Hari z'n vrouwtje heeft afgepakt.

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Nee en Hunter ook niet echt. We stonden met 9 man in de 2e helft.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Het is ook zo lekker invallen in een team wat vol met gasten staat dat er maar een beetje bijloopt en het liefst terug naar NL wil.

Hij deed het gewoon nog best prima, had de drang naar voren en was een betere connectie tussen aanval en verdediging.
    Beter dan van Bommel die enkel er staat om te verdedigen en dat zelfs niet doet.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Eensch met Tyrant, van der Vaart speelde wel aardig in een team wat totaal niet draait.

Wat ik vond opvallen is de ingooi van Robben: Niemand biedt zich aan, vervolgens moet van der Wiel maar gooien en dan biedt Affelay zich opeens aan.

WTF :lol:

Dat gebeurde niet één keer, nee wel twee of drie keer.
    Groepsmentaliteit is volgens mij ver te zoeken.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er werd zeker niet voor elkaar gevochten. Dat was wel heel duidelijk.

Ook eigenlijk gewoon slecht dat je met 0-2 achter tegen de duitsers met 0 gele kaarten de rust ingaat. Dat geeft wel een beetje aan dat er totaal geen felheid in zat

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Serieus hoe heb jij gekeken? Of je verdriet weggedronken in de rust?

2e helft was beter dan de 1e helft. We stonden met 9 man? :emo:
    Vandaar dat we de tweede helft 1-0 hebben gewonnen.

Ik vond het ook allemaal niet best en ergerde me kapot, maar de manier waarop Nederland nu aan het overdrijven is stoort mij nogal.

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dit.

Alleen zal ik Stekelenburg gewoon laten staan.
    En staat Vorm niet boven Krul in de pikorde. Ah, boeit verder ook niet.

Verder zou ik Narsingh in het diepe gooien.
    In plaats van Robben dan.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    2e helft was qua score beter maar het elftal viel wel heeeeeel erg in 2 stukken uiteen. Terwijl als wij dan eens op 25 meter van de Duitse goal kwamen daar gewoon netjes 2 compacte linies stonden te wachten

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ja omdat onze achterste linie met lefbakken als Mathijssen totaal geen aansluiting zochten.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ondertussen:

:lol:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, de voorste 4 liepen vaak gewoon weg van de achterste 6. En het vervelende was dan nog dat die 6 bij balverlies geen druk op de bal zetten maar alvast achteruit gingen lopen.

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Nee ik kan er totaal niet mee zitten dat we hebben verloren. Hop naar huis en op naar club voetbal :9

Dan heb ik misschien niet goed gekeken maar ik vond de 2e helft niet zoveel beter dan de 1e. Op de goal na :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan hebben we een andere wedstrijd gezien.
    Hij kan nog wel redelijk voetballen maar een middenveld bestrijken is voorbij voor hem. Met dieptepunt toen die verdediger van Duitsland het middenveld overstak hij had een draaicirkel van een bus. Tegen Denemarken was die ook dramatisch. Iedere breedte bal kwam in de voeten van de tegenstander.

Het is tijd voor Strootman. Die heeft de oude Van Bommel in zich van toen die bij PSV speelde. En lekker vaak in de 16 kwam maar ook aan zijn verdedigde taken hield

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Haha :D

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snapte ook niet dat Bert niet Narshing gister erin gooide ipv Kuijt.
    Na de wedstrijd zei die ook nog dat er niks van de flanken kwam..
    Meer reden dus om Narsingh erin te gooien..

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Wat denken jullie van zondag bij Denemarken - Duitsland btw?

Gaat Duitsland gewoon spelen voor 9 punten of wordt het een salonremise?

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Idd balletje er overheen en laat Narsingh maar rennen :9

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ik denk dat ze wel voor de winst gaan spelen. Want Vbommel is nog bij hun in de kleedkamer geweest vandaar. :p

En laten we het hopen dan kunnen we tenminste nog een beetje serieus naar Nederland kijken.

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, alles of niets, en met robben aan de verkeerde kant en niet in vorm, heb je gewoon amper iets aan hem. Lekker Narsingh erin gooien en hopen dat hij de voorzetten die hij in de eredivisie kan geven in mindere mate ook kan op een hoger niveau.

Al met al, de day-after, eigenlijk heb ik gewoon stiekem erg genoten van de wedstrijd gister, Duitsland speelde gewoon met ons, ze waren beresterk. We kunnen eigenlijk niet verbaast zijn dat we verliezen, we verloren immers al van de Bulgaren, en op dit toernooi van de Denen, als we eruit liggen is dat gewoon verdiend, we hadden toch nooit van Spanje, of nogmaals van Duitsland, Frankrijk, of misschien zelfs wel Rusland of Croatie gewonnen, simpel.

Als we met een half nieuw elftal tegen portugal wel winnen gun ik ze best nog een ronde verder, maar die kans is gewoon klein. Ik geloof echter wel dat de Duitsers voor de winst gaan, gewoon om het gevoel van onoverwinnelijkheid te behouden en een eerste plaats veilig te stellen, ze kunnen zelfs immers ook nog uitgeschakeld worden als ze achter staan tegen Denemarken en het bij ned-port nog 0-0 is in de rust waardoor port een kans blijft houden, maar of wij met 2 punten kunnen winnen van Portugal, die echt beter zijn als de Denen, ik betwijfel het. Maarja, lekker op aanval spelen, lekker veel subs erin zetten, doe maar gek tegen Portugal, niemand verwacht toch meer iets \o/

Deel Deze Pagina