Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Als Duitsland wint kunnen ze in de stad blijven waar ze nu verblijven.
    Dat zal ook wel meespelen, scheelt weer verhuizen.

Wordt gewoon 0 - 2 voor Duitsland.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Even kijken.

Als Duitsland verliest van Denemarken gaan beide landen door. Alleen wordt Denemarken dan toch 1e in de poule? Portugal kan dan wel winnen van Nederland maar wordt dan 3e op basis van onderling resultaat (ze verloren van Duitsland). Nederland is dan 4e.

Als Nederland wint van Portugal en de Duitsers spelen gelijk tegen de Denen, dan zijn Duitsland en Denemarken allebei door. Duitsland is dan 1e in de poule. Maar goed, kun je spelen op een gelijkspel als beide wedstrijden tegelijk gespeeld worden? De Denen zullen alles op alles zetten om hoe dan ook te winnen. Als de Denen namelijk gelijk spelen en Portugal wint is Denemarken weer uitgeschakeld en dat zullen ze willen voorkomen.

Als Duitsland wint zijn ze sowieso 1e. NL is safe als ze zelf met minimaal 2 goals verschil winnen van Portugal.

Gek genoeg zal Duitsland niet achter over kunnen leunen omdat Denemarken dat niet kan. Verlies van Duitsland levert een 2e plek op en dat zullen ze niet willen.

Laatst bewerkt: 14 jun 2012
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De kritiek op Willems vind ik zwaar onterecht. Vooral als ik dan ga kijken naar Gregory van der Wiel. Man-man-man, wat was die gozer wederom dramatisch. Om dan nog maar te zwijgen over het feit dat Affelay gewoon he-le-maal nergens aan te pas kwam. Ja Bert, vooral je "vertrouwen" uiten in spelers die zwaar geblesseerd zijn geweest of een mentale dreun hebben gehad ( Robben ). Hoe Robben telkens maar weer denkt na 100.000 keer hetzelfde te hebben gedaan erlangs te komen is mij overigens nog steeds een raadsel. Als ik Lahm was geweest had ik in m'n broek gezeken van het lachen. Echt.

Het is tijd dat Mathijssen en van Bommel hun carrières afsluiten. Het liefst NU nog. Hoe haalt Joris het in zijn kop om constant maar naar Willems en Heitinga te wijzen terwijl hij meerdere keren zijn man laat lopen? Ik word er weer kwaad van als ik er alleen maar aan denk!
    Een Van Bommel kan dit niveau niet meer aan ... dat deed zeer om te zien gisteren. Elke aanname duurde een eeuwigheid en geen enkele paas kwam aan ... en dat elleboogje naar Ozil? Was dat nou nodig? Je word overklast vent, en hoe.

Zoveel klasse in één elftal en het komt er nooit uit. Nooit.

En toch, toch ben ik van mening dat van Marwijk de juiste bondscoach is voor dit elftal. Als Bert zijn eigen favorieten is een keer opzij durft te schuiven ( van Bommel , van Persie, Affelay ) dan kan je eindelijk is een voetballend elftal opstellen. Met van der Vaart en Huntelaar erin heb je gelijk meer dreiging en kan onze kabouter Sneijder ook weer is aangespeeld worden. Huntelaar staat er 5 minuten in en heeft gelijk 3 man in zijn nek ... hoezo ANGST!? Van Persie in een vrije rol, een rol waarin hij zich goed voelt.

Geef mij de 11 maar uit de tweede helft.

Hoop ... hoop? Ja, dat heb ik zelfs nog.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ja denk dat mijn theorie zich pas in voortgang zal zetten als het rust is :+

Mocht Nederland de 2-0 maken doen ze ff een belletje en gaan ze gewoon voor een gelijkspel vrees ik. Beetje vechten tegen de bierkaai dus.

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik vond hem wel degelijk spelen eerlijk gezegd.
    Hij zocht een paar keer goed de diepte, werd daar alleen nooit aangespeeld.
    Verder kwam er amper gevaar van die kant door de Duitsers.

Z'n concentratie moet alleen beter.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    GK: Stekelenburg ( Gewoon de beste keeper die we hebben, kan ook wel eens minder spelen)

LB: Willems ( We kunnen Willems niks verwijten. Maar is er nog niet klaar voor. Hopelijk komt Pieters goed terug of anders Urby)

CB: Heitinga + Vlaar (Mathijsen was drama gister. Leek nog niet fit ofzo maar na het EK moet er goed gekeken worden naar de defensie)

RB: Van der Wiel (Ja bij gebrek aan beter eigenlijk en is de toekomst al zie ik liever Boula op die plek al wordt die ook al oud nu.)

DM: De Jong (Vind de Jong nog het beste spelen eigenlijk van het team. We hebben een opruimer nodig )

DM: Strootman ( Type oude Van Bommel. Hopelijk komt er wel een goede lichting komende jaren voor deze positie etc. Anita, Clasie, Fer etc)

AM: Sneijder (De man daar, en geeft die gast de aanvoerders band)

LWF: van Persie (Prima plaats idd voor hem. Al hoop ik dat Boerrigter komende jaren echt door gaat breken)

CF: Huntelaar (Altijd Huntelaar. We hebben gewoon een echte vaste spits nodig zoals Van Nistelrooij. Kans afmaken rest is care..)

RWF: Robben ( De lijn tussen een super seizoen en kut seizoen is klein. Hij moet gewoon minder nadenken en meer afwisselen. (Maar hopelijk gaat Narsingh ook groeien komende jaren. Goede opvolger voor Robben)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Denk eerder dat Van Rhijn de RB van Oranje in de toekomst gaat worden eigenlijk.

Heb het wel gehad met die instelling van Greg.

Waarom met de punt naar voren en niet met de punt naar achteren?

8. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zozo wat was het gister slecht ze komen de poulefase niet meer door.

helaas maar waar.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind altijd een DM gevaarlijk. Heb je grote kans dat die gaat zwemmen en vallen er nog grotere gaten

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Als je gewoon een DM neemt met een vaste taak heb je alsnog 4 verdedigers daar achter...

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik had vorig jaar nooit kunnen denken dat heel Nederland, Vlaar zou missen in een wedstrijd op het EK

12. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben ook geen fan van van der Wiel.

Overigens vond ik Willems ook dramatisch, en dat heeft weinig met zijn leeftijd te maken. Bij elke hoge bal werd hij afgetroefd door Muller of ging hij onder de bal door, daarnaast stond hij regelmatig verkeerd opgesteld waardoor mensen uit zijn rug konden weglopen. Ik zou niet weten waarom hij dit over pakweg 4 jaar wel zou beheersen...

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ligt allemaal aan de tactiek, mits er goede afspraken gemaakt worden red je het echt wel met 1 DM.

Sowieso volle bak tegen die Portugezen.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat hebben we nu toch ook?
    Maar we hebben al moeite als er zelfs 2 DM's staan dus een blok van 6.
    Zal niet weten waarom het met een blok van 5 ineens beter zal gaan. De ruimte achter de DM is nu al dramatisch.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Omdat je op je 18e nog geen topvoetballer bent? :emo:

Kap toch met dat gezeik op dat mannetje ... hij deed meer goed als onze VASTE rechtsback van der Wiel ...

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dit heeft niks met wel of geen topvoetballer zijn te maken, het gaat erom dat hij de basisbeginselen van een verdediger niet beheerst. Hij is niet sterk in de lucht en staat vaak verkeerd opgesteld, of is jou dat niet opgevallen?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ik snap ook niet waarom je Willems in bescherming zou moeten nemen eigenlijk..

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    We praten constant over taktiek, alsof dat echt het enige is. Dat is echt niet het enige probleem. Fysiek lijkt het nergens op, de wil is er wel, maar het komt er niet uit. De onzekerheid en angst straalt ervan af. Die verdediging is echt om te janken, ze pakken ze niet aan en lopen alleen maar met hun reet tegen hun eigen 16 meter aan.

Ik erger me kapot aan het feit dat geen van spelers of coaches keihard durft te zeggen hoe het ervoor staat op dit moment. Het is gewoon dramatisch slecht, we staat echt voor lul met dat bierteam in het Oranje. En zij maar goedpraten, alsof de rest van het klootjesvolk zijn bek moet houden omdat ze er toch geen verstand van hebben. Rot op, Oranje is van ons, wees blij dat je mag voetballen in dat Oranje shirt.

De hele wereld spreekt er schande van, het voetbal van Oranje. Maar volgens Bert en zijn spelers zijn we allemaal gek en begrijpen we er niets van. Ik wil ze horen zeggen dat het ruk was, dat ze gewoon aan het prutsen zijn en dat de taktiek en selectiekeuze gewoon belabberd is geweest op een aantal plekken. Zeg het verdomme gewoon, stelletje slappe lullen.

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Daarom: Nigel als linksback tegen die Portugezen. Nani versus Willems is een verloren strijd voor Willems. De Jong zie ik Nani echter helemaal opvreten.

@ Cyrax: ze hebben dat wel gezegd hoor. Sneijder en Robben zeiden beide dat het slecht was.

20. Seh

Seh Guest

Duitsland moet gewoon voor de winst gaan eigenlijk, want als de Denen bij een gelijke stand stiekem nog een keer scoren dan gaan de Denen over de Duitsers heen en moet Duitsland tegen Rusland ipv tegen Tsjechië of Polen.

Wat dat betreft is de kans om door te gaan niet eens zo heel klein. Maar dan mag Van Bommel niet meer spelen en moeten Van Persie en Huntelaar samen opgesteld worden, dan kan het nog.

Deel Deze Pagina