Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het wonder van Charkov :+

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is wel de ultieme spanning, als we van Duitsland en Denemarken hadden gewonnen konden we de die Portugezen gebruiken als oefenpotje, nu zitten we allemaal nog in afwachting op inderdaad, zoals funk het verwoord, het wonder van Charkov. Eigenlijk verloren ze natuurlijk expres zodat ze een wonderlijke comeback maken en zichzelf onsterfelijk maken in de geschiedenisboekjes. In de finale pakken we die Duitsers 5-0!

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    6-0 Volgens de laatste Fifa uitslag op de Xbox 360. :9

4. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nee, want op onderling resultaat won Portugal weer van Denemarken. Doordat ze allemaal van elkaar gewonnen en verloren hebben gaat het om het doelsaldo in die onderlinge wedstrijden. Als Denemarken wint, ligt Duitsland eruit (ervanuitgaande dat Portugal wint van Nederland). Tenzij het 3-2 voor Denemarken, dan is ook het doelsaldo onderling gelijk en gaat het om gele kaarten. Wordt het 4-3 of hoger dan gaan Denemarken en Duitsland door. Wint Denemarken met 2 doelpunten verschil dan ligt Duitsland er ook uit. Nogmaals ervanuitgaande dat Portugal van Nederland wint.

5. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah voordat het toernooi begon zei ik het al, met deze opstelling ga je het nooit halen en Anita/ Clasie had op de plek van Van Bommel moeten staan. Met de punt naar achter spelen en druk Vooruit durven geven.

Maar dan wordt je voor gek verklaard, want wie is nou Anita?

Echt onbegrijpelijk dat iedereen ziet dat dit niet werkt en dat Bert het niet aanpast. Gelukkig doet het mij niet veel omdat ik totaal geen verwachtingen had van dit EK.

6. Seh

Seh Guest

Oh weer een of andere beunhaas die zijn gelijk probeert te halen achteraf. :emo:
    Wil je nu een lolly?

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ^^ wat ik het meest haat is mensen die komen met "zie je wel, ik zei het" .. STFU

En Willems moest Muller pakken en was vaak genoeg de lul ook omdat andere spelers hun man lieten lopen. NIET zijn schuld. Ik denk dat het meerendeels het erovereens is dat Van Bommel niet meer moet spelen :p?

Laatst bewerkt: 14 jun 2012
  8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Opstelling en tactiek maakt helemaal niks uit bij dit elftal. Zowel tegen Denemarken als tegen Duitsland was de instelling niet goed en die gaat niet meer goedkomen. Zelfs nu roepen ze nog dat ze het niet eens zo slecht gedaan hebben. Eerste 20 minuten tegen Duitsland waren goed, laat me niet lachen. Dat het er nog enigzins redelijk uitzag was volledig te wijten aan Duitsland. Die gasten hebben niet eens op 50% gespeeld. En de spelers voor de wedstrijd maar roepen dat ze er alles aan gaan doen om te winnen, om vervolgens gewoon stil te staan op het veld. Ja dan geef je inderdaad alles. Maar hopen dat ze nog 1x flink op hun flikker krijgen van Ronaldo en consorten zodat de positie van Bertje en de oude garde gewoon niet meer houdbaar is, of ze nu willen of niet.

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ben je boos?
    Pluk een roos!
    Zet hem op je hoed,
    dan ben je morgen weer goed.

10. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0

haha beetje gefrustreerd jongen? Ik wil er alleen mee aangeven dat veel mensen te snel denken dat een trainer het altijd juist heeft. En dan sommige spelers gewoon vervangen moeten worden.

Mensen kijken vaak niet verder dan resultaat. Neem het WK. We speelden totaal niet goed maar wonnen wel, en dan is Bert ineens een goeie trainer. Nou ik vind Bert helemaal geen goede trainer en het is gebleken waarom.

Ik wil gewoon aangeven dat je veel vaker verder moet kijken dan resultaat. En dat mensen je voor gek verklaren terwijl dat nergens op is gebaseerd.

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    @ fifaforthewin: je verhaal wordt er zo niet sterker op hoor. :+

Volgens mij zijn er op dit moment weinig mensen die veel vertrouwen hebben in Bert. Die opinie heerste al voor Denemarken.

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Hopelijk verliezen we ook dik van Portugal dan is er wat meer kans dat Bert zijn koffers gaat pakken. En dan kunnen we een nieuwe coach aanstellen die WEL mooi voetbal gaat spelen.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is de juiste instelling!

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Het enige land waar men hoop dat hun eigen land verliest ...

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Hoppa en we weten waar we staan :p Als de Duitsers echt zin hadden gehad dan waren we met 4-0 of 5-0 van het veld gestapt. Ben ik van overtuigt. Wat een team in tegenstelling tot onze "jongens". Wel lekkere uitslagen voor mijn pool :D

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540

Gelul in de ruimte vind ik het altijd. Er zijn maar een handjevol mensen die iedere dag bezig zijn met de spelers van het Nederlands elftal. Die er bovenop zitten, contact met ze hebben en ze vaker aan het werk zien dan jij en ik. Statistieken bekijken, trainingen analyseren en wedstrijden bespreken. Die mensen, zoals van Markwijk dus, neem ik serieuzer dan mensen die "Ik wist het beter schreeuwen". Natuurlijk kan je van mening zijn dat een andere kandidaat beter zijn werk zou kunnen. Maar nogmaals, niet jij en ik.

17. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er ook niet wakker van liggen als we verliezen. Als Bertje maar niet meer aan het roer staat na afloop van dit EK

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die gingen ook daarheen, je argument is ongeldig.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

_O_
    Overigens echt treurig hoe Hummels zo vrij kon rondlopen op dat moment.

20. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Tuurlijk hoop ik nog altijd meer op het 2-0 en doorgaan scenario. Stiekem dan maar ik acht het niet waarschijnlijk. En dan moeten de denen verliezen. Het wordt nu wel heel veel als.

Ik bedoelde eigenlijk dat als we met 1-0 winnen kan bertje weer zijn bulshit op gaan hangen dat ze gewoon goed gespeeld hebbenenzo. Dus doorgaan met 2-0 of gewoon keihard verliezen.

Deel Deze Pagina