Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inderdaad! Want met mooi voetbal kwamen we wel elke keer ver en wonnen we ook prijzen, toch? :emo: Gezever op Bert van Marwijk is echt volstrekt kansloos. Met deze 11 kwamen we ( welliswaar lelijk voetbal ) tot de WK-finale. De WK-FINALE. Nee, nu loopt het even niet en gelijk moet alles anders, Bert moet opdonderen en noem zo maar op.

Hoezo verwend? Het moet niet gekker worden dat het vanzelfsprekend is dat Nederland maar constant de groepsfase overleeft.

En waarom ik Willems in verdediging neem? Omdat die jongen de POTENTIE heeft een grote te worden. Met alle respect, van Sparta naar PSV en INEENS Oranje? Ja, logisch dat je er dan nog niet staat hé? Toch vind ik het fijn dat je naast Pieters een potentiële LB hebt die er over 2 jaar ook kan staan.

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik zeikte al op Bertje na het wk. Eigenlijk geen memorable wedstrijd op brazilie na. En nu gaat hij ook nog eens verliezen met lelijk voetbal. Dan mag je helemaal oprotten.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    WK hebben we hoe dan ook een andere trainer.. Of we nou dat wonder-scenario halen of niet.. dat weten we nu wel bijna zeker.
    Ik reken het echt sommige spelers aan.. niet geheel de trainer

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Nou lijkt mij toch wel dat Bert zelf ook inziet dat het een tijd van komen is en een tijd van gaan.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kijken sommigen hier alleen op teletekst ofzo?!

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    ?

Dat mogen wij toch constateren? Hij was er niet klaar voor en liet zn man constant lopen.
    Ja dan ga ik niet zeggen dat hij het wel OK deed omdat hij over 2 jaar de rechtsback is :emo:

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    tuurlijk, is veel spannender

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Verwend kut volk ... dat zijn we geworden.

Mooie is, ook al hadden we zo gespeeld EN gewonnen had niemand hier lopen klagen :emo: ... dat is het ergste nog wel.

Laat van Marwijk lekker blijven? Waarom weg gaan? Zeer zwak. Van Bommel, Mathijssen moeten na dit EK echt stoppen. Gaat nergens meer over.

Laatst bewerkt: 14 jun 2012
  9. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad helemaal mee eens! Ik had precies hetzelfde. Het gaat er gewoon om dat slecht voetballen op ten duur je gaat opbreken. Op het WK hebben we ook slecht voetbal gespeeld maar hebben we door geluk en individuele kwaliteit de finale gehaald.

Dat gaat je niet altijd lukken om resultaat te halen met slecht voetbal. Het draait uiteindelijk toch om hoe je speelt.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    WK's zijn makkelijker dan EK's. Toen speelden we in de poulefase tegen Denemarken, Kameroen en Japan... Kwam je tegen Slowakije in de 1/8e finale. Brazilië mag je god op je knieëen bedanken dat je met 0-1 de rust in gaat en de wedstrijd uiteindelijk nog wint, omdat Felipe Melo zo gek als een deur is. Uruguay was zowaar één van de betere wedstrijden en de finale verlies je gewoon terecht. Ja, dan sta je in de WK-finale en Ja, dat is een uitzonderlijke prestatie, maar het geluk was toen ook wel heel erg aan onze zijde. We hoeven echt niet Bertje te bedanken voor het feit dat we in 2010 de finale hebben gehaald. Dat lag echt niet aan het o-zo-goede-spel. Op het WK liep het ook allemaal verre van perfect. Het geluk verbloemde toen heel veel.

Als je het hebt over een WK dat je had moeten winnen op basis van het vertoonde spel dan is het 1998. Toen was het geluk niet aan onze zijde en werden we in de 1/2e finale genaaid.

Kijk naar het spelersmateriaal en naar de kwaliteiten van de spelers. Dat is niet verwend, dat is van topsporters op topniveau eisen dat ze presteren naar hun niveau.

Eens en eens, maar Emanuelson was een linksback geweest die er NU al had gestaan. Die had met zijn ervaringen op topniveau bij Milan in - verdedigend - één van de zwaardere competities van Europa gewoon beter in de organisatie kunnen blijven voetballen.

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nvm

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Om ... om hoe je speelt? Maar m'n beste knul, heb jij enig idee hoe voetbal werkt? :emo:

Punten pakken, hoe dan ook. Vechten voor winst. Het zal mij aan m'n reet jeuken hoe ze spelen.

Urby had gewoon mee gemoeten om die waardeloze Van Bommel te vervangen maar niet als links-back. Echt niet. Daar vond ik Urby te licht voor. De plek waar hij nu staat bij AC Milan, of heeft gestaan, deed hem goed. Tuurlijk was het WK tegen Brazilië voornamelijk geluk... nu heb je dat niet. Nu ben je tegen Denemarken de betere en scoor je niet ... en speel je tegen Duitsland slecht ( 2e helft niet zozeer ) en krijg je het deksel op je neus. Jammer, maar zo is voetbal.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is niet alsof Spanje geweldig voetbal speelden tijdens het WK..

Al dat gelul over mooi voetbal. Toen we in de finale stonden durf ik te wedden dat niemand iets over Bert te zeggen had

Urby had mee gemoeten ja.. Heeft op een veel hoger niveau gespeeld dan onervaren Willems.. Maar nogmaals, meer ervaren spelers lieten hun man lopen.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Sowieso wil ik niet verliezen van dat kut Portugal hoor...
    Er is nog zoiets als wraak!

Ze moeten gewoon die ene wedstrijd met al die kaarten laten zien voordat de wedstrijd begint. Dan zijn ze messcherp.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ook dat niet, Spanje verloor de eerste wedstrijd ook. Geluk moet je hebben hoor. Spanje was zeker de betere maar als je niet scoort maak je het jezelf moeilijk.

Als we van Denemarken gewonnen hadden ... dan was er gisteren niks aan de hand geweest en had je nog op "safe" kunnen spelen tegen de Portugezen. Sterker nog, dan hadden we dit gejank ook niet gehad over wat er allemaal beter moet.

Zeker niet verliezen ... lastig gaat het wel worden. Maar, als Denemarken twee keer kan score ... oh, wacht :+

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Urby heeft meer wedstrijden op topniveau gespeeld in de CL en in de Italiaanse competitie. Speelde de laatste 2 wedstrijden in de competitie op LB en gaf 2 assists. Daarnaast werd hij vaak op die positie gebruikt gedurende het seizoen. Heeft bij Ajax op die plek gespeeld.

Dat alles in combinatie met het feit dat Willems pas net komt kijken en in verhouding veel minder wedstrijden op topniveau op die positie heeft gespeeld, maken Urby voor die plek de meest logische keuze. Simpel zat.

Pardon?

Spanje had op het WK 2010 een veel moeilijker schema. Schakelde Portugal en Duitsland uit en rekende toen nog af met Nederland in de Finale. Dat deden ze met goed georganiseerd voetbal, tuurlijk ook een beetje geluk, maar het was echt wel goed hoor.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Overigens heel bizar, maar heb er opeens vertrouwen in dat we doorgaan 8). Winnen gewoon 3-1.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ja ik kan er ook nog niet af...

Als Duitsland gewoon zijn plicht doet en wij er vol op gaan...

Zodra Duitsland scoort gewoon omroepen in het stadion. En dan vol er weer op.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ze waren beter.. En verdiend kampioen.. Maar goed voetbal echt niet. En ze hebben Portugal bestolen he.. vergeet dat niet.

Maja laten we echt hopen dat van Marwijk echt de nodige wissels brengt

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Lol, kijk de samenvatting terug. Die goal tegen Portugal was weergaloos. Dat soort combinaties hebben wij toen niet van Nederland gezien.

Bestolen. :lol: Wij zijn in '98 ook bestolen. Dat zeg ik toch, geluk moet je ook hebben.

Deel Deze Pagina