Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat had ik gisteren ook tegen Duitsland. In de aanloop naar die wedstrijd zag ik het allemaal niet zitten en een paar uur voor de wedstrijd was ik ervan overtuigd dat Oranje zou winnen met 3-1.... Veel scheelde het niet :+

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Er is altijd hoop. Zeker in voetbal!

Het geloof wordt wel steeds minder. :+

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Tegen Duitsland heb ik enkel tegen beter weten mijn shirt aangetrokken.
    Tegen Portugal voelt als Denemarken. Kun je echt no way verliezen want vind dat Portugal zo goed niet..

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Die ploeg ligt ons gewoon niet, dat zal nu niet anders zijn. Wij zijn helemaal niet in de positie om te zeggen dat wij een wedstrijd niet kunnen verliezen. Daarbij winnen met minimaal 2 goals verschil is wel iets anders als gewoon winnen natuurlijk.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Als deze ploeg de 1-0 scoort in het eerste kwartier gaan ze compleet opleven denk.
    Ik hoop ook dat ze de Nederlandse kranten lezen en op XBW meekijken.
    JA JIJ GREGORY!

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom 'ligt die ploeg ons niet'?

Door iets van 6 en 8 jaar geleden?

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat snap is ook allemaal niet.. Bijgeloof..

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ik vermoed wegens snelle buitenspelers.

9. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Van de 10 ontmoetingen heb Nederland maar 1x gescoord :+

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Omdat het verleden dat heeft uitgewezen lijkt me? Zelfde als dat we zeggen dat wij in NL geen penalties kunnen nemen. Dat is toch ook gebaseerd op het verleden? Zo veel dingen zijn gebaseerd op resultaten in het verleden, zo gek is het toch niet dat ik zeg dat Portugees voetbal ons niet ligt?

Daarbij heeft dit Portugal beweegelijke en snelle spelers, dat werkt ook wel lekker met verdedigers die alleen maar kunnen afwachten.

11. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ga toch weg met je verwend man. Met zulke spelers ben je gewoon verplicht groepsfases door te komen en ver te komen in een toernooi.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij hebben we in de hele geschiedenis van het voetbal nog maar 1 keer van ze gewonnen.

Zou niet weten waarom want vaak zijn ze individueel niet zo geweldig (dit jaar beter dan gemiddeld) maar de statistieken spreken zeker niet in ons voordeel

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ach ja, prestaties uit het verleden en statistieken gebaseerd op datzelfde verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Iets om je aan vast te houden. :+

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nederland wint echt wel van Portugal , daar heb ik écht vertrouwen in (wat ik niet had tegen Duitsland).

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Als die mensen hier op het werk die nooit voetbal kijken alleen zo'n EK en WK en nu ook een 'mening' hebben.
    Bloedirritant. Het enige wat ze doen is napraten wat ze op televisie gehoord hebben.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    QFT!

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    merk ik ook al bij wedstrijden zelf :+ gewoon oorkleppen op en de wedstrijd volgen

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dit. Strontirritant.

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die "fans" ook, die komen helemaal niet voor het voetbal. Het is gewoon een goede reden om jezelf vol te laten lopen.

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat jij in een grot hebt geleefd. Ik denk dat het WK 2010 wel een van de meest bekritiseerde toernooien is geweest van oranje van het afgelopen decennia. Ik kan me nog goed herinneren dat Bert en de Oranje spelers het volk zo negatief vonden, dat ze wel tweede waren geworden etc. Ja, iedereen heeft lopen hossen dat we tweede waren, maar ik ken niemand in mijn naaste omgeving die trots was op de manier hoe dat is gebeurd.

En als je hebt opgelet, mensen vinden dat Bert weg moet omdat hij geen enkele ruimte laat voor spelers. Tegen Andorra spelen we met dit systeem, tegen Brazilië spelen we met dit systeem, dan weer tegen Cyprus, hetzelfde systeem. En als het dan een aantal wedstrijden kut gaat (exclusief Noord-Ierland) gaat hij gewoon star door met zijn, inderdaad, systeem. Die man slaapt met zijn systeem, denkt in zijn systeem, en gelooft koste wat kost, in dit geval waarschijnlijk het EK, in zijn systeem, al wordt aangetoond dat we de spelers niet meer hebben voor, 'dit systeem'. Heb jij überhaupt wel voetbal zitten kijken de afgelopen twee jaar behalve deze twee wedstrijden?

Iedereen vind Bert een sympathieke man, die rust brengt, maar zijn geloof een systeem wat overduidelijk niet werkt, dat in combinatie met het laten zitten van spelers die er gewoon in moeten omdat je schoonzoon in het team zit, of je lieveling Affelay die in een seizoen twee wedstrijden in de basis hebt gestaan is ronduit belachelijk. Na de Denen had er iets moeten gebeuren, maar zoals iedereen hoorde voor de wedstrijd, het systeem was belangrijker. Als je een dergelijk bord voor je kop hebt heb je niets te zoeken bij het Ned-elftal, hoe sympathiek je ook bent, en dit van een Feyenoorder.

En jij hebt helemaal gelijk, voetbal is een elitesport, enkel als je op niveau hebt gespeeld of 10 wedstrijden per weekend kijkt mag je hierover meepraten. Het kan niet zo zijn dat sommige mensen die ook op tv af en toe wat zeggen gelijk hebben? Dat er echt een probleem is bij het ned elftal? Jij kan het weten, voetbalgrootmeester.

Laatst bewerkt: 14 jun 2012

Deel Deze Pagina