Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie op meerdere sites allemaal fantasie opstellingen met Kuyt rechstback en geen bommel en affelay maar wel Hunter en VdV

Maar zo bont zal bertje het aan de start wel niet maken denk ik

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vreesde ik al. Hunter in de spits, Robben rechts. Op het middenveld Sneijder als valse linksbuiten (walgelijk), Van Persie achter Hunter, daar achter het gouden catenaccio-duo De Jong en Van Bommel. Dat zal 'm wel worden.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo zag het er gister wel uit idd.

Ik hoop dat Bert eindelijk ziet dat als je moeten scoren je onmogelijk met 2 controlleurs. Rechts krijgt trouwens wel veel ruimte op de flank. Ronaldo laat 9 van de 10 keer zijn man lopen. Daar moeten we gebruik van maken. En dan niet iemand die naar binnentrekt, maar dan iemand die een voorzet ka geven. Dan zie ik liever v/d Wiel samen met Kuyt op rechts en Robben op links. Sneijder naar het midden en v Bommel naar huis. Kuyt op de flank lijkt mij nodig door het veelvuldig op komen van de back waardoor je iemand met veel loopvermogen nodig hebt om v/d Wiel te vervangen zodra die op komt.

Voetbal online komt trouwens met deze opstelling:

http://www.voetbalonline.nl/item/19131/Opstelling-Portugal---Nederland

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Van Bommel gaat echt niet spelen. Als je wil aanvallen, kun je niet aankomen met de Jong en van Bommel.

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Wat is die Bert Maalderink toch een anus af en toe.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nederland moet tegen geen enkele tegenstander met 2 controlleurs spelen. Kwaliteit ligt voorin en dan zou je de aanvoer verminderen door met 2 controlleurs te spelen. #FAIL101

7. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Van Bommel in de spits, met de Jong erachter dan komen die portugezen alleen nog weg met lange ballen naar voren en van Bommel knalt ze er allemaal in. Anders zorgt Nigel de Jong in laatste 2 minuten wel voor een wondertje.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Doen :thumbs:

Ik word gek als Van Marwijk toch Van Bommel opstelt.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja, maar de zwakte ligt achterin en de verdediging moet dus zoveel mogelijk ontzien worden :+

Maar als je 2 controleurs opstelt maar 2 wedstrijden niet kan controleren is het misschien tijd om het anders te proberen

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verdediging ontzie je ook door meer druk voorin te leggen.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoe positief ik ook denk, maar volgens mij maakt het niks uit welke 11 je opstelt. Gewoon morgen de slingers opruimen en de rest van het EK de tv uit ;)

12. Seh

Seh Guest

Jezelf tegenspreken in twee zinnen, jij kan het!

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Haha!

Hoewel Robben op rechts niet ideaal is had hij tijdens de halve finale van de CL geen kind aan Contraoe, Robben was toen echter wel in betere doen.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Doen!

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Weetje, je noemt nu wel gelijk 2 type spelers die je nodig hebt in een wedstrijd tegen Portugal. Als we eruit gaan kunnen we nog ff lekker Portugezen schoppen. _O_

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Wat heeft iedereen ook tegen van Bommel?
    Als er iemand zwak gespeeld heeft dan vind ik het wel van der Vaart.
    Ik zie liever van Bommel spelen dan Raffi.

Ik hoop zo dat van Persie met positie achter de spits weer helemaal in zijn spel komt en er gewoon 3 inknalt tegen portugal ofzo. Ik gun het hem echt.

17. Seh

Seh Guest

Weet je nog wie de assists gaf op Goméz? Drie keer raden van wie die man was.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind vdv ook maar slecht, verdedigend ook. Kuytje moet gewoon er in op rechts En gaan met die banaan.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik dacht eerst dat de Jong dat was. Maar v Bommel is wel de type dat weleens een mannetje laat lopen.

20. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Understatement van het jaar.

Deel Deze Pagina