Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik denk dat het probleem vooral was wat de Jong in het artikel hierboven zegt.

En ik betwijfel of een coach dat tijdens een toernooi recht kan zetten. Je moet daar met zn allen op gebrand zijn en anders werkt het gewoon niet.

Weet je nog dat in 2010 iedereen rondom Oranje het stopwoord 'focus' had? Dat heb ik nu niet 1 keer gehoord en dat was op het veld ook te zien.

En we misten natuurlijk de Power Balance armbandjes!!

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Gewoon Rijkaard weer :+.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, Seh heeft ook gelijk. Echter, de discussie een paar dagen terug ging vaak over wie de beste pure afmaker is en dat blijft KJH imo. Ik zou graag een elftal zien dat gericht is op die ene spits die zo levensgevaarlijk is.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Of Mario Been. :cool:

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Aad De Mos met Boskamp en Gijp als assistent.

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Onzin, Bayern draait ook om Ribery en Gomez.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Gomez, wie is dat?

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Daar had Heitinga ook wat last van :+

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mathijsen weet het nu nog niet

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zo dan? :+

11. Seh

Seh Guest

Ik verkondig gewoon mijn mening, dat deze nu bevestigd werd door de laatste wedstrijd betekent dat mijn gevoel klopte en dat van jou en andere niet. Kan gebeuren toch? Ik heb de rest van je stukje niet eens gelezen, maar dat begrijp je zelf hopelijk ook wel.

Huntelaar was nóg slechter dan Van Persie in de spits, klaar.

Waar de rest van de posters hier gewoon normaal reageren over het algemeen, kun jij er blijkbaar niet tegen als iemand een beetje cynisch tegenover jouw posts doet. En wat doe je zelf net in dat kleine dik gedrukte stukje wat ik las in jouw post? Stel je eens niet zo aan gozer.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2012
  12. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Huntelaar kreeg amper kansen, Van Persie verprutste alles wat hij kreeg (behalve 1 kans) Ik zeg het je, met Huntelaar in de spits hadden we van Denemarken gewonnen.

13. Seh

Seh Guest

Van Persie kreeg tenminste kansen, zo zou je het ook kunnen verwoorden. ;) Hij stond deze keren wél op de juiste plek blijkbaar, daar waar Huntelaar om geroemd wordt deed Van Persie beter dit toernooi imo.

Nee, de discussie ging over de beste spits. En dat is imo nog steeds Van Persie. :+

Maar ik heb niet zo'n zin om nog verder over Huntelaar en Van Persie te gaan. Als ik zelfs lees dat het team om Huntelaar heen gebouwd moet worden dan heeft het voor mij niet zoveel nut om hier nog op in te gaan, want ook daar ben ik het compleet mee oneens.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb enkele dagen geleden nog die discussie gevolgd en wat een onzin werd daar gepost door alle betrokken partijen maar jij reageert altijd zo overdreven en agressief, je doet maar. Ik sta open voor kritiek en een volwassen discussie maar zonder altijd dat afzeiken er van. Niet dat ik er niet tegen kan, ik heb enkel geen behoefte in gezeur en drama op een online forum.

Wel knap dat Huntelaar zo makkelijk wordt afgerekend. Dit Oranje is ontwerpen voor Van Persie en dan moet Huntelaar, wanneer hij eindelijk de kans krijgt, zich onmiddellijk bewijzen en Nederland verlossen van het kwade. Dat kun je niet 1,2,3 verwachten. Robben en Van Persie doen gewoon hun ding, te veel ego's die het allemaal liever zelf proberen.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nou nou, dat is wel heel kort door de bocht?

De discussie waar ik aan mee heb gedaan een tijdje terug ging over wie er de beste pure spits was, niet over wie er het best past in de huidige speelstijl van Oranje toch?

In de speelstijl van Oranje past van Persie beter, maar je kunt je afvragen of dat wel de juiste speelstijl is, want van Persie is niet goed genoeg als diepste spits omdat hij imo absoluut geen killer is, hij is zelfs een matige afmaker als hij in Oranje speelt. Een spits die in 10 wedstrijden 2 goals maakt op grote toernooien heeft het niet goed gedaan. 1 goal was zelfs niet eens relevant, omdat we al door waren.

Laatst bewerkt: 18 jun 2012
  16. Seh

Seh Guest

Agressief? Wat versta je daar dan weer onder? Geef eens een voorbeeld dan? Want snap totaal niet wat je bedoeld daarmee. Als je bedoeld dat ik niet mijn mening verander omdat mensen roepen ''fap Huntelaar scoort meer fap'', dat klopt inderdaad. Maar agressief en overdreven? Nee, valt wel mee volgens mij. ;)

Laat me niet lachen gast, het elftal is om niemand heen gebouwd. En dat is het probleem.

17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Het enige wat Huntelaar heeft bewezen gisteren is dat het dus niet aan van Persie lag, Maar het elftal eromheen.

Ik weet dat Huntelaar van Ajax komt en dat hij daarom automatisch een streepje voor heeft met al die ajaxieden in nederland maar het blijft iritant als mensen zeggen dat Huntelaar beter is dan van Persie. Dan moet hij eens doorbreken in de echt grote competities (engeland, Spanje en Italie) want duitsland zit daar nog wel achter.

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Duitsland zit echt niet achter Italie hoor.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Huntelaar scoort makkelijk maar als je voetballend kijkt is het echt heel slecht. Gister kon die ook geen bal normaal passen of aannemen en het gaat allemaal zo sloom. Dat je daar een team heen moet bouwen is onterecht.

Om sneijder kan je een team bouwen. Spits is gewoon of v Persie of huntelaar. Beide gaat niet werken. 2 goede vleugel spelers. Een type fer op het middenveld die aanvalt en verdedigd en dan de jong als opruimer. Over 2 jaar is alles weer anders maar er moet gewoon duidelijkheid zijn en nu zijn er 2 spitsen om zeep geholpen.

Wel lekker relaxed nu de wedstrijdjes kijken, is ook helemaal niet verkeerd. Nu hopen dat Italie de finale haalt :)

Deel Deze Pagina