Klinkt cool. Denk dat ik die quest ook eens ga opzoeken dan. Wie geeft de quest?
Mods zijn geweldig en ze breiden de levensduur van zo'n game gigantisch uit, maar aan de andere kant. Ik zit tegen de 300 uur (waarvan er wel wat afgehaald kan worden, want ik heb de game vaak genoeg de controller weggelegd en bleef de game aanstaan) en ik heb nog een shitload aan quests te doen en de main quest is nog niet eens uit. En dan is er nog die tweede playthrough waar ik dingen ga doen qua skills waar ik niet aan toe ben gekomen.
Dan heb je nog Dawnguard die bijna uitkomt en......pffff...al die andere aankomende games. Ik heb niet eens de tijd om mods te missen
Jammer trouwens dat je elemental fury niet kan gebruiken met enchanted wapens, laten nou net al mijn wapens namelijk enchanted zijn. En wanneer je 2 of 3 versies van een shout hebt. Hoe activeer je die tweede dan? Vooral wanneer je 3 hebt...hoe activeer ik de tweede? Jammer dat er niet echt uitleg bijstaat wat de tweede en derde nou doen, of versterken ze de shout alleen maar?
Oh en die quest Red Eagle's Bane? Dat is mijn fout...niet een fout van de game. Ik moest het zwaard terugdrukken in dat soort slot zeg maar en dan moet je iemand slopen in die Tomb. Wanneer je het zwaard erweer uittrekt komt de quest terug in je lijst, kortom...ik mag hem niet meenemen, en dat is geen ramp want ik heb genoeg zwaarden.
Laatst bewerkt: 18 jun 2012