1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, die quest blijft bij mij ook maar staan terwijl ik het zwaard heb. Zwaar irritant want ik kan het zwaard ook niet weggooien |:-

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, ze hadden van mij imo Dawnguard nog wel even mogen uitstellen om veel bugs te fixen imo. En ik wil gewoon questen kunnen abandon of de questgevers kunnen omleggen. |:-

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Damn you Skyrim...had er allang in willen liggen!!! :mad: :D

Ben erachter gekomen dat er al 'cleared' bij een dungeon/cave/ruin staat wanneer je gewoon overal langs bent gelopen en iedereen geslacht is. Ik had eerder in de avond een cave ,Darkshade geloof ik...en er stond al 'cleared' terwijl ik daarna nog een dichte kist vond met allemaal stuff erin.

4. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    klopt, Cleared wil zeggen dat je iedereen geslayed hebt en dat er geen quests meer zullen doorgaan in deze dungeon of cave.
    Maar cleared wil dus niet zeggen dat je alle chests hebt opengedaan..

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zou ook raar zijn toch, als de wijzers op alle potentiele followers in Skyrim ging staan. Gewoon een Housecarl laten followen en naar Delphine brengen...

6. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Gister liet een vriend van me een paar mods op de PC zien.. Jeetje ik dacht altijd dat ndit altijd beetje nep was.. maar zijn Whiterun is helemaal uitgebouwd met grote muren alles erop en eraan, leek net een assasins creed stad. Toen liet ie nog wat zien van een toren dat van de buitenkant er niet mooi uitzag maar als je naar binnen ging, ik had nog nooit zo een mooi gebouw gezien in Skyrim :eek: Hij had ook Game of thrones armor, en hij had een vrouwelijke elf met cupmaat G. :lol:

Ik was echt verbaasd lijkt wel een heel andere game.. Ik denk dat je wel veel bugs tegenkom als je dit allemaal heb geinstaleerd maar het zag er echt goed uit :thumbs:

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat maar even doen dan. :cool:

8. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen follower meenemen. Mijn laatste follower bugde en toen moest ik haar killen omdat ze al mijn goeie gear had. Nu zegt iedereen dat ik al een follower heb, maar er is niemand in mijn huis en 3 dagen wachten werkt ook niet. Bah.. En shadowmere is ook harstikke deaud|:-

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ebony Blade vraag

Wie hebben jullie allemaal gedood om het Ebony zwaard mee te upgraden? Het moeten allemaal mensen zijn die vertrouwen hebben in de Dragonborn.

Ik heb het nu ook, er staat bijvoorbeeld speak to Verulus about the Hall of the dead.
    Maar die heb ik gedood voor Aela.
    Beetje jammer dat het er blijft staan in de misc quests.

Laatst bewerkt: 18 jun 2012
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weer een goede reden dus waarom je in games als deze quests gewoon moet kunen verlaten en opnieuw starten. Of op zijn minst de quest gever te kunnen omleggen, maar dat is nu allemaal wel duidelijk.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik wil dat huis in Windhelm dus moet maar ff aan de Civil War Quest beginnen...
    Alleen wie zal ik joinen?
    Neig naar de Stormcloaks maar zitten er nog mega grote verschillen in wat je kiest?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zit wel wat verschil in, zoals wie uiteindelijk de baas word in Skyrim

En je belegert verschillende holds afhankelijk van welke kant je kiest. Maar uiteindelijk als alles achter de rug is maakt het volgens mij niet heel erg veel verschil.

En zullen een paar NPC's sneuvelen welke kant je ook kiest maar uiteindelijk blijft alles wel open voor je volgens mij.

Als je van plan bent veel in Windhelm te doen is het misschien wel handig om stormcloak te kiezen.

het zijn een stelletje enge nationalisten maar dat geheul met de thalmor van de imperials is ook niet helemaal zuiver dus een echte 'goede' keuze kun je toch niet maken

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je sowieso ben ik Nord dus ik wil graag Stormcloak worden. :+

Maar ik dacht wat als je als Stormcloak half Skyrim de tering in helpt en bij de Imperials alles geweldig wordt dan kan ik nog veranderen.

Thanks iig :p.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat valt reuze mee, je helpt afhankelijk van wie je kiest even tijdelijk een stukje skyrim de tering in (dus het is wel zo'n quest line die je achter elkaar door moet spelen omdat er wel tijdelijk dingen even niet beschikbaar zijn) maar uiteindelijk heeft het weinig blijvende gevolgen

15. baldandbearded

baldandbearded Dorpsidioot

Leuk Bevonden:
    0
    Net Valthume: Evil in Waiting gedaan. Wat een quest zeg!

Ik heb me nord warrior hier behoorlijk lang over gedaan om het uiteindelijk te verslaan........

Hevnoraak heb ik gewoon verslagen door 120 arrows te kopen en achter een pilaar te verstoppen en steeds steeds 1 pijl op hem te schieten

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb eigenlijk steeds helemaal geen zin meer om dit soort spellen op de consoles te spelen, aangezien ik dan de hele tijd die mods in m'n achterhoofd heb. :9 Misschien binnenkort maar eens een redelijke PC kopen.

Ik heb tot nu toe alleen Morrowind met mods gespeeld, dan is het meteen zoveel vetter! _O_

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Mods zijn zoveel vetter, maarja ik game alleen maar vanaf m'n luie bank of vanuit m'n bed.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die followers voor Delphine is wel gelukt. Heb gewoon 3 luit van de Companions meegenomen.

Die dragonbone en scale bij Esbern inleveren is echt bugged, ben ik nu 100% zeker van. Ook met The Bards College kan ik niet verder, ook al geprobeerd.

Het enige waar ik wel verder mee kan, en wat nog in mijn log zit, is praten met de companions voor meer werk en the dark brotherhood, approach the night mother. Ook die 24 fucking stenen van barenziah zou ik nog verder mee kunnen gaan, maar die is zo kut. :'-(

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt cool. Denk dat ik die quest ook eens ga opzoeken dan. Wie geeft de quest? :)

Mods zijn geweldig en ze breiden de levensduur van zo'n game gigantisch uit, maar aan de andere kant. Ik zit tegen de 300 uur (waarvan er wel wat afgehaald kan worden, want ik heb de game vaak genoeg de controller weggelegd en bleef de game aanstaan) en ik heb nog een shitload aan quests te doen en de main quest is nog niet eens uit. En dan is er nog die tweede playthrough waar ik dingen ga doen qua skills waar ik niet aan toe ben gekomen.

Dan heb je nog Dawnguard die bijna uitkomt en......pffff...al die andere aankomende games. Ik heb niet eens de tijd om mods te missen :D

Jammer trouwens dat je elemental fury niet kan gebruiken met enchanted wapens, laten nou net al mijn wapens namelijk enchanted zijn. En wanneer je 2 of 3 versies van een shout hebt. Hoe activeer je die tweede dan? Vooral wanneer je 3 hebt...hoe activeer ik de tweede? Jammer dat er niet echt uitleg bijstaat wat de tweede en derde nou doen, of versterken ze de shout alleen maar?

Oh en die quest Red Eagle's Bane? Dat is mijn fout...niet een fout van de game. Ik moest het zwaard terugdrukken in dat soort slot zeg maar en dan moet je iemand slopen in die Tomb. Wanneer je het zwaard erweer uittrekt komt de quest terug in je lijst, kortom...ik mag hem niet meenemen, en dat is geen ramp want ik heb genoeg zwaarden.

Laatst bewerkt: 18 jun 2012
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zo Hjerim is van mij :+

Nu eerst lekker eens archiveren :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina