Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zeggen 'wij werkenden'. Wat wij als hard werken beschouwen is peanuts vergeleken bij al die mijnwerkers in 3e wereldlanden.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is niet werken , maar investeren in begravenisondernemers.

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Voetballers zijn gewoon aanstellers. Hoe kan het dat NBA spelers die minimaal tachtig wedstrijden in een seizoen spelen in een periode van 9 maanden wel gewoon elke wedstrijd spelen? Zij reizen ook nog eens hardstikke veel en spelen soms 2/3 wedstrijden achter elkaar en elke dag trainen op niet wedstrijddagen. Daarnaast is basketball ook nog een veel intensievere sport. Voetballers zijn gewoon pussy's joh.

4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij kende de NBA dit seizoen een ware golf aan blessures, door dat drukke schema. Zegt genoeg.

Daarnaast kun je basketball en voetbal niet vergelijken. Volgens mij zijn er in de NBA nauwelijks spelers die elke wedstrijd de volle 100% van de speelminuten spelen. Iets dat bij voetballers veel meer voorkomt. Leggen basketballers ook > 10 km per wedstrijd af?

NBA wedstrijd duurt ook lang geen 90 minuten.

Laatst bewerkt: 21 jun 2012
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Het is gewoon een feit dat topsport een ware aanslag is op je lijf, ongeacht welke sport.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vergeet niet elke dag lange trainingen.

Je kunt dat niet vergelijken met elkaar imo. NBA speelt niemand 48 minuten daarnaast heb je meerdere pauzes en je hebt time-outs.

7. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Er zijn maar weinig balsporten intensiever dan voetbal. De enige die ik kan bedenken is Rugby.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Bullshit. De NBA speelt op een klein veld, daar ren je dus veel meer. Ga maar eens zaalvoetballen, dat is veel zwaarder dan veldvoetbal. Ik geloof nooit dat voetballers nou zwaarder belast worden dan NBA spelers. Ik denk eerder omgekeerd. Daarbij kun je op een voetbalveld veel vaker stilstaan dan op een basketbalveld.

Prima als je voetballer bent en lekker veel verdient en ontzettend veel vrije tijd hebt. Ik gun het die mazzelpikken. Maar dat gezeik over te zwaar belast worden, come on. Voor dat geld kan het me niet schelen dat je lichaam op is op je 35ste. Hoe denk je dat een hovenier of stratenmaker zich voelt op zijn 40ste? Met kapotte schouders en een kapotte rug?

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Al eens mee gedaan aan een potje waterpolo? Dat je ergens last van hebt naar 20 minuten intensief vechten onder/boven water is bijna wel zeker. Natuurlijk heb je bij voetbal ook wel tackles die niet door de beugel komen, maar wat het bij voetbal zo dom maakt is dat ze bij elke aanraking zo'n geweldige pijn hebben dat ze bijna na het ziekenhuis moeten.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Je vergeet dat watersporten minder blessuregevoelig zijn. ;)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je lichaam is op, op je 35ste om mee te kunnen aan de top. ;)

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Haha.
    Hockey, Handbal, Squash, Tennis en Basketbal. Er zijn er vast nog wel een paar ;)

Om nog niet te spreken van andere sporten zoals tennis of schaatsen. Ik moet nog zien dat een voetballer zichzelf het snot voor de ogen traint.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Futsal....

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Je bent korfbal vergeten............ Ja, lijkt me allemaal veel intensiever dan voetbal. Die topsportlichamen van al die tennissers, squashers en handballers ook. Niet te geloven....

Ik had het ook expliciet over balsporten, want een sport als wielrennen lijkt me ook behoorlijk intensief.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ja, anders hadden we boksen er ook wel bij kunnen nemen. Dat is intensiever dan een groot deel van die sporten.

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Weet je hoeveel kracht lichamelijk contact kost? Veel meer dan een eindje rennen ;)

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ach hou op man. Na een basketbal wedstrijd waar ik 20 minuten speelde was ik vele malen kapotter dan een voetbalwedstrijd waar ik op het middenveld speelde en 90 minuten maakte. En ja, ik heb beide op een redelijk niveau gespeeld.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, jij bent natuurlijk representatief voor een goede vergelijking op dat vlak tussen beide sporten. Good going! :thumbs: :lol:

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Sorry dubbelpost.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wtf, vage shit, triple post.

Excuus.

Deel Deze Pagina