Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Kan wel, maar je hebt veel verschillende maten van fatsoenlijk fysiek :+
    Ik vond je streef fysiek ook wel tof een paar jaar terug... maar nu zit ik meer te denken aan iets atletisch á la Josh Koscheck. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet verwacht het zó ripped te kunnen krijgen, maar qua fysiek verder goed mogelijk. Ik heb het idee dat ik dit tot in bepaalde mate wel kan behalen en vasthouden zonder m'n hele leven aan te passen. Alleen het lage vetpercentage behouden zal wss wel lastig zijn.

Maargoed eerst maar eens kilo of 10 zwaarder worden.. daar heb ik al moeite genoeg mee. Veel eten komt me snel de strot uit.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je streeffysiek moet niet makkelijk te behalen zijn vind ik. Als je al naar iets makkelijks streeft, dan kom je er ws nog minder goed uit te zien. Je moet de lat wel hoog leggen voor jezelf. :D Je moet natuurlijk wel enigszins realistisch blijven in je doelen, maar streven kun je allicht.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, dit is dan ook niet makkelijk haalbaar voor me maar wel realistisch streeffysiek. Ben overigens wel benieuwd wanneer jij je streeffysiek haalt ;)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]oE0qAd-8d2Y[/yt]

http://scoobysworkshop.com/2012/06/16/fda-fines-bodybuilding-com-bad-supplements/

Bodybuilding.com was just fined $7,000,000 for selling supplements laced with steroids by the FDA. Your supplements are not what they seem. They dont even undergo minimal testing for toxic heavy metals, let alone banned substances. bodybuilding.com was just fined $7,000,000 for selling supplements laced with steroids.

The supplement industry needs to start doing voluntary testing before they are crushed by fines and lawsuits. What can you do? Before you buy, ask for test results! If everybody starts asking bodybuilding.com and other big distributors for test results before they place their order, guess what, they will start testing![/quote]

Wajo!

5. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En iedereen maar denken dat ze goed groeiden door het trainen. :D

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eerste stukje gezien, irritante kerel. In Amerika heb je idd een wildgroei van supps. Ik geloof ook dat hun systeem van beoordelen anders is (daar vooral achteraf, hier meer vooraf). Net even een stukje opgezocht over gesteriliseerde melk. Mij was altijd verteld dat de eiwitten uit gest. melk nutteloos zijn vanwege de extreem hoge verhitting. Blijkt uit dit stuk niet waar te zijn

http://www.ergogenics.org/voeding87.html

mooie bespaarkans aangezien ES skimmed milk echt stukken goedkoper is.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, maar het dopingbeleid is daar ook iets soepeler als hier.
    Helemaal als je kijkt wat er bij bepaalde sporten(football, basketball etc) allemaal toegestaan is.
    Daarnaast zit er al ontzettend veel groei-hormoon in het vlees wat daar verkocht word.

Veel sporters die daar positief testen komt door producten waar net één verborgen bestand deeltje in zit.

8. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Als we dan toch de lat hoog gaan letten ga ik het fysiek van Greg Plitt nastreven. Jezus wat is die gast Ripped. :)

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Succes, heb je je kuurtje al klaarstaan? :p

Volgende week weer beginnen met FB trainingen, olympische lifts en snelheidstraining, yeaaaah buddy!

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Doen mensen hier weleens power cleans? Ik vind het lastig om de stang in een vloeiende beweging van de grond naar m'n borst te brengen, ik heb het idee dat ik m'n rug enigszins aan het verkloten ben. Eerst deadlift ik hem eigenlijk (langzaam) om daarna de stang omhoog te trekken, m'n polsen te buigen en hem op m'n borst te leggen (snel). Maar om wat lager te komen met m'n borst ga ik een btje naar achteren hangen en dat is volgens mij niet goed. Wat doen jullie? Eén vloeiende beweging vanaf de grond of twee stappen?

Hier coacht Rippetoe de oefening, het lijkt alsof ik veel meer de stang moet afzetten tegen m'n benen en echt een sprongetje moet maken waarbij m'n voeten los komen van de grond.

http://www.youtube.com/watch?v=6tXcS0Xp1aE

Laatst bewerkt: 21 jun 2012
  11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zodra de stang vanuit een deadlift op heuphoogte is, wil je dmv een shrug beweging en een whip vanuit je heupen de bar omhoog trekken, tegelijkertijd wil je je lichaam onder de bar brengen.
    Heerlijke oefening die je bijna nooit mensen ziet doen in NL.

Kwam ik gister in de gym, kwam de eigenaar naar me toe toen ik binnen kwam; heb een verrassing voor je.
    Loop met m mee, staat er een schitterende nieuwe squat rack(L)

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga hem volgende week proberen. Doe je ook snatch en clean en jerk?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik doe ze beide niet, te blessuregevoelig. Ik heb niet het idee dat ik die oefeningen echt goed kan leren zonder begeleider :)

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dan maak je dus optimaal gebruik van de hefboom werking die je met je heupen inzet?

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik maak als het ware, wat je ook in het filmpje ziet, een stotende(if you know what i mean) beweging met m'n huipen waardoor de bar wat hoger komt.
    Op dat moment gooi je jezelf omlaag in een squat houding om onder de bar te komen. Deze blijft eigenlijk op dezelfde hoogte hangen terwijl jij jezelf eronder verplaatst.

Zelfde doe je eigenlijk met een snatch, wat eigenlijk ook gewoon een clean is, alleen dan eindig je met de bar boven je hoofd ipv op je borstkas.

Ben het nu zelf weer allemaal aan het opbouwen. Kan eindelijk weer rustig beginnen met squatten, DL, cleanen etc na m'n operatie zonder m'n knie weer aan puin te helpen.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oei, foutje gemaakt bij de shruggs.
    Bij m'n 3e setje ging ik iets door m'n knie waardoor ik met m'n rug het gewicht ging corrigeren.
    Met 150kg vind die dat niet leuk, zat er een zenuw klem...
    Nu flink last van die zenuw, ongeveer ten hoogte van schouderblad precies langs m'n ruggengraat.

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Gisteren weer lekker rug getraind. SLDL 5x120kg. M'n grip is wel een stuk minder.

Laatst bewerkt: 27 jun 2012
  18. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Gaat lekker gozer! Je staat goed droog ook! :thumbs:

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Moet wel zeggen dat ik 5-6 weken niet heb kunnen trainen vanwege drukte met school. Maar nu weer hard knallen en die kracht weer terug pakken

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nice, looks good. Binnenkort ook maar is fototjes maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina