Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Klootzakken, allemaal.

2. Seh

Seh Guest

Enige lichtpuntje is Sneijder en misschien De Jong en Willems dit toernooi. Voor de rest was echt alles kut. :emo:
    Sneijder als in, nieuwe leider.
    De Jong heeft bewezen het wel aan te kunnen op CVM.
    Willems als in, groot talent maar nu nog even niet.

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Wordt je als trainer ook helemaal gek. Ik had gewoon niemand van al die zeikerds er in gezet dan.

-----------Stekelenburg------------
    -Boulahrouz-Mathijsen-Vlaar-Willems-
    -------De jong-------Strootman-----
    --------------Sneijder--------------
    -Narsingh-----De jong------Kuyt-----

en had je nu in de halve finale gestaan. Bam! :9

4. Seh

Seh Guest

Halve finale van de KNVB beker moet wel lukken dan ja.

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als Bert zo'n opstelling maakt krijgt ie ook iedereen over zich heen. Hij heeft helaas niks aan al die ego's kunnen doen maar zo word het wel wat makkelijker selecteren naar het komende toernooi toe. Alles op Sneijder bouwen die dan nog top kan zijn over 2 jaar.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Baasje voelen omdat je water aan Messi mag geven...

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waar Ronaldo vandaan komt bij die goal _O_

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die Jiraçek is wel een baas van een voetballer. Jammer dat Tsjechië is uitgeschakeld, vond ze leuk spelen.

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon al die gasten niet meer selecteren als die verhalen kloppen. Liever opbouwen met een nieuwe groep en het WK missen dan nog een afgang met wat egotrippertjes die al een dag na uitschakeling op het strand liggen vakantie te vieren.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die komt inderdaad letterlijk aanvliegen ... geweldig.

Goed, om te reageren op bovenstaand bericht / gerucht van Derkssen. Ja, daar zou wel enigzins een kern van waarheid in kunnen zitten.

Gewoon makkelijk doen? Lekker verjongen! Mathijssen, Bouhlarouz, Kuyt, Bouma, van Bommel, Schaars allemaal weg. Over Robben twijfel ik nog... Als hij z'n explosiviteit weer weet terug te vinden is het een aanwinst. Na het zien van dit EK betwijfel ik daar ten zeerste aan.

Begin dan maar met het oproepen van een Anita ( loopvermogen? ), Emanuelson, Douglas, Bruma, de Vrij, van Wolfswinkel, Clasie... en nog wel een paar waar ik nu niet op kom.

Het is duidelijk geworden dat er een flink aantal rotte appels in zitten.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Boerrigter, Dost, Narsingh, L. De Jong, S. De Jong, Gouweleeuw, Bruma, De Vrij, Pieters.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Derksen gister ook: "Ja omdat je 20 minuten gespeeld heb!" :lol:

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Oranje heeft echt klote spelers. Met als toppunt van Persie. Die jongen beseft niet dat hij in 7 WK wedstrijden en 3 EK wedstrijden als spits van Oranje maar 2 goals heeft gemaakt. Deze goals waren tevens alleen goed voor de statistieken en hadden verder geen enkele waarde. Tevens is het schrijnend om te zien dat hij zijn lustgevoelens jegens Affelay niet kan onderdrukken. Hij heeft alleen oog voor Affelay, dat heeft een negatief effect op zijn spel. Een polletje hier, een mislukt rechterbeen daar, een geile blik van Affelay en hij mist weer een kans. Die jongen moet beseffen dat hij in Oranje niets meer is dan een tegenvallende spits die mazzel heeft dat hij uberhaupt mag meedoen. Die arrogante houding is niet om aan te zien.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haal Siem de Jong weg 8). Dost vind ik ook niet geweldig, ligt meer aan Narsingh IMO.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Boerrigter en narsingh op de vleugels _O_

17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    al die eredivisie spelers zijn fucking slecht wat laten we eerlijk zijn. De eredivisie is van dramatisch laag niveau. Hier goed zijn is niet zoveel waard. Dat is het grote probleem, de nieuwe lichting staat nog niet klaar.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Onzin, de Eredivisie is niet zo slecht als men denkt.

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Als ik de samenvattingen kijk moet ik wel altijd lachen om 50% van die goals hoor. Hoe klungelig van die verdedigers:lol:

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan te bedenken dat ze allemaal volwassen zijn. Als je had gezegd dat dit op een trainingskamp van de F-jes was gebeurd, had ik het geloofd. Onvoorstelbaar, wat een kleuters zeg. En die verdienen meer dan ik ooit zal doen..

Deel Deze Pagina