Vandaag ook weer een paar awesome tracks gespeeld. Maar soms zitten er toch wat tussen die wel heel mooi en goed in elkaar gezet zijn, maar het verpesten door scenery midden in beeld te plaatsen bij een jump waardoor ik de landing niet goed kan inschatten en mijn stuur een flinke kus geef. Jammer. Dat is crashen op een manier die ik niet kan waarderen.
Eigenlijk, hoe mooi ze ook zijn, nog geen extreme baan tegengekomen die écht goed gebalanceerd is. Bij de standaard tracks zit er imo altijd een goede balans tussen de moeilijkheidsgraad en het gevoel het te kunnen halen. Soms slaat het bij user created tracks wat te ver door waardoor ik gewoon halverwege de track ermee kap en een andere zoek.
Of ik heb minder het geduld om een track uit te spelen bij user created zooi.
Ik had gisteren wel een track tijdens de stream gespeeld die op zich niet heel speciaal was, maar wel leuk en relatief uitdagend. Een of andere Chess track. Even kijken of ik het in het archief kan terugvinden.
edit: @ 35:50 >> http://nl.twitch.tv/dullenl/b/322660825
Let niet op mijn geklungel. Ik kan echt beter dan dat! Vond die iig wel leuk en voor een user baan goed gebalanceerd.
Laatst bewerkt: 26 jun 2012