Zo, ik ga maar weer eens een half uurtje random user tracks streamen. http://nl.twitch.tv/dullenl Kwaliteit is volgens mij best kut, maar ja. Kostte al genoeg moeite om het uberhaupt aan de praat te krijgen, dus whatever.
Bij user tracks blijf ik veel minder lang hangen. Nu ook dat gedoe met dat dingetje waar ik in moet blijven staan. edit: Zo. Leuke tracks, maar daar heb ik bij user created content niet het geduld voor, haha
Ik ben toch geen eenhoorn? Hey, ik zei niet dat je in die stream een high skilled speler zou kunnen bekijken!
Haha! Het was wel een vette baan zeg! Hoe heet 'ie? Ik was net te laat om de naam er van te zien... Ik heb al een tijdje geen Evolution meer gespeeld en ik heb er wel weer zin in.
Toevallig vanmiddag nog gespeeld, een goed voorbeeld van coole usermaps. Ik start zo af en toe Trials nog wel eens op om wat usermaps te downloaden en spelen. Er zitten veel goede tussen. Ik haat het alleen als banen te snel bochten maken of als er bewegende dingen in zitten die 'het scherm in/uit komen'. Door dat eerste heb je nooit een goed idee waar je heen gaat en bij dat tweede gaan de bike-physics heel raar doen. Helaas komen ze best vaak voor bij usermaps.
Wow die is inderdaad super in elkaar gezet. Ik speel zo om de week en download dan alle nieuws die er dan zijn. Er zitten echt hele vette dingen bij! De track mechanics v1.1 is trouwens gruwelijk Die MOET je gewoon spelen
Vandaag ook weer een paar awesome tracks gespeeld. Maar soms zitten er toch wat tussen die wel heel mooi en goed in elkaar gezet zijn, maar het verpesten door scenery midden in beeld te plaatsen bij een jump waardoor ik de landing niet goed kan inschatten en mijn stuur een flinke kus geef. Jammer. Dat is crashen op een manier die ik niet kan waarderen. Eigenlijk, hoe mooi ze ook zijn, nog geen extreme baan tegengekomen die écht goed gebalanceerd is. Bij de standaard tracks zit er imo altijd een goede balans tussen de moeilijkheidsgraad en het gevoel het te kunnen halen. Soms slaat het bij user created tracks wat te ver door waardoor ik gewoon halverwege de track ermee kap en een andere zoek. Of ik heb minder het geduld om een track uit te spelen bij user created zooi. Ik had gisteren wel een track tijdens de stream gespeeld die op zich niet heel speciaal was, maar wel leuk en relatief uitdagend. Een of andere Chess track. Even kijken of ik het in het archief kan terugvinden. edit: @ 35:50 >> http://nl.twitch.tv/dullenl/b/322660825 Let niet op mijn geklungel. Ik kan echt beter dan dat! Vond die iig wel leuk en voor een user baan goed gebalanceerd.
Die eerste fail op 35:50 prachtig En dan op het eerst stuk bij de pion, je hebt hem! Oh neen toch niet, lol. Als ik naar andere kijk vind ik het geniaal, bij mijzelf vind ik het altijd maar irritant
Ik heb vandaag ook dat Chess level gespeeld, ik moet ook zeggen dat ik dat echt een erg goed gebalanceerd level vind. Simpele stukken afgewisseld met een paar moeilijkere stukken, precies zoals ik graag banen speel. In tegenstelling wat er veel te zien is zijn die Ninja banen, ik ben er maar mee op gehouden met dat soort banen. Vooral wanneer je moet sweepen met je voorwiel is het 1 groot drama bij mij. Met mijn eigen baan ben ik al een maand voor 80% klaar, ik moet eigenlijk nog effe een goed laatste deel in elkaar zetten voordat jullie weer aan de slag kunnen. Heb wel door verschillende user tracks leuke ideeën daar voor gekregen. Maar als ik na een hoop tobben in die editor niet wil wat ik voor ogen heb, sluit ik hem snel af.
Ben er iig wel benieuwd naar. Altijd leuk om tracks van XBW-ers te spelen. Net ook die 2001: A Space Oddyssey track uitgespeeld. Verdorie. Dat stuk waar ik vast zat was helemaal niet moeilijk. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Spoiler Het is zo onnatuurlijk om het laatste stuk zonder motor af te leggen dat het gewoon niet in me op kwam Wel leuk en origineel bedacht. Hm, zouden er al Harry Potter tracks zijn?
Ach, ik download elke dag wel een zooitje nieuwe tracks dankzij Track Central. Zo boeiend vind ik deze free content dus niet.
Jawel, omdat deze door Redlynx zelf gemaakt is zal er dus een betere balans in zitten. Genoeg awesome tracks, maar vaak blijft het toch duidelijk dat het user created tracks zijn.
Hehe, eindelijk de eerste Summer of Arcade track die een beetje de moeite waard is. (de andere 2 waren stomme minigames) Vergeef me dat ik crash, maar het was letterlijk de eerste keer dat ik de track speelde. edit: Wacht, deze ging beter. Niet perfect, maar beter.