De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ze hebben al een centrale verdediger binnen. Een half jaar geleden al, transfervrij en Deens international. Stroomt vanaf dit seizoen pas in. Verder zijn ze ook al lange tijd op zoek naar een vervanger voor Manolev, die weggaat. Dus eerst even goed op de hoogte zijn voor je gaat roepen. ;)

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ach, ik moet al die transfers nog maar zien gebeuren. Ajax heeft wel even Denswil en Veltman voor komend seizoen toegevoegd aan de selectie. Mooi zo!

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maher heeft het grootste deel (!) van één seizoen goed gespeeld en het is meteen het grootste talent.

Verdedigers hebben we nog niet gekocht? Zanka vergeten? En ze zijn bezig met een rechtsback.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Een stapje hogerop is natuurlijk niet PSV. }:]

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit dus.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    stapje zijwaarts met hoger salaris dan :+

Als Heerenveen er maar wat voor vangt maakt het mij niet veel uit. Zie hem liever bij Ajax omdat ik niks met PSV heb maar ben al blij als Raiola hem niet ergens in de Serie A op de tribune parkeert en we nooit weer wat van hem horen

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niets speciaals = goed.

Jammer van de gebruikelijke gebreken alleen. Adidasstrepen, Adidaslogo, en het moderne Ajaxlogo.

8. Seh

Seh Guest

Natuurlijk wel.

Oh en die Zanka is de snelste speler van de Deense competitie, voor wat het waard is. 33 km/h is zijn topsnelheid, niet verkeerd.

Hij zei bij SS dat hij eerder naar het buitenland zou gaan, maar dat Narsingh graag nog een seizoen of wat in Nederland blijft. ;)

Und:
    Heeuj. :lol:

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2012
  9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom daar nu geld in investeren terwijl er binnen enkele jaren een heel nieuw stadion/complex gebouwd gaat worden?

10. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ook meer voetballend sterke verdedigers, Ik ken Zanka niet zo goed maar volgens mij is dat meer een type zoals Marcelo. Voetballend zeer zwak. Voetbal begint van achteruit en daar schort het bij PSV echt enorm aan.

Viergever of Gouweleeuw had ik logischer gevonden. En ja Maher is het grootste talent. Talent kun je zien, dan maakt het niet uit hoelang hij goed presteert. Echt talent zie je meteen en dat heeft hij in overvloed. Hoop alleen dat Maher wel een verstandige jongen is, want als het zo'n gastje als Labyad is gaat hij de top ook niet halen.

11. Seh

Seh Guest

Omdat je nu elke keer uit moet wijken naar andere velden als het ook maar een beetje koud is. :emo: De materialen waren er al, maar er was geen geld om het aan te leggen. :lol:

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe zit het eigenlijk met die soap rond Labyad?

Edit:
    Aldus nu.nl.

Laatst bewerkt: 27 jun 2012
  13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wat een onzin over wat Maher kan verdienen. Werken ze bij PSV niet met een salarisplafond of gaat hij daar dik over het miljoen verdienen? Iemand die je zo hoog waardeert kwa salaris mag je ook dik voor betalen. AZ mag lekker vragen wat ze willen aangezien hij nog een lang contract heeft. Blijft die jongen nog een jaar bij AZ en speelt hij weer zo krijg je volgend jaar ook 10+ miljoen van een buitenlandse club.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat Thijs zei zit wel wat in hoor. Maher kan bij PSV zo'n 8 à 9 ton verdienen het eerste jaar, misschien zelfs een miljoen. Bij AZ verdiend hij de helft, en om de verhoudingen kloppend te houden kan hij bij AZ niet ineens een forse salarisverhoging krijgen.

Daarnaast wilt hij zelf een stap hoger, dus dat werkt voor AZ ook tegen.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja leuk voor Maher, maar als AZ niet minder dan 10 wil gebeurt het niet.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop ook niet dat ze hem kopen, tbh. Ik vind Maher overschat, moet zich maar eerst nog echt bewijzen. Paar leuke acties, maar begint nu al arrogante trekjes te vertonen, en die hoeft het PSV publiek niet meer te zien, na Labyad..

Wijnaldum gewoon op 10.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik riep dit al voor het EK hoor. Van Bommel is over the hill. De wedstrijden die ik van Milan heb gezien waren dramatisch, met het middenveld als grote dieptepunt. Daar ging totaal geen voetbal vanuit. Van Bommel was daar toch wel mede verantwoordelijk voor. Vind het maar een passief figuur geworden die tikkies breed kan geven. Natuurlijk heeft het EK dit gevoel versterkt maar de oude Van Bommel, de aanjager met drang naar voren, is passé.

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Reis contract getekend voor 4 jaar \o/

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Snap ik. Wie wil er een spits die toch niet kan scoren. Slimme deal van die jongen, zal wel een hele domme club zijn die hem dat contract geeft...

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker kort door de bocht weer. In het begin van de wedstrijd tegen Duitsland zet hij van Persie met een fantastische lange bal bijna een op een met de keeper, daar zit echt nog wel voetballend vermogen in. En met zijn ervaring is hij echt nog wel goed genoeg voor de Eredivisie.

Deel Deze Pagina