Platform Xbox 360 ~ Uitgever Microsoft ~ Developer Turn 10 ~ Genre Racing ~ Release datum 14 oktober 2011 Deel 4 Carlist Tracklist Show Je Auto Mazda6 MPS Exionche Sander H BlueReaper averagegamer MaxxRaptor [spoiler1] [yt]7BTo-Wzdong&feature=relmfu[/yt] [yt]SZ10mMM0dfc&feature=mfu_in_order&list=UL[/yt] [yt]ljuZMOCYsyo[/yt] [yt]o7DmXySUtlI[/yt] [yt]FBI8HPXc5_w&feature=player_embeddedl[/yt] [yt]TMQzXvKVd3c[/yt] [/spoiler1] [yt]jO3zu7FQXvk[/yt] [yt]gt2ikEc3Jds[/yt] [yt]JpU_TBIM6lE[/yt] Peugeot 207 Super 2000 playlist [yt]9HsxZava2w4[/yt] Scirocco R VISA/Mastercard Cup playlist Forza Motorsport 4 Achievements http://forzamotorsport.net In deze spoiler worden alle gamertags geplaatst van mensen die het goed vinden dat je ze toevoegt aan je Xbox vriendenlijst, want in forza 4 kan je veel met je vrienden doen en delen, dit kan dus er handig zijn ook is het leuk en makkelijk om zo rondetijden te vergelijken. [spoiler1] -AchxHunteR -Alpha NL -Artixent -AWF Frostbite -Bidle -Blauw Hok -BlueReaper -CyberFusionX -The Egelhunter -Epiloque NL -Exionche -Lircky -lugnut2k7 -Luukiee09 -mavi86 -NEPHASTH -Optimus Nero -SgtMjr_Dennis -Surreallistic [/spoiler1] XBWRacing Weekly Rivals-Challenges Startpost in deel 1 gemaakt door WinterBase en door Exionche aangepast en geüpdate.
Afgelopen dagen wat tijd gevonden voor de creatie van onderstaande livery: Porsche 997 GT3-RSR #75 ProSpeed Competition, 24 Heures du Mans 2010, 7e in LM GT2 klasse, Rijders: L. Machiels (Bel), N. Hommerson (NL), P. van Splunteren (NL)
Thanks Nori :b: Livery staat op m'n storefront voor 10.000 credits. De livery is 99% accuraat, sideskirt sponsoring heb ik een aantal vaste stickers voor gebruikt (Porsche, OZ Racing, Alpinestars) Verder is alles eigen werk, het michelinmannetje is een eigen gemaakte (oude) versie die ik ook op m'n Mclaren F1 GTR 1997 Le Mans livery heb zitten. (ook op m'n storefront te vinden) Overigens, de vlag op de motorkap heb ik aangepast door een combinatie van de Belgische en Nederlandse vlag van te maken
Ik blijf toch altijd weer opkijken van die precieze sticker vooral omdat het zeker tijdrovend al wat is. Ps: zal de nieuwe DLC ook nog hier even plaatsen: En de nieuwe DLC is aangekondigt -2011 McLaren 59 GT MP4-12C GT3 -1973 AMC Gremlin X -2012 Ascari KZ1R -1998 Aston Martin V8 Vantage V600 1952 Hudson Hornet 1954 Jaguar XK120 -1956 Lotus Eleven -2012 Mercedes-Benz SLK55 AMG -1995 RUF CTR2 -2012 Spyker C8 Aileron
Ik ga deze DLC pack niet kopen. Voor mij zitten er geen interessante auto's in, behalve de SLK55 AMG en de RUF CTR2...
Eindelijk de McLaren mp4-12c gt3 \o/ De rest vind ik niet zo interessant, hopen dus dat ie los te koop is.
Voor diegene die facebook hebben misschien leuk om deze groep te joinen: XBWF Forza4 (gewoon even zoeken en aanmelden, de leden welke reeds lid zijn kunnen je dat toelaten) Reden, facebook: snel medium, simpel, goed op de mobiel en gewoon lekker ouwe hoeren, filmpjes delen / foto's weetjes etc. Leden tot nu toe: Lircky Asjemenou75 Bergje Bassie Blauw Hok
Inderdaad, ik krijg ook geen resultaten als ik zoek op Facebook. Dus inderdaad even de link plaatsen Lircky! Was toch niet zo'n moeite geweest?
de groep stond op geheim, nu is hij als het goed is zichtbaar. Een link naar een groep kan volgens mij niet.... of wel: https://www.facebook.com/groups/453996127951764/
Ben nog een forza newb maar begin het tunen enzo te leren Weten jullie toernooien die hier worden gehouden etc.? Ohja is er een officieel forza forum met pro's, toernooien ,tuning guides en designs?
Hier is het online gaming gedeelte van dit forum. Daar worden verschillende cups verreden. (zie de vorige pagina en klik bovenaan op de knop 'XBW Forza cups') Het wordt nu wat rustig door de vakantie, maar na de vakantie gaan er weer 2 volle cups per week gereden worden. Hier is het Forza Forum. Ik weet niet of daar echt alles te vinden is, maar kijk maar ff rond daar.