De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is Ajax' nieuwe onderhandelings'tactiek' om een aanbod te geven en dan vervolgens niets meer te laten horen.

Ultimatums stellen in een markt waar de speler alles bepaalt, is wel het domste wat je kan doen. Je moet er juist alles aan doen om de speler, zoals Verbeek het zei, 'geil te maken' om voor jou te spelen. Door dit achterlijke gedoe lopen we dus misschien Narsingh mis. Fucking hell.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hij kan drie ton meer verdienen in Eindhoven, so be it. Kan me er niet druk om maken.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft Ajax wel iemand anders op het oog dan?

4. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Had PSV niet een salarisplafond ingesteld? Niet hoger dan 1 miljoen? Zitten wij daar 3 ton onder?

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens de geruchten biedt PSV 1,3M en Ajax 1M aan salaris.

Laatst bewerkt: 30 jun 2012
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    1,3m salaris voor Narsingh is ook wel echt teveel.

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Als Narsingh het echt puur van het geld laat afhangen (wat opzich ook wel een mogelijkheid is gelet op die hond van een zaakwaarnemer) en dus voor 3 extra ton de CL en een basisplek bij de kampioen laat schieten, zegt dat genoeg over zijn mentaliteit.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Plus dat hij bij Ajax meer kans op een grotere club zou hebben. Maar zit 1,3M niet boven het plafond?

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    1,3 is een gerucht. Denk eerder dat hij bij PSV 1 miljoen kan verdienen en bij Ajax dan 0,7 wat ik overigens na 1 goed seizoen nog steeds vrij veel vind. Kan mij dus goed voorstellen dat Ajax daarom afhaakt

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben geen fan van Blind maar hij heeft wel progressie gemaakt de laatste paar maanden, zijn eerste wedstrijden waren kut en de laatste paar waren eindelijk redelijk. Ik denk dat Ajax gewoon verlengt.

En als Narsingh niet komt ga ik dat erg jammer vinden... zo'n type speler zou perfect zijn. Ik ben Sulejmani echt beu, te laks, te traag, te lui, te voorspellend. En ik hou niet van een linksbenig iemand op rechts.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    1 Miljoen ook.

Hij moet het nog laten zien dat hij het bij een grote club als PSV of Ajax waar 8 van de 10 tegenstanders zich helemaal ingraven en geen ruimte achter de verdediging geven ook kan.

En dan ook nog zonder de man die dit seizoen bijna elke halve voorzet tot doelpunt promoveerde. Men zegt wel dat Narsingh Dost topscorer gemaakt heeft maar andersom geld dat verhaal natuurlijk net zo goed.

Ik vind het raar dat PSV en Ajax al om hem vechten alsof het de nieuwe KJH is. Narsingh is nog geen garantie voor doelpunten.

Hij heeft talent en snelheid en diepgang in zijn spel. Maar een echte actie oom een man uit te spelen heeft bij bijvoorbeeld nog niet echt. Hij moet altijd diep gestuurd worden en dan puur op snelheid er langs.

Zou hem graag bij Ajax zien maar snap niet dat hij meteen al gehaald moet worden als grootverdiener

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vjeze Fur Trainer :thumbs:
    De man die Twente naar de top heeft geholpen gaat dat nu bij ons doen _O_

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    En die PSV...

laatmaar..

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Tsja wat moet je met spelers die al voortijdig gaan roepen dat de kampioenswedstrijd is gespeeld. :{

Ben het wel met je eens dat de coach eindverantwoordelijk is though.. maar die spelers van PSV dachten er al wel even te zijn... Hoogmoed komt voor de val.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Nu pak je 1 seizoen. Maar hij zat er al voor het 3e jaar. En met 'de spelers' bedoel je waarschijnlijk Mertens?

Schaam me nog steeds als ik die vent de pers te woord hoorde staan. Eindeloos onverstaanbaar gezever. Die vent toont geen regime voor een groep, die zal het bij een topclub (tot nu toe) nog niet laten zien, misschien bij Vitesse wel.

Jammer maar toch wel logisch. Niet echt een kans gekregen daar maar wat wil je met die concurrentie. Ik vind trouwens 10 miljoen echt zwaar onder zijn niveau:eek:. Geweldige buitenspeler die (denk ik) in veel competities uit de voeten kan!

16. Seh

Seh Guest

Haha. :D

Een kennis van mij woont in België en zijn buurman is de voorzitter van de fanclub van Genk. Hij heeft een stenen beer staan voor de poort van zijn tuin, hebben mensen die beer standaard luik rood gespoten. :lol: Voetbalhumor op zijn best.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo heel raar die prijs. Hij heeft nog weinig laten zien. Dus veel meer dan dat kan je niet vragen.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan hij weer in zijn schoenen gaan lopen...

10M is gewoon veel. Heeft weinig laten zijn en ik betwijfel of hij überhaupt wel beter geworden is. Verder zit het in zijn bloed om alleen te spelen en een neusje voor de goal heeft hij ook al niet. Beperkte speler dus. Frankrijk zal goed zijn voor hem aangezien er meer van die spelers rondlopen.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jij lult ook maar graag wat of nie?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij heeft veel te veel kansen nodig. Dus nee een neusje voor de goal heeft hij niet.

Deel Deze Pagina