[Algemeen] Boeken [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Hij is bij jou 17.50 omdat je hem al hebt, maar nog steeds niet aan begonnen bent. :cool:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, ik heb em tenminste al! :+

    Ik hoopte dat de vervolgdelen ook 12,50 zouden zijn, maar goed. Misschien eerst boek 1 maar eens lezen voordat ik miskopen bega. :p
     
  4. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 jul 2012
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Misschien, maar flatje is duur he en heb net al een nieuw boek gekocht. Letterlijk een klassieker. ;)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    De Opwindvogelkronieken? :cool:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Robert Liparulo - Deadfall (2007)

    [​IMG]

    Deep in the isolated Northwest Territories, four friends are on the trip of a lifetime. Dropped by helicopter into the remote Canadian wilderness, Hutch, Terry, Phil, and David are looking to escape the events of a tumultuous year--a bitter divorce, bankruptcy, depression, and job loss--for two weeks of hunting, fishing, and camping.

    Armed only with a bow and arrow and the basics for survival, they've chosen a place far from civilization, a retreat from their turbulent lives. But they quickly discover that another group has targeted the remote region and the secluded hamlet of Fiddler Falls for a more menacing purpose: to field-test the ultimate weapon.

    With more than a week before the helicopter rendezvous and no satellite phone, they must risk everything to help the townspeople who are being held hostage and terrorized.

    Dit is het slechtste boek dat ik in 2012 heb gelezen, dat staat nu al wel vast. Een gemiddelde van bijna vier sterren op Goodreads en een leuke plotomschrijving creëerden toch wel wat verwachtingen, maar die werden in de verste verte niet ingelost. De bad-guys in dit boek zijn echt lachwekkend slecht. Ik verwachtte bij de 'terroristen' zoals genoemd in de plotomschrijving toch wel het een en ander, maar het blijken een stel tieners met een ultramodern wapen te zijn die hun moorden filmen om later te gebruiken in een in ontwikkeling zijnde videogame. Echt, serieus!? Hier haakte ik al wel af, maar het werd er ook echt niet beter op. Veel te veel actie, nauwelijks karakterontwikkelingen en een berg ongeloofwaardige gebeurtenissen waar je u tegen zegt. Next. :)
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dan wel, maar daarom zei ik ook deel 1. :+
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    De cover vind ik er al verschrikkelijk uitzien =(
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, maar daar wil ik een boek niet op afrekenen, ook omdat een schrijver er niet altijd alles aan kan doen. Had ik het nou maar wel gedaan. :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Voor de mensen met een Kobo Touch: welke cover gebruiken jullie? Ik heb rondgekeken naar de mogelijkheden, en op dit moment spreken mij de volgende covers het meeste aan:
    http://ebookfriendly.com/wp-content/uploads/2012/04/Gecko-Universal-Leather-Sleeve.jpg
    http://ebookfriendly.com/wp-content/uploads/2012/04/Proporta-Leather-Style-Folio-Case.jpeg

    De tweede is misschien net iets toffer, maar die andere is gewoon eenvoudig vanuit Nederland te bestellen.

    Heb er nu even mee gespeeld en o.a. wat boeken erop gezet die ik ook al in papierenversie had. Werkt prima tot nu toe en gaat me een hoop geld schelen uiteindelijk. Enige jammerlijke is dat je geen fysieke collectie opbouwt, maar ach.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kom net dit tegen:
    [​IMG]
    (jeweetwel, dat boek van de schrijver van de Flamel serie)
    En de cover van het nieuwe boek van JK Rowling
    [​IMG]
    Gaap. :+

    Wel vreemd; ik zag gisteren toevallig dat een boek waarvan ik op het punt stond om het te bestellen in het Engels, over een paar maanden in het Nederlands uitkomt. Maar de beschrijving klinkt opeens minder interessant in het NL. :p Gek hoe dat werkt. Sommige genres zijn gewoon niet hetzelfde in het Nederlands lijkt het wel.

    inb4 Modder die zegt dat je alles gewoon in de superieure Engelse taal moet lezen. :+
     
  15. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het wat, dat boek van Scott? Jij had hem toch al gelezen ofniet?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had er nog een review over geschreven. http://www.goodreads.com/review/show/250784551
    Niet de meest diepgaande review ooit. :+ Komt er op neer dat het zijn momenten heeft maar nergens het niveau haalt van Flamel. Niet vreselijk, niet geniaal. Genoeg te verbeteren voor het vervolgdeel.

    Zelfs als ik nu terugdenk aan het verhaal denk ik nog steeds 'waarom was het niet beter'? De potentie zit er zeker, maar het komt er nergens echt uit. Altijd jammer als een leuk concept niet volledig tot zijn recht komt.
     
  17. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nou ja misschien een keertje meenemen als hij uit is in de bibliotheek. Ik heb nog een hele lijst voor deze zomer, maar ik zit echt in een megadip ofzo. Totaal geen zin om te lezen. 8)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Even een burnout na 46 boeken in een half jaar. Niet geheel vreemd. :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Als je dat om zou zetten in wandelen loop je de langste afstand van de vierdaagse in 1 dag uit. :+
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee toch. Vanaf september heb ik niet zoveel tijd meer, dus dan valt het aan het eind van het jaar allemaal mee. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina