De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Lijkt me vreemd dat ze moeilijk zouden doen om een C63 AMG terwijl Van Der Wiel al met een ML63 AMG rond reed. Ik denk dat Demy De Zeeuw zelfs nog een ML63 AMG kreeg via de club getuned door brabus. :9

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Maakt niet veel uit, het zijn allemaal heerlijke auto's.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij krijgen ze allemaal standaard een C-klasse van de club.

Die lelijke ML'etjes van ze zullen ze wel zelf hebben gekocht (waarschijnlijk wel met dikke korting).

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    idd zo'n C-klasse kun je nog wel laten leasen als club, een ML/GL AMG versie leasen is niet echt voordelig lijkt me, een voetballer betaalt denk ook gewoon bijtelling :9 (wat ik net las had Hamdaoui een getunde GL 500)

maargoed beetje speler bij een europese topclub hebben lamborghini's en ferrari's, porsches of een R8 :9

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Of een Fisker Karma.

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het spel van Van Persie past totaal niet in het Italiaanse voetbal. Ik zie hem niet naar Juve gaan, maar eerder naar City. Alhoewel ik me afvraag wat je daar aan hebt, maar goed.

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waar zou die dan heen moeten gaan? Arsenal is echt de perfecte club qua spel voor hem, maar ik snap wel dat ie weg gaat.

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Tottenham Hotspur zou een leuke club voor hem kunnen zijn, maar ja daar heb je ook weinig garantie op prijzen. :+ Bovendien is dat nogal pikant van Arsenal naar Spurs... :+

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Van Persie gaat cashen en dat is zijn goed recht, in deze voetbalwereld is hij onderbetaald en als je dan al niets wint zou ik ook vertrekken naar een club waar je makkelijk 2 keer zoveel kunt verdienen en prijzen kunt pakken.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hoezo, bij Arsenal had hij als hij verlengt had anders net zo'n dik salaris gekregen dan ergens anders. Ze wilde diep in de buidel tasten om Van Persie te houden.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wamberto_O_

12. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hij wil behalve een flinke salarisverhoging, ook de kans hebben om prijzen te winnen. Dan moet hij toch weg bij Arsenal.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.727
    Ik denk dat het prijzen winnen nog belangrijker is voor die jongen. Hij wil gewoon eens bij een echte topclub spelen en dat is Arsenal gewoon niet (meer).

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De vraag is of hij zelf goed genoeg is om te slagen bij een absolute topclub waar meer zwaartepunten in de ploeg zitten dan alleen hijzelf.

15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    123

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het raar dat een club als Arsenal niet iets meer hun best doet voor een FA cup of Carling cup.

je ziet het bij Liverpool, hebben waardeloos seizoen, maar staan wel in allebei de finales van de Carling en de Fa cup en pakken er 1 van.

Al win je de FA cup speel je automatisch ook weer voor de Community Shield

Toch wel belangrijk om als subtopper zo nu en dan wat van die prijsjes binnen te halen

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.727
    Groot nieuws:

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Werd wel eens tijd!

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nee, ik vind dat er juist is gehandeld door Ajax. Niemand is groter dan Ajax, zo'n debiel als Hamdaoui al helemaal niet. Blij dat die pisvlek weg is :lol:

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.727
    _O_

Deel Deze Pagina