[Algemeen] Boeken [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Ik ga volgende week juist weer beginnen, we lossen elkaar af. Doe ik dit half jaar 42 boeken. :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Werk gewoon de hele Kippenvel, Snelle Jelle en de Kameleon series af. Klaar. :+
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Nee, Nijntje. :cool:
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Het viesekonijntje? :+
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb deze:

    http://www.geckocovers.com/kobo-touch-luxe-reading-light.html
     
  6. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou zelf voor die 2e gaan, vind die eerste teveel op zo'n telefoon hoesje lijken. Moet misschien zelf ook nog maar een hoes gaan kopen alleen past hij nu zo makkelijk in mijn zakken.

    Verder ben ik zelf van plan de beste boeken die ik gelezen heb, later fysiek in te kopen.

    Trouwens hoe bevalt de Kobo? Mijn moeder wil er graag één nu ze die van mij heeft gezien.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, tsja ik ga denk ik toch maar voor die eerste. Is namelijk echt leer, goedkoper en bovendien hoef ik niet zo nodig een hoesje om het ding heen op het moment dat ik aan het lezen ben. Lijkt me zelfs fijner zonder hoes dan.

    Ben tevreden met de Kobo. Zeker na de update is hij aardig responsive. Het is natuurlijk geen tablet touchscreen, maar dat is kennelijk (nog) niet mogelijk met deze techniek. Design is erg strak verder en het leest fijn. De prijs is ook sinds kort gedaald. Via de site van Libris (of een Libris winkel) kun je ze kopen voor EUR 99.00 nu. Alle boeken heb ik tot nu toe via nieuwsgroepen binnen getrokken waardoor ik er geen stuiver voor betaald heb, maar het zou ook best kunnen dat ik sommige boeken nog in fysieke vorm aanschaf. Ik doe dat ook met muziek, dus waarom ook niet.

    Ben nu bezig met Kafka on the Shore van Murakami. Heb die ook al in soft cover maar was er niet echt aan toe gekomen. Vooralsnog verder wat hoogwaardig fantasy spul erop gegooid (Hobb, Jordan, Erikson, Tim Powers - the Anubis Gates, Thomas Covenant, Silmarillion) en wat andere Murakami boeken. Genoeg te lezen voorlopig.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Dulle en Modder zullen je de hemel in prijzen Pascal. :cool:
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij bezig is in Kafka on the shore, hoewel jij die nooit gelezen hebt. :+
    (en geen idee wat Dulle daarmee te maken heeft)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Murakami's = Modder
    Fantasy series = Dulle

    Obvious toch? :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh god, ik zie net dat ik mijn huidige boek 16 mei ben gestart. Volgens mij ben ik een nieuw record in traagheid aan het zetten. 8) Ik zit nu pas op 73%.

    Ik heb zo een vaag vermoeden dat ik mijn goal dit jaar niet ga halen. Helaas voelt het naar beneden bijstellen zo laf aan. :+ Hm, twijfel. :p
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Dulle, voel je niet zo onzeker en lees gewoon dat boek uit. Denk maar aan Emma ofzo. :+
    Naakt. :+
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Ik ben langzamerhand weer in het fantasy genre gerold, maar heb geen idee wat er allemaal is uitgekomen sinds ik gestopt ben met het lezen van fantasy. Heb natuurlijk de bekendere fantasy van Tolkien, George R.R. Martin, Rowling, Feist etc allemaal gelezen. Nu bezig met de Mistborn trilogie maar ben voor de vakantie op zoek naar meer dan drie lullige boekjes :+ Daarom de vraag of er vette nieuwe (of oude die ik niet gelezen heb) fantasy is uitgekomen.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Heb je de Flamel serie al gelezen? De mensen hier zijn er erg positief over (moet zelf nog beginnen :+):

    [​IMG]
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Thnx. Ga er eens naar kijken. Zit nu te kijken naar de Wheel of Time serie. Hoor en lees daar erg goede dingen over. Iemand daar wat van gelezen?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Zingen voor de doden bevalt ook prima. Een heel natuurlijke thriller waar het menselijke leed en de aspecten die er bij horen echt tot zijn recht komen.

    Ik zat er al vanaf pagina 1 helemaal in. _O_
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Zorgen dat ik voor die tijd Het Spel Van De Engel uit heb. :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zorg dat je voor die tijd überhaupt eens een boek uit hebt. :+

    Heb je mijn vaste lijstje al eens gezien wat ik hier post als iemand met een dergelijke vraag komt? :+ Zo nee;
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina