Wielrennen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 25 mrt 2012.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Lekkere etappe zeg :)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Heerlijke etappe _O_

@dakar: je gaat mij niet vertellen dat Rabo gebrek aan kwaliteit heeft... Er moet iets anders zijn.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooie beelden.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heerlijke etappe :) Lekkere afsluiting van een matige eerste week.

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo, er is toch een gebrek aan niveau bij de Rabobank. Vandaag met schaafwonden of niet heeft Gesink wel erg matig gepresteerd. Rabos falen de laatste jaren achter elkaar, keer op keer, Boogerd zei het ook al eens, als je elk jaar structureel bij valpartijen betrokken bent zal het niet enkel en alleen aan de valpartijen liggen. Gesink mist de kwaliteit om een kopman te zijn in de Tour, voor de subrondes, is hij best aardig. Hetzelfde kan misschien wel gezegd worden over Mollema en over kruijswijk is er gewoon nog veel e groeien maar als je leerschool Rabobank heeft heb ik er ook weinig vertrouwen in.

Koop volgend jaar gewoon een goede kopman, de broertjes Schleck willen volgens mij weg, had Nibali al een nieuwe ploeg? Er moet wat gebeuren.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga het je wel vertellen.

@Jordo ben het volledig met je eens. Haal eens een echte topper.

Laatst bewerkt: 8 jul 2012
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gesink laat heel snel zijn kop hangen imo. Toen ik zag dat die gevallen was dacht ik al gaat een leuk interview na de race worden. Ook de dag erna gelijk depressief ofzo.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je gaat mij niet vertellen dat Sagan beter kan klimmen dan Gesink.. Sowieso heeft Gesink Cali nog gewonnen dus dan kan hij heus wel fietsen.
    Het zijn die gare hoogtestages van ze, verkeerde selecties en verkeerde focus gedurende het complete seizoen.

Wie zou Rabo moeten halen dan? Kijk eens naar Menchov, bij Rabo lukt niks (behalve de Giro), hij gaat weg en het loopt weer lekker met hem.

Ik vind juist dat het management eens moet oprotten en er mensen moeten komen met verstand.
    Ik heb wel altijd gezegd dat het aankoopbeleid van Rabo kut is (Renshaw bv), maar er zit zoveel kwaliteit in de ploeg, en nog veel meer potentie.

Ik ga echt helemaal stuk als ze de Schleck broers halen :lol:.
    Sowieso zie ik niet in waarom ze wederom een nieuwe man voor het klassement moeten halen. IMO hebben ze renners die et niveau van Vincenzo kunnen halen (TJ en Steven voornamelijk).

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Andy heeft denk ik geen interesse, al zou het wel gaaf zijn.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind alle mensen die als klimmer ten boeken staan zwaar tegen vallen. Alleen de klassements renners deden het vandaag goed. Hoogerland, Scarponi, Moncoutie, Sorensen , etc. stonden allemaal redelijk hoog getipt als winnaar bolletjes trui. Maar konden op de 2e categorie al niet mee komen...

11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Mwoah in de vuelta was Froome ook ineens sneller in de tijdrit. Maarja op dit moment is Wiggins denk ik beter dan in de vuelta.

Maar mooie etappe vandaag_O_ de reden waarom wielrennen zo mooi is.

Hoogerland, Scarponi, Moncoutie, Sorensen , etc. stonden allemaal redelijk hoog getipt als winnaar bolletjes trui. :+

Winaar bolletjes trui hoef je geen goeie klimmer voor te zijn he. Een aanvaller die veel punten sprokkelt kan m ook pakken. En scarponi heeft sowieso al een giro in de benen. Sorensen, moncoutie en hoogerland zijn sowieso al geen topklimmers.

En over Rabo.. Ik wordt echt niet warm of koud van een Rus of een spanjaard bij rabo. Ze moeten het gewoon op nederlanders blijven gooien. Dat is ook het hele doel van rabo. Het nederlandse wielrennen beter maken. En Mollema, Kruiswijk en Gesink is genoeg kwaliteit hoor. Ze hebben nu gewoon pech door valpartijen. De enige man die wel goed rijd van klassementsrenners bij de valpartijen is Rolland en die rijd ook iets minder.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet idd misschien mijn woorden terug nemen. Froome had op T1 23 seconde voorsprong op Cancelara....

Benieuwd wat T2 gaat geven aangezien T1 beetje bergop was.

edit: T2 nog 22 seconden. Wiggins weer 4 seconden sneller dan Froome op T1!

Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Belangrijker lijkt me dat Wiggins Evans helemaal suki yaki aan het rijden is.

Als dat zo blijft is er voor het geel weinig spanning meer de rest van de tour, vrees ik. Ook al vind ik het niet erg dat Evans niet gaat winnen, ik vind spanning toch ook wel erg leuk.

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Tour wordt wel erg snel beslist dit jaar. Het geel heb ik het dan uiteraard over.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ziek hoor, Froome. Tering...

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Heeeel diepe buiging voor die meneer _O_

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij klopt Cancelara gewoon _O_

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Correctie, vernederd 'm. 21 fucking seconden.

En Wiggins knalt daar nog eens hard onder.

Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Evans op 1:19....

Zie BMC dit niet rechttrekken. Sky is gewoon oppermachtig.

Deel Deze Pagina