1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Asian Smokin' Hot AWD Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 28 apr 2012.

  1. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ! Nice. Zie je vanavond
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Rijden we straks op Barcelona ofo p Camino Vieho? Was er de vorige keer geloof ik niet bij maar ben daar niet zeker van, daarom twijfel ik.
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik denk camino
     
  4. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er waarschijnlijk niet bij vanavond.
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Oke, bedankt.

    Met wat oefenen kom ik uit op 44,353
     
  7. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er vanavond niet bij. Volgende week zondag hoop ik wel.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben bij m´n ouders, dan is joinen éxtra lastig. Mag ik straks de 1e invite?

    EDIT: 44.060
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2012
  9. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er definitief niet bij. Ik ben wel online, maar ik heb mijn internet verbinding ergens anders voor nodig vanavond, dus is multiplayen er niet bij, anders stuit ik zo over de baan
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jammer, want je bent er eigenlijk altijd bij!

    Volgens mij wordt Camino met zijn bulten en hobbels een echte Subaru-baan (in tegenstelling tot het platte en vlakke Silverstone en Barcelona).
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2012
  11. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Bergje, dit was even geleden ook :) Ben je dikke films aan het uploaden?? :p Paul SpielBERGJE mistaat niet hoor
     
  12. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets, moet wat voor mijn zusje haar dochter (mijn nichtje) verzamelen. Volgende keer ben ik er gewoon weer bij geen zorgen :)
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Om 7 uur ingelogd en blijven posten naast de xbox, wachtend op een invite. Bassie geeft me (supertof, en bedankt!) een mooie invite en ik zit in de lobby. Drankje staat klaar, overige apparaten staan uit, geen verdere afspraken, beetje geoefend, wat brak maar verder vertrouwen in een paar mooie races.

    Toen floepte ik eruit terwijl de rest aan het joinen was (disconnected from live) en kon ik er niet meer in. Misschien een tijdelijke probleempje met (wireless) want een seconde erna kon ik weer prima inloggen, maar helaas niet meer joinen. Dezelfde berichtjes als altijd...

    Zonde. Met een pace die ongeveer een seconde sneller was dan de rest leek winst in de kwalifiactie en daarnaast heat-1 al haast in de pocket, maar door een of ander stom probleem (één seconde zonder internet) gaat het feest niet door en loop ik wéér mooie races mis. Zo kan ik nooit meerijden voor het kampioenschap.

    Of MS gaat eens een keer een apparaat bouwen waarmee iedereen met een internetverbinding gebruik van kan maken|:-

    In 1,5 jaar iRacing nog nooit van zoiets last gehad, met de xbox is het elke week weer ellende!! Kwalitatief Uitermate Teleurstellend apparaat

    EDIT: Wat nuance aangebracht ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  14. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Footooke:
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55

    Echt balen inderdaad! Je zou de snelste geweest zijn, al was dat niet een seconde sneller :p
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja het is inderdaad balen dat we zoveel problemen hebben met connecten. Ik mis zelf ook zo ongeveer de helft van de wedstrijden terwijl ik er wel elke week voor ga zitten. Hopelijk krijgen we dat euvel ooit boven water en gaat dat de volgende generatie definitief verleden tijd worden.
     
  17. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
  18. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
  19. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedenk me net.. dat ik alle komende zondagen mis :|

    Sorry !! Ik kan dus ook niet hosten :mad: Flavour kom eens gauw terug van vakantie :p!
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Loyall of Nori mag wat mij betreft ook wel hosten, die kan ik tenminste altijd joinen dus hoop dat het dan ook goed gaat met B-Tender. Of een ander die zich geroepen voelt.
     

Deel Deze Pagina