Om 7 uur ingelogd en blijven posten naast de xbox, wachtend op een invite. Bassie geeft me (supertof, en bedankt!) een mooie invite en ik zit in de lobby. Drankje staat klaar, overige apparaten staan uit, geen verdere afspraken, beetje geoefend, wat brak maar verder vertrouwen in een paar mooie races.
Toen floepte ik eruit terwijl de rest aan het joinen was (disconnected from live) en kon ik er niet meer in. Misschien een tijdelijke probleempje met (wireless) want een seconde erna kon ik weer prima inloggen, maar helaas niet meer joinen. Dezelfde berichtjes als altijd...
Zonde. Met een pace die ongeveer een seconde sneller was dan de rest leek winst in de kwalifiactie en daarnaast heat-1 al haast in de pocket, maar door een of ander stom probleem (één seconde zonder internet) gaat het feest niet door en loop ik wéér mooie races mis. Zo kan ik nooit meerijden voor het kampioenschap.
Of MS gaat eens een keer een apparaat bouwen waarmee iedereen met een internetverbinding gebruik van kan maken
In 1,5 jaar iRacing nog nooit van zoiets last gehad, met de xbox is het elke week weer ellende!!
Kwalitatief
Uitermate
Teleurstellend apparaat
EDIT: Wat nuance aangebracht
Klik om te vergroten...