Beasley gaat ook naar Phoenix. En Brandon Roy + Batum naar Minnesota , hoop echt dat het hem lukt en terug 100% is. Edit: Eric Gordon gaat ook naar Phoenix, was ik ververgeten. Ben benieuwd wat ze er van gaan maken als iedereen fit kan blijven, genoeg potentieel.
Suns heeft dan echt geen slecht team hoor. Denk alleen trouwens dat die picks van LA niet zo heel veel bijzonders zijn, omdat die toch niet in de lottery komen omdat ze elk jaar playoffs halen.
Echt goed is het niet om steeds die picks te blijven uitdelen, ondertussen hebben ze amper rookies of talenten die zich ontwikkelen. In 2014-15 staat (nog) niemand onder contract dus misschien kunnen ze volgend jaar of in 2014 enkele goede FA's tekenen en ze zijn er weer bovenop. Bynum krijgt sowieso een extension. Zou langs de ene kant wel vet zijn als ze nog een titel of meerdere kunnen winnen met Nash.
Nash kwijt, maar mijn favoriete team (na 1 jaar echt NBA volgen) is wel bezig aan aan de weg te timmeren. Een degelijke PG gedraft, Gortat is goed (al moet blijken wat het zonder Nash is) en Beasley & Dragic zijn goede spelers! Gordon gaat waarschijnlijk niet door, de Hornets gaan matchen neem ik aan
Hij wilt niet bij de Hornets blijven, heeft hij ondertussen al 100x gezegd ook al matchen ze het bedrag. Ook omdat de Hornets Austin Rivers (SG) hebben gedraft hebben ze duidelijk andere bedoelingen volgens Gordon. En zijn 4de jaar bij de suns zou een player optie zijn.
Allen tekent bij Miami LeBron James: #HeatNation please welcome our newest teammate Ray Allen #Wow #JesusShuttlesworth Twitter
Ibaka is echt een beest! Word dit trouwens nog op de Nederlandse tv uitgezonden, Sport1 of iets dergelijks, of is het basketbal op de Olympische Spelen alleen via internet echt goed te volgen?
NOS zendt dit toch gewoon uit? Zoals ze in 2008 deden. Waarom zouden ze trouwens bang moeten zijn van Gasol die door iedereen omschreven wordt als soft, Ibaka is een goede defender maar aanvallend een stuk minder. Ik denk dat ze zo gaan spelen, of zo zou ik het alleszins doen. Iedereen die gemiddeld 15-20 min gaat spelen, Anthony sowieso als PF omdat hij sneller is dan alle andere PF's en fysiek dit makkelijk aan kan. PG: CP3/DWill/Westbrook SG: Bryant/Harden SG/SF: Iguodala SF: Kevin Durant SF/PF: Lebron James PF: Carmelo Anthony/Griffin C: Chandler/ Love
Die dunk van Blake Griffin in USA team practice... Beter had ie dit gedaan als final dunk in de dunk contest. en Durant: ''power layup....power layup!'' hahaha
Aah mooi dat het waarschijnlijk gewoon bij de NOS wordt uitgezonden, ik kan me helaas 2008 niet goed meer voor de geest halen vandaar dat ik het even vroeg. En ''power lay-up'', haha.
Hij dunkt hem wel achterlijk hard ook! Ben benieuwd volgende maand. Jammer dat er geen kaart meer te krijgen is(voor normale prijzen) anders was ik er heen gegaan.
Blijkbaar had ik het verkeerd. Ik wist niet dat wanneer NO het bedrag ging matchen dat Gordon dan bij hun blijft?! http://www.azcentral.com/sports/sun...suns-eric-gordon-likely-sign-offer-sheet.html Redelijk raar zoiets, je laat een speler tekenen die liever niet voor je organisatie wilt spelen dus moet je hem wel traden.