[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Oke ik ben eruit. Ik ga in augustus 3 weken alone backpacken in Griekenland (eilandhoppen) of 4 weken Thailand. Wat betreft het laatste, dan boek ik gewoon een ticket, LonelyPlanet boekje mee, juiste stuff mee, en gaan met die banaan. Dan zie ik het allemaal daar wel.
     
  2. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    'Oke ik ben er uit, ik ga a of b doen' :+

    Nog maar een weekje en dan ben ik twee weken weg :D
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Ja dude ik zat eerst dik te twijfelen over alleen gaan en shit. Nu heb ik gewoon de knoop doorgehakt en ga ik alleen. Fok it. Zie wel wat er op mn pad komt. En jah die a en b..moet ik nog ff uitkomen 8) waar ga jij heen?
     
  4. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Tenerife, playa de las americas. Had een fotootje gepost van het hotel maar 99% vond dat hotel niks :+
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik ga naar Lowlands, en waarschijnlijk volgende week, mocht mijn scriptie voor die tijd voldoende zijn en hoeft ie niet meer gecorrigeerd te worden, naar de ouder van mijn vriendin in Frankrijk.
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Wel respect als je in je eentje gelijk 4 weken naar thailand oid gaat.

    Ik ga een weekje naar Ierland, Dublin. ga nog wel een paar uitstapjes maken, maar mainly in de stad. En aangezien het stikt van de pubs ben ik wel van plan daar ook een heel aantal van aan te doen.
     
  7. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    100% Thailand ben er zelf paar maanden geleden geweest alleen, en wil graag weer terug, eerst no een ander honderd landen maar binnenkort weer :)
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Weer naar Sneek waarschijnlijk. Sneekweek :9
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Ik moet ook nog eens naar Sneekweek, het is maar 25 minuten rijden 8)
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik ga een weekje fietsen in Frankrijk. Lekker afzien in de bergen :)

    En dan erna nog een weekje of 2 Schotland met de mountainbike en camper.
    Zin an!
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Tell me more. Ben alleen bang voor Thailand als ik drugs krijg toegestopt ofzo. 8)
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Veel Locked Up Abroad gaan kijken voordat je weggaat :+
     
  13. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    nu twee weekjes frankrijk (voor het surfen), dalijk in december nog 10 daagjes dubai :cool:
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ga dit jaar met me meid een paar dagen naar Milaan. Iemand die daar eerder is geweest en mij kan vertellen waar je echt moet zijn geweest?
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Eerlijk gezegd is er bar weinig te doen, tenzij je van shoppen houdt:9.
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze zomervakantie is de eerste keer in m'n leven dat ik niet op vakantie ga... Wel jammer opzich, maar ik kan nu wel lekker veel werken. M'n ouders willen het geld sparen voor volgend jaar zodat we met z'n vieren (m'n ouders, zus en ik) naar Californië kunnen gaan. Althans, dat is het plan. :D

    Ik ga in de kerstvakantie een paar dagen naar Cambridge en Londen omdat een vriendin van me van september tot maart in Londen zit om haar Engels te verbeteren (geen idee hoe zoiets heet; taalcursus ofzo? :+).

    Met de driejarige MBO opleiding die ik ga doen vanaf eind augustus - verkoopmanagement in de automotive wereld - worden veel tripjes naar het buitenland georganiseerd zoals op bezoek bij Aston Martin, Jaguar en Lotus in Engeland, Audi, BMW en Mercedes in Duitsland, maar ook naar Auschwitz in Polen en in het derde jaar kan je meegaan met Go For Africa. Je reist dan met een zelf opgeknapte auto van Bakel in Noord-Brabant naar Banjul in Gambia. Lijkt me geweldig om mee te gaan. In zeven weken veel spullen doneren aan scholen en hulp centra en 7000 km rijden door Europa, Marokko, Mauritanië en Gambia. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  17. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier die eens een rondreis door (een deel van) de VS heeft gemaakt?
    Zou graag met een maat volgend jaar een rondreis gaan maken maar er is zoveel te zien dat we niet echt kunnen beslissen waar we allemaal geen willen. We twijfelen nu tussen drie mogelijkheden; Een rondreis van de westkust naar oostkust (of andersom), een rondreis langs de oostkust of een rondreis langs de westkust. Iemand ervaring met soortgelijke trips?
     
  18. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben meerdere malen in de VS geweest. Florida/ westkust/ oostkust en natuurlijk de bekende parken. De mooiste trip was toch wel; New York ( 5 dagen ) internationale vlucht naar salt lake city, en toen met een camper via alle bekende parken ( Grand Canyon etc ) naar Las vegas --> Los angeles, en dan via een van de mooiste routes ( 1 ) naar San Francisco.
     
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er zelf ook 1 keer geweest. Het enigste wat je daar hebt is San Siro ( ben zelf Milan fan, vandaar dat ik ging). Daarnaast heb je nog 1 mooie kerk. Voor de rest valt er weinig te beleven.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Kan je beter naar Rome denk ik, (zelf nog nooit geweest hoor) ik heb ook niet zulke denderende verhalen over Milaan gehoord.
     

Deel Deze Pagina