De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, maar Ajax is akkoord gegaan met 8. Heerenveen zakt niks en houdt vast aan 6. Het is geen clausule in zijn contract ofzo, dus vraag ik me af waarom Heerenveen daaraan vast blijft houden.

2. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Wat is hij dan?:thumbs:

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ze willen er meer voor. Duh :+ Daarnaast kan Heerenveen hem nog even goed gebruiken.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Omdat een ander een bepaald bedrag heeft betaald in het verleden wil dat nog niet zeggen dat het teveel is geweest.

Ajax en PSV vinden het bedrag dat Heerenveen betaald simpelweg teveel. Dat is toch verder hun goed recht? Ik vind het ook teveel, laat hem maar lekker gratis de deur uitlopen volgend jaar of nu naar een buitenlandse club gaan die toch mogen lenen tot ze een ons wegen.

5. Seh

Seh Guest

Ja.

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :lol:

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch niks gezegd over dat Ajax en PSV het niet te veel mogen vinden? Ik heb alleen een indicatie aangegeven wat voor soortgelijke situaties wordt betaald. Naar mijn mening is 5-6 miljoen een goede prijs, zowel voor Ajax/PSV als voor Heerenveen.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Je kunt ook gewoon zeggen dat er in soortgelijke situaties ook gewoon structureel teveel wordt betaald.

Als ze in Engeland 40 miljoen neerleggen voor een zeer middelmatige en beperkte speler als Carrol omdat hij van Newcastle naar Liverpool gaat, wil dat nog niet zeggen dat we dat overal maar moeten gaan doen.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, 6 is echt te veel voor een leuk seizoen in de eredivisie. 4M max.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het prima dat H'veen dit vraagt hoor, moeten ze helemaal zelf weten. Hij heeft immers gewoon een contract bij ze, dus daar mogen ze best een bedrag voor vangen. Al willen ze honderd miljoen, moeten ze zelf weten.

Ik vind het voor deze tijd en voor een speler die pas 1 seizoen wat heeft laten zien en ook nog eens een 1-jarig contract heeft behoorlijk veel en geef Ajax en PSV groot gelijk dat ze hem voor die 6 miljoen niet willen overnemen.

Zoals ik al zei, omdat vorig jaar veel te veel werd neergelegd voor Fer en Wijnaldum (als we het over gemiddelde voetballers hebben, please, de dude is echt gaar) wil dat niet zeggen dat het een normale prijs is en dat dat een indicatie moet zijn voor wat een speler waard is.

Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het midden van 6 en 3 is 4,5. Prima prijs voor die gap.

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zaakwaarnemers zijn ook altijd rare vogels. 8)

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou zeggen 3,5 oplopend naar 4,5 met bonussen / prestaties. Of 3,5 + 1 jaar Rodney Sneijder/Davy Klaassen.

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Sneijder is naar RKC toch?

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij is dat nog niet rond.

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Davy Klaassen gaat dit seizoen doorbreken :) Die gozer is goed....

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Hoop dat Fischer ook wat minuten gaat maken dit seizoen. Groter talent dan Eriksen, vind ik zelf.

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat vind ik ook. Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik Eriksen behoorlijk overrated. Sure, je ziet de potentie, maar ik vind het niet meer dan potentie. Hij laat het veel te weinig zien en je kunt niet eeuwig een talent blijven.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik maak me ook ernstig zorgen over de rekbaarheid van het talent van Eriksen... Het blijft zo'n timide, afwezig menneke. Hij moet boven de stof komen te staan, en dat moet hij kunnen qua technische capaciteiten. Of hem dat ook gaat lukken op het mentale vlak.....ik begin er aan te twijfelen.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Met Lasse, Christian en Siem voor hem acht ik de kans klein.

Denk dat Denswil, Veltman en Dijks dit jaar best wat minuten kunnen gaan maken btw. Waar ik helemaal benieuwd naar ben is of Van Rhijn Vd Wiel uit de basis gaat houden.

Deel Deze Pagina