[Centraal] Auto kopen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben je toen je jong was verkracht door een Panda ofzo?
    Je hebt er zoveel haat op.

2. JeePee

JeePee Guest

Was het maar zo'n feest.

3. Remco

Remco Guest

Dat zou minder erg zijn geweest inderdaad.

4. JeePee

JeePee Guest

Ik was vroeger ook bijna verkracht door een Panda. Maar toen hij me bijna had onderstuurde hij de bocht uit.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja leuk, kappen.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is ´m.
    In eerste opzicht ziet ie er goed uit.
    Staat alleen al tijdje stil en zon heeft de rechter kant redelijk te pakken gehad.

7. JeePee

JeePee Guest

Hmm, pre-facelift. Jammer (minder betrouwbaar)
    Maarja, het ding is gratis man! (en roze 8))

Las trouwens dat je alleen maar stukjes van 4 à 5 kilometer gaat rijden? 't Doet een blokje namelijk veel goed als je zo nu en dan wat langere stukken rijdt ;)

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    't is meer rood als roze, alleen zon heeft'm wel beetje te pakken gehad.
    Even keer goed schoonmaken zal al helpen, en je schijnt ze ook te kunnen behandelen waardoor de kleur er weer beter uitkomt.
    Begrijp dus dat het een Phase 1 is?

'T is trouwens een 1.4 16v

En ja dat weet ik. Zal natuurlijk ook hier en daar langere stukken zitten en 'm ook regelmatig goed op z'n staart trappen. Maar meeste gebruik zal idd voor in de stad zijn, naar de gym, veld, vrienden etc.

Zal ik sowieso even moet als ik 'm zaterdag ga testen omdat ie dit jaar pas 3x gereden heeft ofzo8)

Laatst bewerkt: 11 jul 2012
  9. Remco

Remco Guest

Als je 'm zou kopen, zou ik zeggen: phase I, nooit doen. Maar ja, hij is gratis. Desnoods zet je 'm bij het grof vuil als 'ie kuren gaat vertonen. 8)

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    lol, phase 1 valt wel mee hoor 8)

Of ben je daar ook nog net niet door verkracht remco?

11. JeePee

JeePee Guest

Tijdens m'n eerste urbex trip brak daar tijdens het rijden een stuk van de kleppendeksel/bougiekabelverberging af wat bijna tussen de distributie terecht kwam. Had niet veel gescheeld of de klepjes gingen de zuigers kusjes geven.

Of was dat toen ook een fase 2?

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maargoed, goede onderbouwde opinie?

En als ik een jaartje kan rondrijden zonder al teveel kosten te maken en mezelf niet ter plette rij ben ik allang tevreden.
    Mocht ik er 2 jaar mee rondrijden en dat ding voor 2k de deur uit doe heeft het me geen cent gekost.
    Ik zie de automaten van dit model momenteel voor rondde €2400-2800 te koop staan.

Laatst bewerkt: 11 jul 2012
  13. JeePee

JeePee Guest

't Zijn prima auto's en ik zou sowieso een gratis auto NOOIT afstaan (oke, een R8 misschien). Maar hoe erg is het als je hem uiteindelijk niet kan verkopen voor 2400? Want mocht 'ie onverwachts onderhoud nodig hebben kun je hem natuurlijk altijd naar drie hoog in de vrije natuur sturen. Kost je niks, maar levert je ook niks op.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Heb even gevraagd aan de renault expert op GoT ;)

Weet je meteen waar je op moet letten.

@Jeepee: Dat zal met die 1.4 niet zo snel gebeuren, basis is gelijk aan de 2.0 volgens mij (de F4K, die oersterk is)

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee, intern :+

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En meteen die leaseauto in moeten leveren? Zeker van het hoofdkantoor af? ;)

Jammer, had misschien een project kunnen doen bij de ING aan het einde van het jaar...Mini meet!

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Auto gechecked en meegenomen.
    Accu is niet helemaal 100 maar is in januari nog vervangen dus miss even vervangen want op kabels start ie direct in een keer.
    Waar kan ik voor mooi prijsje een accu op de kop tikken?
    45aH
    Km stand: 19.800 k:D
    Gaan op marktplaats voor rond de 4.4k aangeboden8)

Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  18. JeePee

JeePee Guest

Hij had lang stil gestaan toch? Een auto heeft altijd stroompjes lopen als 'ie uit staat, dus die is gewoon leeg. Niet chill voor een autoaccu, maar een keer moet kunnen. Eventjes een uurtje rijden en hij moet wel weer voldoende sappen hebben ;)

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja heb 45km gereden net en was direct na een keer proberende starten weer leeg.

20. JeePee

JeePee Guest

Dan is 'ie niet 'niet helemaal 100', maar gewoon dood :+

Deel Deze Pagina