Ik heb gisteren mijn blauwe Samsung Galaxy S3 binnen, bij een 2-jarig Tele2 abonnement (eerste 9 maanden 17,50eu per maand, overige 15 35eu per maand), via Studentmobiel. Ik kreeg hem samen met een Simkaartknipper, die je Simkaart van een normaal naar micro transformeert. Ik knippen, bleek ik hem verkeerd geknipt te hebben. Stukje gouden rand eraf, opnieuw geknipt en gelukkig deed hij het nog, anders mocht ik weer 20piek lappen voor een nieuwe.
Vind de Samsung tot nu toe een toptoestel, heb hiervoor een Blackberry gehad dus er gaat nu wel een wereld voor me open.
Dacht dat de kleur wat lelijker zou zijn, maar in het donker is ie echt mooi (beetje metaaldonkerblauw-achtig). Overdag vind ik hem wat minder, want dan is ie veel lichterblauw-paars achtig. Toch denk ik dat ik hem mooier vind dan een witte. Maar ben er nog niet helemaal over uit.
Echter moet ik enorm aan de grootte wennen. Ik hou van kleine compacte toestellen en het zal me dan ook benieuwen of ik met zo'n grote Samsung het lang vol zal houden (ook qua niet vallen, scherm kapot e.d.). Android vind ik goed werken, alleen vind ik de interface van ios wat mooier. Ik heb nog 7 dagen omruiltijd en heel misschien ruil ik hem om voor een iPhone 4S maar ik denk het niet. Dit omdat deze toch een stuk kleiner en in mijn ogen meteen compacter is..echter kan je op ios weer voor geen kont filmpjes afspelen wat hier bij de S3 zo makkelijk gaat: je douwt hem in de pc en je knalt er filmpjes op.
Ben alleen bang dat het grote scherm van de Samsung op een gegeven moment een beetje overbodig raakt. Het is in het eerste opzicht prachtig, en leuk dat je er zo makkelijk filmpjes op kan zetten e.d., maar in hoeverre ik het veel ga gebruiken weet ik nog niet. Het is maar waar je preferenties naar uitgaan. Toestel houdt namelijk in 1 hand (wat ik toch redelijk vaak doe) enorm groot en log en niet lekker aan (je kan 'm zo laten flikkeren).
Laatst bewerkt: 17 jul 2012