De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Zojuist Samsung Galaxy S3 Blue besteld met een contract van 2jr. Eerste 9 maanden 17,50 per maand en de overige 15mnd 35eks per maand. Ben benieuwd. :)

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Mooie deal, veel plezier dr mee :).
    Waar kom je vanaf?

3. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Hi. Wilde wel bij Hi blijven maar die hebben toestel Lease, dus dat suckt. Nummerbehoud wel aangevraagd, stap nu naar Tele2. Wel 120euro lappen voor de S3 maar ach, dan is ie tenminste van jou.

4. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ah oke, zit zelf ook sinds een maand bij Tele2, erg goed over te spreken.
    Welk toestel had je hiervoor?

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Blackberry 9700.

:emo:

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wauw, volgens mij heb ik nu eindelijk ICS (officieel) op m'n Xperia S. Yay! \o/

7. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik wacht nog steeds op de update van LG, want zonder die update kan er ook geen goed werkende Jelly Bean port worden gemaakt door missende drivers :mad:.

8. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    LG en support/updates zal altijd een drama blijven ben ik bang..

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, een aantal zaken vind ik best verneukt met ICS. Stock browser flipt 'm sowieso met inloggen en font is ook verziekt. Oude font was beter leesbaar. De e-mail is ook erg anders nu en indicatie LED is opeens groen. 8)

10. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Klopt, ze zorgen alleen dat ze nieuwe klanten krijgen (wat ook al niet zo goed lukt) en laten de huidige klanten in de kou staan.
    Maar als de huidige klanten niet blij zijn stappen ze natuurlijk over naar een ander merk :+.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Yoh, even wennen aan alles, na 3 dagen ben je eraan gewend ;-) trouwens, de firmware die nl kreeg is hetzelfde als mijn flash firmware uit zwitserland van 2 weken terug :)

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik dacht dat Sony z'n eigen skin had? Hebben ze het Roboto font overgenomen?
    Ik vind het overigens een heerlijk font, ziet er super uit en prima leesbaar. Ik erger me op het moment enorm aan het feit dat je niet kan in/uitzoomen op e-mails in de gmail app.. Wat een enorme blunder dat dat gewoon niet kan, ik zit naar horizontale scrollbalken te kijken op m'n 720P scherm 8)8)

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ik heb gisteren mijn blauwe Samsung Galaxy S3 binnen, bij een 2-jarig Tele2 abonnement (eerste 9 maanden 17,50eu per maand, overige 15 35eu per maand), via Studentmobiel. Ik kreeg hem samen met een Simkaartknipper, die je Simkaart van een normaal naar micro transformeert. Ik knippen, bleek ik hem verkeerd geknipt te hebben. 8) Stukje gouden rand eraf, opnieuw geknipt en gelukkig deed hij het nog, anders mocht ik weer 20piek lappen voor een nieuwe.

Vind de Samsung tot nu toe een toptoestel, heb hiervoor een Blackberry gehad dus er gaat nu wel een wereld voor me open.
    Dacht dat de kleur wat lelijker zou zijn, maar in het donker is ie echt mooi (beetje metaaldonkerblauw-achtig). Overdag vind ik hem wat minder, want dan is ie veel lichterblauw-paars achtig. Toch denk ik dat ik hem mooier vind dan een witte. Maar ben er nog niet helemaal over uit.

Echter moet ik enorm aan de grootte wennen. Ik hou van kleine compacte toestellen en het zal me dan ook benieuwen of ik met zo'n grote Samsung het lang vol zal houden (ook qua niet vallen, scherm kapot e.d.). Android vind ik goed werken, alleen vind ik de interface van ios wat mooier. Ik heb nog 7 dagen omruiltijd en heel misschien ruil ik hem om voor een iPhone 4S maar ik denk het niet. Dit omdat deze toch een stuk kleiner en in mijn ogen meteen compacter is..echter kan je op ios weer voor geen kont filmpjes afspelen wat hier bij de S3 zo makkelijk gaat: je douwt hem in de pc en je knalt er filmpjes op.

Ben alleen bang dat het grote scherm van de Samsung op een gegeven moment een beetje overbodig raakt. Het is in het eerste opzicht prachtig, en leuk dat je er zo makkelijk filmpjes op kan zetten e.d., maar in hoeverre ik het veel ga gebruiken weet ik nog niet. Het is maar waar je preferenties naar uitgaan. Toestel houdt namelijk in 1 hand (wat ik toch redelijk vaak doe) enorm groot en log en niet lekker aan (je kan 'm zo laten flikkeren).

Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ik zo je verhaal lees. Snap ik niet dat je hem genomen hebt.
    Zo te lezen sta je dus volgende weer alweer in de winkel. ;)

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Nee, zoals ik al zei vind ik het echt een toptoestel, en sowieso de mooiste die er op de markt is imo, samen met de iPhone 4S. Tussen deze twee liep ik elke keer te twijfelen. Maar ik denk toch dat ik bij deze blijf, hoewel ios wellicht mooier is imo, vind ik het wel superkut om mee te werken (iTunes e.d). Heb ik een schijthekel aan. :+
    AMOLEDscherm is verder prachtig, alleen af en toe onrealistisch (te fel) kleurgebruik. En al last van black spots, waar iedereen met zo'n scherm last van schijnt te hebben.

16. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Het is echt even wennen, zo'n groot scherm.
    Ik ben zelf ook van een 3,1" naar een 3,6" en inmiddels een 4" scherm gegaan, de eerste paar week was het even wennen omdat je er wat anders mee om gaat maar ik zou nooit weer terug willen naar een kleiner scherm.
    Tussen de 4" en de 4,5" lijkt mij ideaal, groter dan 4,5" lijkt me wat onhandig omdat ie dan lastig te gebruiken is met 1 hand, maar ik denk wel dat mijn volgende smartphone een groter scherm krijgt.
    Kan ook haast niet anders want de schermen van smartphones worden steeds groter en groter.

Je kunt trouwens ook de kleurinstellingen van je S3 veranderen.
    http://www.itworld.com/mobile-wireless/285291/change-your-samsung-galaxy-s3-display-color-profile

17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Als ik jou was zou ik hem omruilen voor de 4S, je kan namelijk ook gebruikmaken van de iPhone zonder iTunes sinds iOS 5.

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Oh, thanks man, zal ff kijken.
    Tweijfel verder enorm. Vind hem erg groot maar wel echt een prach-tig toestel verder. Ik zou alleen de iPhone kiezen voor de compactheid dan. Heb nog even bedenktijd. En anders ach wat zou het. Als de nieuwe iPhone uit is dit najaar dan kan ik ook nog mn S3 verkopen en geld bijleggen voor die. Ben tot nu toe meer dan tevreden met de S3, alleen beetje groot. Denk elke keer dat ie uit mn zak kan flikkeren als ik zit. Maja, had vndaag weer de 4S in mn hand en dat scherm vind ik dan weer insane klein nu. 8)
    Ik zie verder ziek veel mensen op marktplaats die hun Galaxy S3 willen ruilen voor een iPhone 4S. Waarom dan? :eek:

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Maar dan zit je nog steeds met iOS. Veel minder mogelijkheden dan Android.

20. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik denk hierom:
    http://tweakers.net/nieuws/83168/gebruikers-melden-haarscheuren-in-rand-samsung-galaxy-s-iii.html

+1

Deel Deze Pagina