Ook al wordt hij verhuurd, het zal vast een hele goede aanwinst zijn voor een seizoen of 2, kan je ondertussen de jeugd klaarstomen.
Dat dus, Muniesa heeft meer ervaring dan Denswil natuurlijk. Maar het moet niet ten koste van Denswil gaan. Edit: Dit zou ik prima vinden, al moet het niet een te lage terugkoopclausule zijn.
Oké dus het bedrag loopt misschien ook nog op. Helemaal prima, omdat hij misschien nog een aanpassingsperiode zal hebben. Narsingh en deze man en ik ben tevreden.
Liever zo'n constructie dan een Moisander of Nuytinck binnen halen voor 6m. Narsingh erbij zou ook prima zijn, maar we moeten er niet teveel voor betalen. 4m + Lukoki voor een jaar zou ik prima vinden. Laten we hopen dat 'Swagory' ook vertrekt en dat we daar nog wat voor vangen, en dat Anita blijft.
Precies, Nuytinck en Moisander moet je echt nooit halen voor 6 miljoen. Voegen haast niks toe en de kans is groot dat het een flop is. Dan nog liever met eigen jeugd in de basis dan zulke spelers. Het belangrijkste is dat Anita blijft, als die vertrekt kun je dat totaal niet opvangen. Niet in de Eredivisie en ook niet in de jeugd.
Als Anita ook nog weg gaan heeft Ajax wel een probleem, Vertonghen en hij waren de 2 belangrijkste spelers van de laatste seizoenshelft imo.
Ja dat klopt. Dan hebben ze zeker een heel groot probleem en zijn er eigenlijk maar 2 vervangers. Clasie( dat gaat dus zowiezo nooit gebeuren) en Maher ( is veel te duur en hoort eigenlijk als LH of RH te spelen.) Geen vervanger dus.