Dat die nog tijd vrij kan maken voor Narsingh,.. heeft toch zn handen vol aan ibra en silva op dit moment zou je denken
Jammer dit nieuws, had gehoopt dat Sulejmani zou vertrekken of wat harder zou gaan werken door de komst van Narsingh. En dan die rug problemen met Boerrigter waar ik ook geen vertrouwen in heb.
Labyad is een toptalent alleen heeft PSV dom gedaan met zijn contract, dus is wel iets van terecht gekomen. Tamata is nu al meer dan een 1/2 geblesseerd dus daar kun je niets van zeggen, denk alleen dat door de komst van Willems zijn toekomst niet bij PSV ligt. Denk overigens wel dat PSV nu met de jeugd er wel wat van gaat maken. Depay heeft net bijgetekend en dat is echt een toppertje. Was even bang (omdat hij vriendjes was met Labyad) dat hij niet zou bijtekenen maar hij houdt woord bij de daad. Daar gaat PSV nog veel plezier mee beleven! Hoop alleen wel dat hij niet onder Narsingh of Mertens gaat lijden en dat hij dit seizoen een aantal keer in de basis zal starten om zich te bewijzen!
Al de reacties van Ajacieden over koopbeleid PSV U jelly of our Narsingh? @Boer, Depay speelt geweldig in de voorbereiding en laatste deel van het vorige jaar. Advocaat ziet in Mertens ook een 10. Dus als Toivonen vertrekt..
Wel voor volgend seizoen, neem ik aan. Ik denk dat Anita dit seizoen nog wel blijft. Of Newcastle United moet echt met een enorm goed bod komen.
Morgen vliegen Mertens en strootman naar Liverpool voor een keuring? Staat in ieder geval op twitter. 27m pond voor beide.